Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het gaat meer om de clips. naar mijn mening wordt de jongeren een bepaald levensbeeld opgedrongen: dat is hip, dat is mooi, zo hoort het. sex komt er natuurlijk niet in voor, maar er wordt van alles gesuggereerd. ook kids van 8 kijken naar TMF! kan dat wel? verder is het natuurlijk frustrerend om constant geile wijven voorbij te zien komen als je zelf niet zo dun & mooi bent... ik denk dat clips (in combinatie met bladen etc.) er toch voor zorgt dat veel jongeren een laag/negatief zelfbeeld hebben.
||
Citaat:
Ja r & b ,hiphop is erg in nu. Helaas lijken die clips erg veel op elkaar. Als ik b.v. naar Mtv2 kijk waar enorm veel muziekstijlen aanbod komen( Emo-core,Rock,Indie,Dance) dan zie je al meer clips die ook wat te zeggen hebben of veel inhoud hebben. Kijk maar nar die laatste paar clips van Qotsa. Maar je merkt inderdaad dat veel jongeren hun kledingbeleid en gedrag van die Mtv/Tmf clips hebben overgenomen. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik houd zelf ook niet van dat soort muziek, die meestal op TMF word uitgezonden. Ik vind ook dat TMF veelste veel gekke dingen doet wat betreft die achterlijke sms quizjes. Welke domme $#!%%$ doet daar nu aan mee!?
MTV is veeeel beter, omdat er veel meer afwisseling in zit. Af en toe eens the trip, becoming enz enz. Ik kan daar wel naar kijken. |
![]() |
|
![]() |
je kan het moeilijk gaan verbieden. &als je dan andere dingen op tv laat zien, loopt de breezercultuur massaal over naar andere scenes. nu weet ik niet wat iedereen daarvan vind, maar ik zit niet te wachten op mensen die van zichzelf een kutmentaliteit hebben en die dan van de ene op de andere dag in een shirt van bijv. scarling. aangelopen komen.
|
![]() |
|
Absoluut tegen.
Ik erger me de laatste tijd echt wezenloos aan al die neger ass geschudt muziek maar toch, ik kijk wel vaak naar de mtv programma's zoals cribs en diary en de thema avonden op the box zijn natuurlijk ook weer een uitzondering op de regel. Je hebt 3 zenders, dus er is altijd wel een nummer waar je je niet aan ergert. Ik zou het, denk ik, heel erg missen als het er niet meer was.
||
Citaat:
||
Citaat:
het GAAT er bij deze stelling om, dat mensen die in de schemerzone zitten, tot een bepaalde stijl, een bepaald zelfbeeld worden aangezet. DAT is wat mij irriteert. want het is gewoon een feit: ieder z'n smaak, dus ook smaken die jou misschien niet aanstaan. maar dan kun je alles wel gaan haten... dat mag gedoogd.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Artiesten moeten ook zelf weten wat ze in hun clips zetten... als zij nou trillende billen op het scherm voorbij laten gaan, ga je gang. Maar ik vind dan dat de muziekzenders zelf meer op de inhoud van de clips moet letten, of in ieder geval letten op de tijd waarop ze de clip uitzenden. Dat gebeurt momenteel niet of nauwelijks. En wat dat zelfbeeld betreft, sja dat komt overal voor natuurlijk. In elke serie, op elk net, op elk tijdstip. Ontkom er maar aan, zou ik zeggen. |
![]() |
|
Ik vind dat MTV een steeds betere zender word, maar heeft ook grotendeels met mijn muzieksmaak te maken. Ook programma's als The Osbournes, The Trip en Jackass blijven gaaf.
