![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja jongetje, altijd goed naar je moedertje luisteren. Moeders weten het altijd beter. ![]() Maar mag ik ook op zijn tijd onzin uitkramen en niet-serieus een beetje geiten?
||
Citaat:
Maar dat was geloof ik echt voor de gein. Verder doen we het puur om de sex en onze behoeftes om eerlijk te zijn, en omdat we elkaar al kennen natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar al die topics waren zo'n 4 weken geleden en daarna hebben we hele erge ruzie gehad (wat overigens niet in een topic stond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik moedigde je juist aan en dan is het weer niet goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik doe het al 2 jaar met mn ex...heel simpel, we kunnen niet met en we kunnen niet zonder elkaar. Tis wel beroerd als ik m tegen kom in een discotheek of kroeg...die gespannen sfeer...Maar das opzich de laatste tijd ook wel minder!!
![]() Maja denk dak dr toch maar is mee ga kappen want t schiet niet op zeg maar haha. Ben overigens nooit met m vreemd gegaan, daar hou ik niet van!! Dus iemand ooit vreemd gegaan met zijn/haar ex?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex met je ex gurl19 | 73 | 04-01-2005 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Seksualiteit |
Sex met je ex, goed bevallen of niet? alanis | 72 | 24-08-2004 16:08 | |
Seksualiteit |