Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2003, 00:18
Some
Some is offline
Hebben jullie dat weleens gedaan?? Of heb je het nog??

Het is nu bijna 4 weken uit met me ex en vandaag raakte we op msn aan de praat en vertelde ze dat ze best zin had in een wip enz. Zo kwam van het een het ander en als zij OF ik het rijkdom alleen heeft, spreken we een keer af. Ik bedoel wij hebben ook onze behoeftes nodig, ja toch??

Hoe staan jullie hierover?

Eerst kon ik het niet geloven toen ze het zei, tis pas een maand uit hebben nog erge ruzie daarna gehad en dan nu wilt ze het. En ik ook
Sorry maar ben niet moeilijk en ik ken haar voor de rest!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 01:00
Anonymous John
Anonymous John is offline
Zo'n iemand is je ex voor een reden...je weet nooit wat de dramatische gevolgen kunnen zijn.
Oud 15-10-2003, 01:21
Verwijderd
Niet doen.
Seks maakt het hele ex gedoe alleen maar ingewikkelder.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 08:03
Chimera
Chimera is offline
Tja, als jullie het beiden als gewoon sex zien, why not. Maar als jij of zij nog niet over de ander heen bent, kun je het mijns inziens beter niet doen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 15-10-2003 @ 01:18:
als zij OF ik het rijkdom alleen heeft, spreken we een keer af.
De uitdrukking is: Het rijk alleen. Het gaat hier toch niet om geld?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:06
little nemo
little nemo is offline
anders gebruuik je de zoekfunctie es, dit topic is al zovaak geweest

maarum...ik heb dat ook gedaan en nou hebben we weer wat en t gaat heew goed
Oud 15-10-2003, 09:34
Williams
Williams is offline
kheb pcies t zelfde en we hebben inmiddels al 2 keer afgesproken
Oud 15-10-2003, 09:42
poesiefox
poesiefox is offline
De mogelijkheden:

Of jullie wilden het eigenlijk helemaal niet uitmaken, en beschouwen dit als opstapje naar een hereniging, met romantische vioolmuziek en een zonsondergang op de achtergrond.

Dat is mogelijk, natuurlijk.

Of jullie willen nou eenmaal graag sex, en dan maar met iemand waarmee het vertrouwd voelt en niet dat gedoe met versieren en condooms en weer een heel nieuw iemand om je op te richten. Gewoon, lekker, gezellig, en best fijn, ook al om wat er ooit geweest is. Op het moment zelf heerlijk, en daarna gaat de knop weer om.

Kan ook.

Het gaat pas mis als de een een hereniging wil en de ander alleen sex. Hoe dan ook: hou je eigen gevoelens en die van de ander in de gaten. En denk erom: een sexrelatie is ook een soortement van relatie, dus ga een beetje netjes met elkaar om.
Oud 15-10-2003, 09:45
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-10-2003 @ 10:42:
De mogelijkheden:

Of jullie wilden het eigenlijk helemaal niet uitmaken, en beschouwen dit als opstapje naar een hereniging, met romantische vioolmuziek en een zonsondergang op de achtergrond.

Dat is mogelijk, natuurlijk.

Of jullie willen nou eenmaal graag sex, en dan maar met iemand waarmee het vertrouwd voelt en niet dat gedoe met versieren en condooms en weer een heel nieuw iemand om je op te richten. Gewoon, lekker, gezellig, en best fijn, ook al om wat er ooit geweest is. Op het moment zelf heerlijk, en daarna gaat de knop weer om.

Kan ook.

Het gaat pas mis als de een een hereniging wil en de ander alleen sex. Hoe dan ook: hou je eigen gevoelens en die van de ander in de gaten. En denk erom: een sexrelatie is ook een soortement van relatie, dus ga een beetje netjes met elkaar om.
Offtopic:
Altijd als ik posts van jouw zie krijg ik de neiging iets te roepen in de trend van "Ja mam" (en dat is positief want dat betekend dat ik het er eigenlijk wel mee eens ben )
Oud 15-10-2003, 09:56
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-10-2003 @ 10:45:
Offtopic:
Altijd als ik posts van jouw zie krijg ik de neiging iets te roepen in de trend van "Ja mam" (en dat is positief want dat betekend dat ik het er eigenlijk wel mee eens ben )

Ja jongetje, altijd goed naar je moedertje luisteren. Moeders weten het altijd beter. ( moeders hebben namelijk zelf al een paar keer hun neus gestoten)

Maar mag ik ook op zijn tijd onzin uitkramen en niet-serieus een beetje geiten?
Oud 15-10-2003, 10:11
Some
Some is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-10-2003 @ 10:42:
De mogelijkheden:

Bij ons gaat het dan hierom. Ik voel echt niets meer voor d'r en zeker niet wat er alemaal gebeurd is. Me ex ook niet meer geloof ik want ze zei nadrukkelijk: alleen sex en meer niet he. Alhoewel ze wel nog (voor de gein) vroeg of ik nog van haar hield.
Maar dat was geloof ik echt voor de gein.