Maar (en dit geld vooral voor TMF, maar ook nog steeds voor MTV) ik denk dat er door dit soort zender veel en veel meer naar uiterlijk van artiesten word gekeken dan naar hun muziek, en dat vind ik jammer. Maar dat lijkt mij nog geen reden om het verbieden, blijkbaar kijken mensen graag naar halfnaakte dames in videoclips. Ik wil erook nog wel aan toevoegen dat ik de zender MTV echt niet meer zou willen missen, de leuke extra programma's, maar vooral ook de mogelijkheid om af en toe een leuke clip te zien als ik me verveel vind ik wel fijn (en zag laatst ook een verslag vanaf Rock Am Ring... ik heb me erg goed vermaakt).
||
Verwijderd
|
Citaat:
uhm ik vind niet dat het weg moet, ik hou ook niet van die 50cent troep en dat soort dingen, maar ik hou dan weer wel van Coldplay en dat soort dingen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wil ook MTV2!
En idd, hoe kom je eraan?? ![]() Ik vind ook dat ze al die geile wijven troep moeten schrappen. Het kan zijn dat het komt omdat ik zowiezo hiphop en rnb *waar het dus het meeste voorkomt* haat. TMF mag van mij gelijk weg trouwens. Het niveau daar is echt zoooo laag! Ik was gister effe in die chatroom op tmf.nl en echt, ik heb me verschrikkelijk geirriteerd aan waar ze het daar allemaal over hebben. Niemand praat over muziek ![]() Maarja, tot die tijd download ik wel clips van Kazaa af ipv tv kijken
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
'Kunst is geen entertainment', hoe achterhaald is dat...Je kunt het beter omdraaien... Entertainen is een kunst.. ![]()
|
tegen.
als je die zenders kut vind, kijk je er tog niet naar? en als je af en toe nix te doen hebt, is het best fijn om de keuze te hebben om mtv ofzoiets op te zetten..niet dat ik die muziek persee mooi vind, maar omdat die clips kort zijn, en makkelijk te volgen zijn.. mar gelukkig krijg ik mtv2 dus dan mogen mtv en tmf best oprotten. ![]() en dat er af en toe programma's als jackass en the trip te zien zijn is ook best goed ![]()
|
interessante kwestie.
Ik weet het niet. Ik denk dat de muziek niet weg moet, die is de dupe geworden van het slimme marketingconcept van bepaalde mensen (o.a. labels, pr fucko's enz.). De jeugd wil tegenwoordig snelle, hap-slik-weg muziek hebben, niet teveel stil blijven staan. Wat snel in de kop zit, is makkelijk en is vast goed, want het blijft zitten' , zo redeneert menig puberend jongere. ze hoeven geen moeite meer te doen, maar om die snelle muziek aan de man te brengen, zullen er clips uitgezonden moeten wordne die daandacht trekken. dikke wijven en afgeragte volvo's voldoen daar niet aan. nee, het moet aantrekkelijk zijn. Mensen denken dan niet aan een vorming van een zelfbeeld. Maar is het niet zo, dat een zelfbeeld o.a. ook gecreerd word door je omgeving? Of hangen die allemaal aan elkaar vast van onzekerheid, en daardoor vinden ze het 'tv-beeld' het juiste beeld? Het is zeker zo dat er een verandering moet plaatsvinden wat de clips betreft, maar het is over het algemeen de jeugd die bepaalt wat eropkomt. Als ze het niet mooi vinden (subliminaal dan wel bewust), kunnen ze dat aangeven, dan zal er een verandering plaats moeten geven. De generale consensus is nog niet opd at niveau. Er zijn genoeg mensen die stimuleren om na te denken, zoals andere muziek, bladen, programma's. Is het dan niet d eschuld van de jeugd dat dit wordt uitgezonden? (hypothetisch gesteld)
|
Die shit is altijd al zo geweest en zal altijd zo zijn. Als de mensen het willen....kunnen ze het natuurlijk krijgen. Wat is t probleem?De een is een breezerslet, de ander een op pillen rondhoppende gabber en de ander een politiekbewuste diy crust. Dom topic.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Diamant Maresa | 8 | 27-03-2003 21:55 | |
ARTistiek |
Diary Of A Hacker: nachie hackuh! dystopia | 16 | 06-07-2001 20:16 |