Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2003, 20:38
no pain n death
no pain n death is offline
Ik weet niet of het hier hoort en of het zoiezo hier wel mag. (vanwege het zwaar grof taalgebruik)

Maar plaats hier je zelfgemaakte rapteksten.
Hier is mijn battle-rap: (het is mijn eerste)

Yo listen up, listen up real good. You think you've got it all? You think you're the man?
Your mama sticked a restraining-order on ya ass, can she do that, oh yes she can!
You know why? because she's the man, yeah that's right ya mama is a big fat hermafrodite!
That means your mama has a pussy and a dick, didn't you watch mtv lick?
The report went something like this: sick trailerwhore fucked herself with her own dick,
now that's what you call a diss!
This is how you were born like, wannabee king of the mic! You think you can battle well? Go rape some teenage ho's from behind, and when the police arrive don't be acting like you just tripped and fell!
On the street the word goes you called all your friends, to come after me. Well come on, i'll stab you to death! No you can't defeat me, 'cause friends can't be bought without cash, i mean you can't even afford dry bread!
So go home fucka, let your mama fuck you in the ass, and lick her big fat rimpled tits.
And while your at it eat her pussy as well, because holy shit what a smell!
You motherfucka, cocksucka go bag your grandpa!


Nogmaals sorry voor het taalgebruik, maar het is dan ook een battle-rap. Ik heb hem in enkele minuten gemaakt, ik vind hem zelf niet zo heel goed. Commentaar?
__________________
-
Advertentie
Oud 15-10-2003, 20:41
EvilEgbert
Avatar van EvilEgbert
EvilEgbert is offline
Zoiets moet je horen, iedereen die een beetje moeite doet kan zoiets schrijven. Het gaat erom hoe je het brengt.
Oud 15-10-2003, 20:42
Rieno
Rieno is offline
Ik zit te twijfelen of dit op ARTistiek zou moeten...of op Psychologie
(dude, you got some f*ckin' issues!)
Oud 15-10-2003, 20:43
Verwijderd
Ik heb erg weinig verstand van rap, en ik weet ook niet hoe andere rapteksten klinken, maar dit vind ik toch echt nix..
Oud 15-10-2003, 20:45
Verwijderd
Om te lezen vind ik het echt GIGANTISCH zielig. Als ik het hoor waarschijnlijk ook.
Oud 15-10-2003, 20:47
Verwijderd
haha. dit is gewoon TE fout.

That means your mama has a pussy and a dick, didn't you watch mtv lick?

deze line is wel grappig trouwens
Oud 15-10-2003, 20:48
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Ik zeg: Is t nou zo moeilijk om inhoudelijk iets te melden te hebben? Maargoed......doe ons een plezier en neem die shit op met een of andere geripte beat(donn e stijl)
__________________
The death toll is rising
Oud 15-10-2003, 20:50
EvilEgbert
Avatar van EvilEgbert
EvilEgbert is offline
of ga naar het hiphop.pagina.nl forum
Oud 15-10-2003, 20:55
Verwijderd
probeer es int nederlands. je bent immers nederlander....
Oud 15-10-2003, 20:57
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
jaa lekkere tekst man, echt flex relaxed lauw chilllllll
not
__________________
Appelmoes
Oud 15-10-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 15-10-2003 @ 21:48:
Ik zeg: Is t nou zo moeilijk om inhoudelijk iets te melden te hebben? Maargoed......doe ons een plezier en neem die shit op met een of andere geripte beat(donn e stijl)


jaa doen, dat zou wel vet zijn
Oud 15-10-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 15-10-2003 @ 21:48:
Ik zeg: Is t nou zo moeilijk om inhoudelijk iets te melden te hebben?
Oud 15-10-2003, 21:10
no pain n death
no pain n death is offline
Het is een battle-rap, ik weet niet of iedereen weet wat dat is. Maar die hebben dus absoluut geen inhoud, alleen maar beledigingen voor de tegenstander. Dit is de bedoeling ervan: je tegenstander erger beledigen dan dat hij jou beledigd.
Ik kan niet rappen, vind het alleen wel geinig om tekstjes te schrijven. In het Nederlands vind ik het niet leuk genoeg.

