Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 11:04
Verwijderd
donderdag 13 november speelt Roy Paci & Aretuska in de Melkweg. Ze hebben vorig jaar ook op Lowla gestaan en hun nieuwe cd kickt friggin' ass.
Ik ga sowieso, wie nog meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 13:46
Rieno
Rieno is offline
vriendin van me was er een tijdje geleden geweest, was wel leuk geweest...nu zit ik zelf ook te denken om heen te gaan, moet alleen nog slaapplaats weten..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:48
McMotion
McMotion is offline
hmm shit! dat ik dat niet gezien heb op de melkweg site ! roy paci & aretuska is echt geweldig!! vorig jaar speelden ze geloof ik nog in de ekko ofzo, na lowlands iig.. en toen heb ik dat gemist, maar nu ga ik zeker als ik kan!
Oud 20-10-2003, 15:05
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
zijn ze koel? het enige nummer dat ik heb lijkt wel een beetje manu chao-achtig... en hoeveel kost t?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:12
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 20-10-2003 @ 16:05:
zijn ze koel? het enige nummer dat ik heb lijkt wel een beetje manu chao-achtig... en hoeveel kost t?
't is dan ook de trompettist van manu chao maareuh er zit heeel veel van die swingende ska in enzo.. en op lowlands liepen ze ook allemaal in pak en gingen ze met rozen smijten ofzoiets 't ziet er allemaal wel vet uit ik herinner me nog van lowlands dat ze filmmakers bleed van tokyo ska paradise orchestra speelden geweldig.. en ik vond het toen in ieder geval koeler dan tokyo ska paradise orchestra (ookal twijfel ik daar nu ineens weer aan díe in de melkweg waren )
Oud 20-10-2003, 15:13
Verwijderd
Waar jij de jazz vandaan haalt weet ik niet, maar ze zijn zeker vet. Strak in het pak staan ze op het podium. Afgelopen feb. gezien in Groningen. Nu staan ze ook nog in Tivoli en Tilburg en nog ergens. Tivoli is 12 eu en op 15 februari.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:20
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
MCH schreef op 20-10-2003 @ 16:13:
Waar jij de jazz vandaan haalt weet ik niet, maar ze zijn zeker vet. Strak in het pak staan ze op het podium. Afgelopen feb. gezien in Groningen. Nu staan ze ook nog in Tivoli en Tilburg en nog ergens. Tivoli is 12 eu en op 15 februari.
ze zijn iig minstens net zo jazz als new york ska-jazz ensemble en rotterdam ska-jazz foundation
Oud 20-10-2003, 15:24
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
als het niet te duur is ga ik
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:53
Gwen.
Gwen. is offline
Vet! Alleen dan ben ik al in Waterfront bij de cdpresentatie van de Rotterdam Ska Jazz Foundation..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 13:41
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
*up*

Citaat:
McMotion schreef op 20-10-2003 @ 16:12:
't is dan ook de trompettist van manu chao maareuh er zit heeel veel van die swingende ska in enzo.. en op lowlands liepen ze ook allemaal in pak en gingen ze met rozen smijten ofzoiets 't ziet er allemaal wel vet uit ik herinner me nog van lowlands dat ze filmmakers bleed van tokyo ska paradise orchestra speelden geweldig.. en ik vond het toen in ieder geval koeler dan tokyo ska paradise orchestra (ookal twijfel ik daar nu ineens weer aan díe in de melkweg waren )
tokyo ska paradiso orchestra speelde laatst in de melkweg ja, in juli ergens... ik was er heen maar moest de laatste trein halen, maarja het duurde echt lang voordat ze eindelijk eens begonnen te spelen, dus kon ik maar een nummer horen want ik moest weg...

ik wil wel naar roy paci ja, ze zijn echt , maarja ik heb niet zoveel geld meer...
ik moet dus nog ffies kijken..
Oud 05-11-2003, 13:47
vixen
vixen is offline
Mwah, komen ze ook in Utrecht? Dan ga ik daar wel heen als 'k geld heb.
Oud 05-11-2003, 13:52
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Citaat:
otherside schreef op 05-11-2003 @ 14:47:
Mwah, komen ze ook in Utrecht? Dan ga ik daar wel heen als 'k geld heb.
(www.punx.nl) --> za 15-11-2003 Roy Paci & Aretuska Tivoli Utrecht
Oud 05-11-2003, 14:36
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Anti-Schaap schreef op 05-11-2003 @ 14:41:
tokyo ska paradiso orchestra speelde laatst in de melkweg ja, in juli ergens... ik was er heen maar moest de laatste trein halen, maarja het duurde echt lang voordat ze eindelijk eens begonnen te spelen, dus kon ik maar een nummer horen want ik moest weg...
yep, normaal moet ik altijd de trein van 23:46 hebben.. dat hoefde toen gelukkig niet, maar rond die tijd begonnen ze pas met spelen ofzo heeeeeel lang wachten elke keer... echt vervelend... maar uiteindelijk waren ze wel supervet
Oud 05-11-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef op 05-11-2003 @ 15:36:
yep, normaal moet ik altijd de trein van 23:46 hebben.. dat hoefde toen gelukkig niet, maar rond die tijd begonnen ze pas met spelen ofzo heeeeeel lang wachten elke keer... echt vervelend... maar uiteindelijk waren ze wel supervet
Inderdaad, ik moest jammer genoeg om 1:20 uur de trein pakken dus heb ook het einde gemist.
Maar dat zal mij bij Rpy Paci niet gebeuren!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten