Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet of dat met dat script uberhaupt wel kan (wel met een PHP script ofzo iig), maarreh heb je de URL Rewriting Guide al gelezen?
|
Heb ik
![]() Dit is mn virtualhost segment in httpd.conf (apache2): <VirtualHost *> ServerName www.fluffles.net DocumentRoot /www/fluffles.net ErrorLog /www/logs/fluffles.net-error CustomLog /www/logs/fluffles.net-access common RewriteEngine on RewriteRule ^.*$ /master.php </VirtualHost>
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de headers, met files om te downloaden kun je eventueel fpassthru() gebruiken. Daar staan ook wat voorbeelden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zal het nog een keer uitleggen: Ik wil een script, dat altijd (niet alleen bij .php!) wordt gedraaid voor dat een request verder verwerkt word. Dat script checkt bepaalde dingen en geeft true of false terug (bij wijze van spreken). Bij true gaat apache verder met het uitvoeren van de request, bij false krijg je een error page
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt ook proberen om wat te spelen met ErrorDocument 200 Alleen, mjah, dat is niet zo'n heel geweldige manier om eerlijk te zijn :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() bla..., ErrorDocument 200 werkt niet, maar ErrorDocument 304 wel...
Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 14:46. |
![]() |
|
Wil jij niet gewoon:
auto_prepend_file? Die heeft (had?) wel een bug icm Apache2 en virtual hosts, zie: http://forums.devshed.com/t68387/s.html
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 15:42. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Foutmelding in wordpress "Service Temporarily Unavailable" mueslireep | 3 | 09-03-2012 13:10 | |
Software & Hardware |
[website/weblog] Permalink - MySQL ID permanent? Verwijderd | 4 | 01-06-2005 21:27 | |
Software & Hardware |
[Alg] Wat voor soort pagina-adressen? Kawoutertje | 15 | 31-05-2005 13:35 | |
Software & Hardware |
[Software] Apache: htaccess fun... Verwijderd | 26 | 21-04-2005 11:57 | |
Software & Hardware |
Apache + Vhosts Cryptic Winterstorm | 17 | 28-11-2003 14:24 | |
Software & Hardware |
[Apache] RewriteRule Orion | 2 | 13-02-2003 18:36 |