Hier komt nog 1tje van toen ik in de klas zat. voor mij zat een echte slet, met overduidelijk enorme vullingen in haar beha.
Wat een inspiratie kwam er toen ineens in me op...


Sitting here in class, just fucking waiting for school to pass.
Staring in front of me, seeing a fucked up ho with a weewee.
She stuffs her bra with toiletpaper, when she's in a restaurant she just sucks the waiter.
She's walking alround looking real cocky, for 2 dollars she gives you a dick-sucky.
She wonders around with her big fake boobs, but when she bends the sock fall out,

OOPS!!!



erg kort, maar ik vond hem wel geinig. Het is tenslotte gebaseerd op een echt persoon...
En ja ik weet het ik gebruik te vaak She aan het begin van een regel en ik scheld er teveel in. Maar dat hoort ook, het is een diss-rap. Dan kan je een beetje moeilijk aardige dingen gaan lopen zeggen.
__________________
-
Oud 15-10-2003, 21:15
no pain n death
no pain n death is offline
Het eigenlijke idee van dit topic was, het posten van zelfgemaakte raps. Met commentaar uiteraard, daar heb ik tenslotte om gevraagd. Maar heeft hier niemand zelf een tekst gemaakt.
Even voor de mensen met flauwe reacties: reageer of normaal of niet. Ik ben geen wannabee-rapper, ik ben geen wannabee-gangster of wat dan ook. Ik vind het gewoon leuk om een raptekstje te schrijven. En als je het slecht vind, leg dan duidelijk uit waarom. Daar heb ik wat aan.
bedankt
__________________
-
Oud 15-10-2003, 21:15
Verwijderd
tja, als je dat veel schelden noemt
Oud 15-10-2003, 21:17
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 15-10-2003 @ 22:15:
tja, als je dat veel schelden noemt
Ja ik bedoelde eigenlijk beledigingen, sorry.
__________________
-
Oud 15-10-2003, 21:19
EvilEgbert
Avatar van EvilEgbert
EvilEgbert is offline
Citaat:
no pain n death schreef op 15-10-2003 @ 22:15:
Het eigenlijke idee van dit topic was, het posten van zelfgemaakte raps. Met commentaar uiteraard, daar heb ik tenslotte om gevraagd. Maar heeft hier niemand zelf een tekst gemaakt.
Even voor de mensen met flauwe reacties: reageer of normaal of niet. Ik ben geen wannabee-rapper, ik ben geen wannabee-gangster of wat dan ook. Ik vind het gewoon leuk om een raptekstje te schrijven. En als je het slecht vind, leg dan duidelijk uit waarom. Daar heb ik wat aan.
bedankt
Maar als je ze hier uitgeschreven neer zet zijn het geen raps, dan zijn het hooguit gedichtjes die niet echt goed lopen.
Oud 15-10-2003, 21:20
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
EvilEgbert schreef op 15-10-2003 @ 22:19:
Maar als je ze hier uitgeschreven neer zet zijn het geen raps, dan zijn het hooguit gedichtjes die niet echt goed lopen.

