Advertentie | |
|
![]() |
|
Prima, maar aan jou dezelfde vraag. Verdwijnt de essentie van de muziek niet voor een groot deel op festivals? Ervan uitgaande dat de essentie van veel bands is een bepaald sfeertje neer te zetten dat erg moeilijk te creeeren is in het daglicht, voor meer dan 1000 mensen, in de bloedhitte?
Overigens ga ik nu wel erg uit vanuit mijn eigen voorkeur (metal, black/death). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar in een grote zaal dus ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
ikzelf hou meer van heaby metal, en DAT is nou juist ontstaan op grote shows, neem saxon, iron maiden, manowar, die heb ik dan liever wel op een groot podium met grootse lichteffecten en shit. |
![]() |
|
Wel DaKonium, ik ben dit jaar ook naar Waldrock geweest en ik vond de sfeer daar helemaal niet leuk. En de kwaliteit van het geluid trok op niks. ben niet van plan om volgend jaar heel nederland te gaan doorrijden voor niks...
Graspop daarentegen was wel heel goed! heb me er super geamuseerd en het publiek was veel aardiger! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
groeten dako, die nu de buren terroriseert met fluisterwoud |
![]() |
||
Citaat:
dan heb jij waarschijnlijk niet op de camping gestaan, zelden zo'n gezellige tijd gehad als daar. en op het festoival was het ook best te doen, d'r waren idd wel wat mongolen, maar die hou je toch altijd. altijd nog beter dan op die kanker numetalfestivals (ozzfest vorig jaar, wat een lading tuig daar zeg) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dan heeft u de laatste keer dat ze in nederland waren (in zwolle dat was) zeker gemist, een heuse kersteditie hadden ze, met een of ander naakt wijf dat zich in ging smeren met motorolie. en dat naast de gebruikelijke overdreven poses van monsieur de bassist, wat wel degelijk show is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ze drie keer live gezien. Niet echt boeiend meer. In het begin was het allemaal leuk en nieuw, immers, het was in het Nederlands, maar kwalitatief gezien is er zeker beter te krijgen in mijn ogen. En de "Een Sinister Schouwspel" demo heeft vreselijke, fluisterende vocalen.
Binnenkort komt "Langs Galg en Rad" uit, maar mijn interesse is al enige tijd weggeebt. Hij komt te laat. |
![]() |
|
'k Ben naar het Arrow Classic Rock festival geweest, erg goed maar iets teveel van het goeie, als in teveel bands in te weinig tijd... Alle bands waren twee keer de moeite om te gaan kijken, maar het overlapte elkaar allemaal zodat je geen tijd had om even iets te eten ofzo bij wijze van spreken... maar toch, volgend jaar wil ik er wel weer zijn denk ik
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Festival Blog Schrijvers gezocht festival | 0 | 04-04-2013 19:36 | |
Muziek |
STATE X NEW FORMS FESTIVAL - Paard van Troje Den Haag - Vr. 12 / Za. 13 december Alvinio | 6 | 05-12-2008 11:27 | |
Muziek |
Dour Festival | 13 t/m 16 juli 2006 Metal | 404 | 27-07-2006 12:01 | |
Muziek |
Peacedog Festival 17/18 Juni o.a. Oceansize zegho | 57 | 06-07-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
column: Festival fever Verwijderd | 0 | 04-04-2005 18:10 |