Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of heb ik het zelf verkeerd begrpen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goede vriend van me heeft dat ook gehad.. hij had nie eens het lef haar zelf te vertellen dat ie een nieuwe vriendin had.. Ging toch steeds ook weer met haar enz enz enz. uiteindelijk ging zij zich dr echt TE kut onder voelen en is gestopt contact met hem te zoeken. Toen heeft ze ff de tijd genomen na te denken en erover heen te komen en das gelukt.. Ze is nu gewoon met em bevriend.. Ik denk dat het.. aarggghh.. TIJD nodig heeft |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het trouwens een beetje gek dat ie nog steeds met je wil zoenen enzo?! Ik vind het lullig dat ie dat zegt als ie weet dat jij hem nog heel leuk vindt en hem graag terug wil enzo... Zoiets geeft hartstikke veel hoop en vervolgens heeft ie een ander! Lekker dan! ![]() Ik heb verder geen raad voor je ofzo... Ik zou echt niet weten wat je nu moet doen! Eens met hem praten? Waarom ie dat soort dingen nog steeds zegt enzo? Zodat je wat meer duidelijkheid krijgt enzo?! Najah, veel succes ermee! Doeg.. |
![]() |
||
Citaat:
Je bent blijkbaar niet duidelijk naar hem of je verder wilt met hem. Als je niet heel duidelijk maakt dat je hem niet wilt zal hij blijven zeggen dat hij je wilt zoenen, hij blijft je 'schat' noemen en jij blijft verliefd. Als je het niet duidelijk maakt, ben je zelf de dupe, dus: - of je meld hem dat je hem niet meer hoeft en dat hij in de stront kan zakken (al dan niet gelogen) - of je zegt dat je met hem door wilt, maar dan absoluut zonder iemand anders erbij, en als hij nog wel wat met haar doet dat je dan weg bent.
||
Citaat:
Xx~Druppel~xX |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jawel ik weet wel wat ik wil.. Maar het erge is dat ik verliefd ben op een zak ofzo.. Ik scheld hem zooovaak uit terwijl ik het dan zooo NIET meen.. Ik scheld hem uit, kraak hem af (in m'n mind dan) om hem te vergeten.. Misschien kan ik me er dan zelf van overtuigen dat ik hem niet meer wil ofzo..Of dat het echt een sukkel is.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar echt kei erg bedankt voor julile lieve reacties man..Echt kei lief..
Me jaloers maken? Nehh hij wil me niet meer. Hij wil haar nu ofzo.. Ik wou dat hij me jaloers wou maken. Ik wou dat hij morgen naar me toe kwam om te zeggen dat hij me zooo miste.. Maarja back to reality Ik moet niet in het verleden leven, Maar in het heden.. Hij is verleden tijd ofzo.. En ik moet ook niet meer hopen dat hij me nog terug wil.. Owja en trouwens, Hij was degene die het uitmaakte Dus dat maakt het misschien iets duidelijker |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wat denk jij dan eikel?! ![]() Sowwry, hehe, ff frustratie uiten ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het gaat wel over ja..
Het gaat allemaal wel over Het komt allemaal wel goed Maar kben gewoon pissig ![]() Rob, Mijn ex, had ik ook hafl jaar wa mee. Hij maakt het uit,. 2 weken later had k ander vriendje.. (Om Rob te vergeten?) Ik had hem dus bietje gebruikt om Rob t evergeten.. Kwam ik na twee weeks achter dak heelamaal nie verliefd was en maakte het uit.. Ik dach twel over Rob heen te zijn en begon na een maandje iets meej Ruud.. En nou .. Nu.. Een dik jaar later beginnen mijn gevoelens van houden van voor Rob pas te slijten... Waarom? Omdat k mezelf geen tijd heb gegeven hem te vergeten Dat ga ik nu dus heel anders aanpakken Geen vriend meer voor mij |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 |