Rapteksten dan...
__________________
-
Ads door Google
Oud 15-10-2003, 21:24
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
En die seksistische troep vind ik echt verwerpelijk. Zo maak je geen indruk hoor. Het is absoluut niet stoer. Eerder iets waarmee je je onvolwassenheid toont. Ik dacht dat in hiphop etc. respect zo'n hot item was. Blijkbaar had ik t mis als ik jouw(en andere) teksten zo zie.
__________________
The death toll is rising
Oud 15-10-2003, 21:30
no pain n death
no pain n death is offline
NOGMAALS: het is niet stoer bedoeld. Respect toon je natuurlijk niet tijdens een battle. Kijk eerst maar eens 8 mile of zo, dan zie je hoe het eraan toe gaat. Met beledigingen als: 'you are not a really nice person' of 'you are so mean man!' maak je ook niet echt indruk. De groffe beledigingen komen natuurlijk wat harder aan...
__________________
-
Oud 15-10-2003, 21:33
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
En je tekst over "sletten" dan? En wat is t doel van iemand beledigen?? Knapper is als je iemand op z'n plek zet zonder te schelden.....een fuck hier en daar ok.....dat is spreektaal, maar ik vind dat je shit t gewoon moet hebben van je onoriginele scheldkannonades.
__________________
The death toll is rising
Oud 15-10-2003, 21:33
Verwijderd
Misschien moet je eens een tekst met inhoud schrijven, dus geen battle-rap, en die hier posten voor commentaar.
Dit is alleen rijmend gescheld, das niet zo indrukwekkend. Niet zo raar ook dat je dan alleen maar zulke reacties krijgt..
Oud 15-10-2003, 21:48
no pain n death
no pain n death is offline
He eindelijk een reactie die wel normaal is. Is het nou zo moeilijk om een normale reactie te geven, ook al is die negatief. Neem een voorbeeld aan Pebbles. Zij geeft een negatieve reactie maar op een normale manier. En serieuze teksten vind ik niet leuk om te schrijven. Zo'n tekst gaat dan uiteindelijk toch weer over iets droevigs of depressiefs zoals oorlogen, discriminatie, noem maar op. Als die tekst heel vrolijk is en serieus dan is het toch geen raptekst meer? Ooit wel eens een raptekst gehoord (geen hiphopteksten dus) die over iets heel vrolijks gaat? Nee he, dat dacht ik al. Aangezien ik niet ervan houd over de serieuze, erge dingen in het leven te praten, houd ik het liever bij diss- en battle-raps. Gewoon voluit je gang gaan en al je agressie van de week erin stoppen.

Probeer nou eens gewoon reacties te geven als:
Ik vind het niet mooi rijmen, of: ik vind het niet origineel, er zijn namelijk al zoveel raps met zoveel gescheld erin. (alhoewel ik er nog nooit eentje gehoord heb over meiden met enorme vullingen in hun beha)

Ik heb het gevoel alsof heel veel mensen hier heel erg in stereotypen denken. Zo van, oh weer zo'n wannabee-neger, gangster, rapper weet ik veel die zeker een jas heeft met zo'n bontkraag en vet stoer loopt.

Nou nee zo ben ik nou niet, ik luister naar heel veel verschillende stijlen muziek, doe niet net of ik een neger of een marrokkaan ben, draag geen bontkraag of fubu kleding. Ook geen oversized kleding btw. En nee ik race ook niet de hele dag op mijn scooter. Die heb ik namelijk niet eens, ik neem wel een auto als ik 18 ben, daar heb je tenminste wat aan namelijk. Ik loop ook niet de hele dag rond te bazuinen dat ik gisteren vet veel 'chickies heb geregeld of geplayed'.

Oftewel ik ben niet zoals de meesten van jullie denken dat ik ben!
Dit moest ik even kwijt.
__________________
-
Oud 15-10-2003, 21:51
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Wat is er niet normaal aan mijn reacties? Ik heb simpelweg kritiek en verwoord dat vrij netjes, vind ik.

En ja er zijn wel hiphopteksten die over vrolijke dingen gaan en vooral over hoop etc. spreken. Ik noem een Jurassic5 of een beastie boys.
__________________
The death toll is rising
Oud 15-10-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
no pain n death schreef op 15-10-2003 @ 22:48:
*verhaal*
misschien moet je deze frustraties in een tekst stoppen, dan heb je iig al wat meer inhoud, en ben je het toch kwijt

zo, dat is wel weer genoeg nuttig commentaar voor vandaag.
Advertentie
Oud 15-10-2003, 21:57
no pain n death
no pain n death is offline
no pain n death schreef op 15-10-2003 @ 22:48:

Ooit wel eens een raptekst gehoord (geen hiphopteksten dus ) die over iets heel vrolijks gaat?
__________________
-
Oud 15-10-2003, 21:58
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Je geeft er wel een fijne persoonlijke draai aan.