Verder doen we het puur om de sex en onze behoeftes om eerlijk te zijn, en omdat we elkaar al kennen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:12
Some
Some is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 15-10-2003 @ 09:20:
De uitdrukking is: Het rijk alleen. Het gaat hier toch niet om geld?
sorry he..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-10-2003 @ 09:03:
Tja, als jullie het beiden als gewoon sex zien, why not. Maar als jij of zij nog niet over de ander heen bent, kun je het mijns inziens beter niet doen.
Volgens mij is dit topic al duizend maal geweest, volgens mij heb jij toen precies hetzelfde daarin gepost, en volgens mij was ik het toen ook al helemaal met je eens.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:45
Thunder Child
Thunder Child is offline
ik heb de laatste tijd best vaak seks met een ex van me
maar dat is al 2 jaar uit
en toen ik iets met hem had hebben we nooit seks met elkaar gehad (want k vond mezelf toen te jong)
Oud 15-10-2003, 10:55
Verwijderd
Ik ben het eens met poesiefox en ik moet me heel erg inhouden om niet al je taalfouten te gaan verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:29
coecie
coecie is offline
volgens mij lieg je en hou je nog wel van d'r want je hebt zo belachelijk veel topics met allemaal vragen geopend, allemaal pas geleden waarin je al je problemen uiteenzette...
Oud 15-10-2003, 11:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
coecie schreef op 15-10-2003 @ 12:29:
volgens mij lieg je en hou je nog wel van d'r want je hebt zo belachelijk veel topics met allemaal vragen geopend, allemaal pas geleden waarin je al je problemen uiteenzette...
Hehe
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 12:58
Some
Some is offline
Citaat:
coecie schreef op 15-10-2003 @ 12:29:
Ja klopt, omdat ik best onzeker ben en ik wil weten wat jullie van al die situaties (topics) vinden. (wat nou het beste is/was...)

Maar al die topics waren zo'n 4 weken geleden en daarna hebben we hele erge ruzie gehad (wat overigens niet in een topic stond ) Verder besef ik nu wel dat het beter zo is en ben ik er eigenlijk wel overheen dus houden van haar doe ik niet meer. Maar gewoon normaal tegen elkaar doen en zo af en toe sex hebben heb ik geen moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 13:26
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
mijn ex is een vies gluiperig ventje...dus nee, bedankt.

hoe ik er tegenover sta? Nou ja, als beide partijen zin hebben, niet in een andere relatie zitten en er voor de rest niemand gekwetst raakt, mag het van mij allemaal hoor.
Oud 15-10-2003, 14:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tjah ik kan t ni helemaal afraden heb t zelf ook gedaan (had er behoefte aan en dan liever met mn ex dan met een wildvreemde ) mar goed denk dat het verstandiger is om het niet t doen maakt t idd ingewikkelder denk ik ook..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:08
Some
Some is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 15-10-2003 @ 15:55:
tjah ik kan t ni helemaal afraden heb t zelf ook gedaan (had er behoefte aan en dan liever met mn ex dan met een wildvreemde ) mar goed denk dat het verstandiger is om het niet t doen maakt t idd ingewikkelder denk ik ook..
oow, neuhh als het maar tussen ons blijft. En het bij sex blijft. Dan is het niet echt ingewikkeld. Tenzij gevoelens mee gaan spelen mochten we weer sex hebben, dat weet ik niet maar dat geloof ik ook niet...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-10-2003 @ 10:56:
Ja jongetje, altijd goed naar je moedertje luisteren. Moeders weten het altijd beter. ( moeders hebben namelijk zelf al een paar keer hun neus gestoten)

Maar mag ik ook op zijn tijd onzin uitkramen en niet-serieus een beetje geiten?
Ik zei er verder toch niks van
(ik moedigde je juist aan en dan is het weer niet goed )
Oud 15-10-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 15-10-2003 @ 13:58:
Maar al die topics waren zo'n 4 weken geleden en daarna hebben we hele erge ruzie gehad (wat overigens niet in een topic stond ) Verder besef ik nu wel dat het beter zo is en ben ik er eigenlijk wel overheen dus houden van haar doe ik niet meer. Maar gewoon normaal tegen elkaar doen en zo af en toe sex hebben heb ik geen moeite mee.
Vier weken later doet het je niets meer? Daar geloof ik geen drol van.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 21:51
Some
Some is offline
Citaat:
Jadie schreef op 15-10-2003 @ 22:49:
Vier weken later doet het je niets meer? Daar geloof ik geen drol van.
Niet dat het helemaal weg is maar gaat stukken beter dan toen het net uit was. Verder waren we allebei niet meer echt verliefd al een paar weekies dus dan komt het ook minder hard aan en je weet niet hoe erge ruzie we hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 09:56
Verwijderd
Weet er alles van
maar ik denk niet dat het goed is
in mijn geval dan
ik hecht me emotioneel gezien nogal snel aan mensen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:02
Qimm
Qimm is offline
nah, geen behoefte aan, niet meer iig. Is wel lang het geval geweest eigenlijk. Maar ik ben verstandig geworden
Oud 16-10-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 15-10-2003 @ 14:26:
mijn ex is een vies gluiperig ventje...dus nee, bedankt.
Jij hebt toch met dat vieze, gluiperige ventje liggen bonen, dus waarschijnlijk was je toen blind of was hij toen minder vies en gluiperig.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 12:23
Verwijderd
wel eens gedaan ja, en tot op de dag van vadaag spijt van, sukkel die ik ben ( was..... )
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 20:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja leuk, maar ik heb liever eens wat nieuws.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 00:02
Spongsiebob
Spongsiebob is offline
Ik doe het al 2 jaar met mn ex...heel simpel, we kunnen niet met en we kunnen niet zonder elkaar. Tis wel beroerd als ik m tegen kom in een discotheek of kroeg...die gespannen sfeer...Maar das opzich de laatste tijd ook wel minder!!

Maja denk dak dr toch maar is mee ga kappen want t schiet niet op zeg maar haha.

Ben overigens nooit met m vreemd gegaan, daar hou ik niet van!!

Dus iemand ooit vreemd gegaan met zijn/haar ex?
Oud 18-10-2003, 10:20
Slettelina *
Slettelina * is offline
Nooit gedaan. Ook geen behoefte aan. Het is niks voor niks je ex

Regels voor berichten