ik en * kenden elkaar al een jaartje of 2.
2 maanden geleden kwam ik hem weer tegen.
ik had hem al een aantal maanden niet meer gezien en we raakten weer aan de praat.
en ik werd hartstikke verliefd op hem ineens.
nja paar weken gingen voorbij en ik was nog steeds hopeloos verliefd.
tot op een zaterdagavond we met een groep vrienden buiten zaten. nja alles was relaxt en * kwam naast me zitten. we begonnen weer te praten en inene zoenden we.
ik was helemaal blij en de volgende dag had ik hem gevraagd in een sms of het voor hem voor een avondje was of meer.
nja het bleek dus dat hij mij ook leuk vond en dat ie wel wat met me wou.
dus we hadden wat.
we spraken af en toe wat af, alleen af en toe was hij zo vaag.
hij ging/gaat regelmatig naar feestjes waar die dan ook lsd en andere drugs gebruikte. voor mij geen probleem opzich. dat wist ik al lang van hem en zelf blow ik veel en wil ik ook nog wel es wat uit proberen. maar dat terzijde.
het probleem was dat ik best onzeker was en dat hem vertelde. hij op zijn beurt vertelde dat hij btje problemen had. met zichzelf.
hij was een btje verslaafd aan lsd geraakt en als hij nuchter was hallucineerde hij ook nog. nja gewoon 1 grote rotzooi in zijn hoofd en hij kwam er niet zo goed uit. nja hij wou mij er niet in meetrekken en hij wou alles even recht zetten in zijn hoofd.
daarom kon hij nu geen relatie erbij hebben omdat het gewoon teveel was.
en hij wou mij niet meetrekken in zijn drugs wereld want hij wou me eigenlijk ook graag meenemen naar zown feestje.
hij had dus ff wat tijd nodig om alles recht te krijgen in z'n hoofd.
hij zei ook dat hij me nog hartstikke leuk vond en liev en mooi enz dus dat het ook niet aan mij lag. en dat hij het ook moeilijk vond om dit te doen.
hij zag ons dan nu al goede vrienden die dan wel meer voor elkaar voelden.
eigenlijk was ik er wel kapot van. ik was zoo erg verliefd op me. hij troostte me en was liev.
nja nu was het zaterdag een maand uit ongeveer en waren we allebei op een feest van een vriendin van ons waar iedereen dus ook bleef slapen.
nja we hebben die avond weer gezoend, hand in hand egzeten en al dat soort sjit.
de volgende dag toen iedereen naar huis ging gaf ie me een kus en toen hij wegging.
alleen ik snap het nu niet meer. was dat gewoon voor een avondje weer?
hij heeft me wel verteld dat hij nu wel van de naverschijnselen van de lsd af is. want hij hallucineerd niet meer dagelijks ookal is ie nuchter.
alleen volgende week gaat ie wel weer naar een feestje en dus ook weer lsd gebruiken.
maar wat vinden jullie? wat moet ik doen?
ik weet het gewoon niet meer..( ik hoop ook dat jullie dit verhaal begrijpen.
|