En kwa tekst...ik heb het toch meer op Aladin die dankzij zijn LSD-lamp een zwerfkat verkracht, terwijl hij denkt dat het een prinses is..maar ach, blijf schrijven. Eens in de zoveel jaren komt er een goeie zin uit voort
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 15-10-2003, 22:00
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2003 @ 22:55:
dus ik mag ook een topic openen over een tekst die ik geschreven heb en als volgt gaat:

ik drink bier, ik wil het hier
ik wil wiet, wie wil het niet
ik wil ontopic ziiiiiiiiiijjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnnnnn!!!(8)


olé!
Ik zou wel willen weten wat voor geboorteafwijking jij hebt.
Is dit nou grappig bedoeld of zo? Of ben je echt zo dom?
Ja sorry hoor, maar waar slaat dit op?
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:06
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
Kazanka schreef op 15-10-2003 @ 22:58:
Je geeft er wel een fijne persoonlijke draai aan.

En kwa tekst...ik heb het toch meer op Aladin die dankzij zijn LSD-lamp een zwerfkat verkracht, terwijl hij denkt dat het een prinses is..maar ach, blijf schrijven. Eens in de zoveel jaren komt er een goeie zin uit voort

Beetje onnuttige reply, vind je niet? Moet ik nu beledigd zijn of boos worden of zo? Oh wacht, ik snap het al. Je denkt grappig te zijn. Sorry jochie, ga maar weer fijn stoute fantasieen hebben over tekenfilmfiguurtjes, het is niet grappig.
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:08
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2003 @ 23:02:
ik denk serieus dat mijn teksten die ik zing in mijn band nog beter zijn dan die van jou
Hehe, je kan toch normaal reageren! In wat voor band speel je? En voeg eens een tekst toe. Is trouwens wel natuurlijk weer iets heel anders. Maar ik ben benieuwd laat maar wat zien.
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:10
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
no pain n death schreef op 15-10-2003 @ 23:06:
Beetje onnuttige reply, vind je niet? Moet ik nu beledigd zijn of boos worden of zo? Oh wacht, ik snap het al. Je denkt grappig te zijn. Sorry jochie, ga maar weer fijn stoute fantasieen hebben over tekenfilmfiguurtjes, het is niet grappig.
Denk wat je zelf wilt, daarvoor heb je toch hersens? Anywayz disney roeleert, heb je taran en de toverketel niet gezien?
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 15-10-2003, 22:10
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Dude. Kun je niet tegen kritiek ofzo? Oh en trouwens....je lult wel over battles....maar is dat niet geheel freestyle? Hebben je teksten daar dan iets mee te maken? nee.
__________________
The death toll is rising
Oud 15-10-2003, 22:19
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 15-10-2003 @ 23:10:
Dude. Kun je niet tegen kritiek ofzo? Oh en trouwens....je lult wel over battles....maar is dat niet geheel freestyle? Hebben je teksten daar dan iets mee te maken? nee.

O ja wel hoor, ik wel tegen kritiek: als het maar opbouwend is. Enne ja dat kan ik van jouw replies niet echt zeggen.

Je kunt natuurlijk niet elke keer dezelfde tekst die je thuis hebt voorbereid gaan lopen voorlezen bij een battle. Ik ben dan ook niet van plan te gaan rappen. En het is een battle-rap ja, dat hoeft niet te betekenen dat je het zo uit je duim moet zuigen. Ik schrijf ze namelijk op! (ja dan verzin ik ze ook ja, maar daar gaat het niet om) Ik zeg trouwens ook niet dat dit gebruikt kan worden als tekst in een battle. Het is gewoon een raptekst dat toevallig een battle-raptekst is.

