Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet dat ik er last van heb gehad, maar als ik er last van heb (in het geval van een treinstaking), vind ik dat verschrikkelijk irritant. Laat die mensen nou eens de politici persoonlijk 'raken' met hun staakacties, in plaats van de werkende / schoolgaande burger die niets kan doen aan de huidige situatie. Die worden gedupeerd terwijl politiek Den Haag buiten schot blijft.
Getuigt niet echt van tactisch inzicht, beste stakers. |
![]() |
|
Belachelijk, waarom kunnen ze er niet gewoon met woorden en goede gesprekken uitkomen dan was deze poespas, met het uiteindelijke gevolg dat er geen treinen op een bepaald traject kunnen rijden, allemaal niet gebeurd.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of ze nou links, rechts of in het midden zitten, geef ze wat verantwoordelijkheid en ze voelen zich gelijk te goed voor het openbaar vervoer... |
![]() |
|
Staken ze dan?
![]() Ik merk er dus niet zo heel veel van, maar het zal ongetwijfeld voor een goed doel zijn. ![]() Soms denk ik dat ik maar eens wat aan m'n algemene ontwikkeling moet doen, meer het journaal kijken enso ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
goed, zolang de 'normale' burger er maar niet de dupe van wordt. den haag moet voelen dat er gestaakt wordt, niet de rest van nederland
|
![]() |
|
|