Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.tiscali.nl/content/article/cmult/617833.htm
het is niet de bedoeling reclame te maken, ik vind het poppetje gewoon zo lief ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En als antwoord op de vraag: Nee |
![]() |
||
Citaat:
Zolang de sites waar je wat wil bestellen niet meedoen met dat ding heb je er dus geen fuck aan.
||
Citaat:
't zal inderdaad best gaan lopen bij sexsites. En daar is dat ding ook voor bedoeld.. Het heet niet voor niets de 'wallie'.. In Amsterdam krijg je nog korting ook!
|
Misschei nwas hij liever geweest als hij niet zo bruin was.. Nu lijkt het idd op een lachende eikel..
![]() Máár het idee erachter is wel goed, zo kan je max van 50 euro geript worden en niet van duizenden euro's!
||
Citaat:
volgens mij... ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Daarbij, ooit wel eens nagedacht over de kansen van dit product? Zeker dat hier een markt voor is. Zeker dat de reclame mensen aanspreekt. Wallie-card vindt ik zelf al een goed bedachte naam. Ik vind het concept totaal niet loos als er goed geld aan te verdienen is.
Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 12:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Deze kaart is gedoemd om binnenkort op de plank te liggen tuusen de "Playboy" en de "Penthouse", hij wacht gewoon op het image van een of ander 'sexpasje'. Dit is gewoon zo fout? wie wil er in godsnaam zo'n ding afschaffen? de overheid heeft al problemen met het "mensen aan de chip-knip krijgen", dan lukt dit toch ook niet? Maargoed, boeieh, er moet posters in die hokjes hangen en die hangen er dus nu ![]()
||
Citaat:
Maar ik denk dat diarree-card niet lang zal leven. Blij toe.
|
De TV reclame, die is pas komisch, want dan praat dat beest ook nog. Dan hoor je 'm ineens 'WallieWallie!' zeggen. Laaachen jongen.
![]() Trouwens, als je naar de winkel gaat om zo'n wallie kaart te halen kan je toch ook effe langs een andere winkel om te kopen wat je op internet had willen bestellen? Kleine moeite lijkt mij.
|
Verwijderd
|
Wallie’ voor online aankopen
Een nieuwe prepaid-kaart met de naam Wallie moet extra impulsen geven aan de markt van verkopen via het internet. Met de kaart wil initatiefnemer Distri Group uit Wateringen de problemen bij internetbetalingen ondervangen. Wallie moet het gemak van de creditcard combineren met de veiligheid van de acceptgiro. Betalingen met een creditcard en de acceptgiro zijn nu goed voor bijna de helft van de internethandel. Maar slechts 49 procent van de internetgebruikers heeft een creditcard. Een geschikt betaalmiddel voor het web ontbreekt volgens Distri eigenlijk, want ook het gebrek aan veiligheid rond betalingen met de creditcard is een probleem. Volgens het rapport Blauw 2003 geeft 52 procent van de Nederlanders die niet op internet kopen, aan dat ze daartoe wel zouden overgaan, als er een veilig betaalmiddel zou zijn. Dat betekent een potentieel van twee miljoen kopers. Daarnaast verwachten mensen die wel via internet betalen, dat ze dat met de komst van een goed betaalmiddel vaker zouden doen. De Wallie-kaart is vanaf 4 oktober te koop in 3500 winkels (ANP). Bron: Adformatie.nl Right. Dom poppetje trouwens.. ![]() |
![]() |
|
|