En was jij niet degene die het had over respect en zo? In ieder geval je kunt in plaats van 'lullen' ook praten typen. Dat heet beleefd. En dan zeggen ze dat ik mijn frustraties kwijt moet...
Kan er eentje niet tegen dat zijn opmerkingen niet kwetsen...
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:20
Angeloes
Avatar van Angeloes
Angeloes is offline
HAHHAAHAHHA vind erg grappig eerlijk!

greets Loes
Oud 15-10-2003, 22:22
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2003 @ 23:13:
ik zing in een punkband....

maar ik gooi het hier niet neer want dat moet tegenwoordig op artistiek tegenwoordig

ach....een voorproefje kan

this is the story of our band
a joke's getting out of hand
we don't deliver much results
we are musical insults

first if all, too much beer
end of the evening oh my dear
everyone lies on the ground
barf is lying all around

no one's listening to eachother
what he saying I don't bother
I don't really care
everybody's drinking beer,
smoking pot my mind is weird
we do it for out fun
Hmm, ook niet echt veel inhoud, ook een beetje standaard. Maar ik geef toe, afgezien van sommige zinnen die niet mooi zijn is het best een leuk stukje!
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:25
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
kissangel schreef op 15-10-2003 @ 23:20:
HAHHAAHAHHA vind erg grappig eerlijk!

greets Loes

En wat vind je precies grappig, dat tekstje van Birthmark, reactie(s) of mijn tekstjes?
__________________
-
Ads door Google
Oud 15-10-2003, 22:28
Rieno
Rieno is offline
Kan wel merken dat de FB even niet aanwezig is....maar dit is wel erg vermakelijk
@no pain n death: wie van de drie was je ook alweer?
Oud 15-10-2003, 22:32
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2003 @ 23:26:
ik zeg ook niet dat mijn teksten inhoudelijk zijn.....maar ze gaan tenminste over mijn band...... die van jou bestaat slechts uit wat scheldwoorden en daartussen wat woordjes
Ik toch ook niet? (dat mijn teksten inhoudelijk zijn)
Ok ik geef toe in de 1e is het echt alleen maar gescheld en loze beledigingen, maar dat was ook de bedoeling. Toen ik de 2e tekst schreef, was ik erg geiiriteerd vanwege die kop (die arrogante blikken, ) van dat meisje. Voelt zichzelf heel lekker en gewild, en is ondertussen ook nog onzeker over haar borstomvang. Dat leek me wel geinig om wat over te schrijven. En daar zitten dus niet veel scheldwoorden in, maar gewoon allemaal beledigingen. Dat was het idee van de 2e tekst, en die gaat dus over dat meisje. Die 1e ging idd over niemand in het bijzonder.
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:36
no pain n death
no pain n death is offline
[QUOTE]Reel Big Nothin schreef op 15-10-2003 @ 23:28:
[B]Kan wel merken dat de FB even niet aanwezig is....maar dit is wel erg vermakelijk
@no pain n death: wie van de drie was je ook alweer?

Kan wel merken dat je niks beters te doen hebt dan nutteloze replies te posten.

@Reel Big Nothin: die naam past wel bij je, en ik sta niet op de tekening. En volgens mij heb je mijn tekst niet gelezen over hoe veel mensen hier in stereotypen denken...
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
nou,.... ik ben onder de indruk
Oud 15-10-2003, 22:39
Rieno
Rieno is offline
[QUOTE]no pain n death schreef op 15-10-2003 @ 23:36:
[B]
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 15-10-2003 @ 23:28:
Kan wel merken dat de FB even niet aanwezig is....maar dit is wel erg vermakelijk
@no pain n death: wie van de drie was je ook alweer?

Kan wel merken dat je niks beters te doen hebt dan nutteloze replies te posten.

@Reel Big Nothin: die naam past wel bij je, en ik sta niet op de tekening. En volgens mij heb je mijn tekst niet gelezen over hoe veel mensen hier in stereotypen denken...
en quoten kun je ook al niet
Oud 15-10-2003, 22:40
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 15-10-2003 @ 23:39:
nou,.... ik ben onder de indruk
Niet sarcastisch bedoeld? (of is het nou ironisch???)
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:44
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
no pain n death schreef op 15-10-2003 @ 23:40:
Niet sarcastisch bedoeld? (of is het nou ironisch???)
en daarom schrijf je dus niet in het nederlands...hij gaat lekker
Oud 15-10-2003, 22:45
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 15-10-2003 @ 23:39:
en quoten kun je ook al niet
En je normaal gedragen kun jij ook al niet. Wel triest dat je mensen probeert te kwetsen, door ze erop te wijzen dat ze per ongeluk naast het plaatje ook [/B][/QUOTE] hebben weggehaald.
Gelukkig maak jij nooit foutjes, en ben je dus ook niet menselijk he?
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:46
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
no pain n death schreef op 15-10-2003 @ 23:45:
En je normaal gedragen kun jij ook al niet. Wel triest dat je mensen probeert te kwetsen, door ze erop te wijzen dat ze per ongeluk naast het plaatje ook
hebben weggehaald.
Gelukkig maak jij nooit foutjes, en ben je dus ook niet menselijk he? [/B][/QUOTE]
Klopt, ik kom uit Groningen, dus maak ik nooit vautjes
Oud 15-10-2003, 22:52
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 15-10-2003 @ 23:44:
en daarom schrijf je dus niet in het nederlands...hij gaat lekker
Nee ik schrijf niet in het Nederlands omdat ik dat niet leuk vind. Maar dat had ik al eerder gezegd. Heb je nou echt niks beters te doen dan mensen afkraken? Echt sneu hoor. Slechte jeugd gehad of zo? Zeker gepest op school, en dan probeer je nu via internet je af te reageren. Haha, wat zijn er toch trieste mensen op deze wereld.
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:52
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Precies, maargoed ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb gewoon een fuckin hekel aan seksistische, scheldende fuckventjes die denken dat ze vette teksten hebben.....en nog nieteens de puberteit uitzijn.
__________________
The death toll is rising
Oud 15-10-2003, 22:54
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2003 @ 23:49:
en wat doe jij dan in je teksten?
Ehh het zijn rapteksten? Ik weet niet hoor. Ik kraak mensen niet persoonlijk af. En al helemaal niet op kleine foutjes.
__________________
-
Oud 15-10-2003, 22:57
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
no pain n death schreef op 15-10-2003 @ 23:54:
Ehh het zijn rapteksten? Ik weet niet hoor. Ik kraak mensen niet persoonlijk af. En al helemaal niet op kleine foutjes.
Wat deed je dan met dat meisje dat voor je zat?
Oud 15-10-2003, 23:02
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 15-10-2003 @ 23:52:
Precies, maargoed ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb gewoon een fuckin hekel aan seksistische, scheldende fuckventjes die denken dat ze vette teksten hebben.....en nog nieteens de puberteit uitzijn.
Goed dat je durft toe te geven, dat je zo'n hekel aan jezelf hebt. Maar ik denk dat het belangrijker is hulp te zoeken voor je zelfhaat, het is echt niet gezond zo te leven. Misschien dat zelfmoord toch een oplossing is voor je?


en nu even serieus: ik loop niet de hele dag te schelden, alleen in rapteksten scheld ik, ik ben niet seksistisch. (en haat dus geen vrouwen/meisjes) Ik denk niet dat ik vette teksten heb, wou alleen even kijken hoe mensen er hier op het forum over dachten, aangezien veel (normale) mensen die ik ken het wel een grappige tekst vonden. Vooral de 2e dan. Enne je kent mij helemaal niet, en ik jou (gelukkig) ook niet. Dus hoe kun je mij nou beoordelen op 2 teksten die ik hier post? En nogmaals een verwijzing naar mijn tekst over hoe veel mensen hier denken in stereotypen. En als je jezelf zo volwassen vind, waarom reageer je dan met zulke replies? Beetje tegenstrijdig...
__________________
-
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.