Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En mocht je nog steeds niks weten, stop dan voor 1 februari zoals hier al is gezegt en ga dan een paar maanden werken. Heb je tijd om na te denken en wat geld te sparen voor je studie. Moet je alleen niet zoals mij blijven hangen bij t bedrijf waar je werkt. Btw ook informatica gedaan
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je voor 1 februari stopt is dat financieel ook voordeliger (weet niet meer precies hoe dat zat, heb niet opgelet omdat ik niet van plan ben om te stoppen). En er zijn ook nog opleidingen (zoals die van mij) waar je ook in februari kunt beginnen. Misschien iets om naar te informeren...
|
![]() |
|
![]() |
Als je je inderdaad voor 1 feb. uitschrijft hoef je niks terug te betalen aan de IBG en krijg je je collegegeld (gedeeltelijk?) terug.
Ik ben zelf trouwens ook gestopt met HBO-informatica, dat wist ik al na een aantal weken, maar ik heb nog wel t jaar afgemaakt en mn propedeuse gehaald. Erna ben ik aan een MBO koksopleiding begonnen maar daar ook snel weer mee gestopt. Ik heb na die koksopleiding een half jaar allerlei brochures en websites bekeken en bestudeerd etc., omdat ik niet wéér met een opleiding wilde gaan stoppen. Na heel veel wikken en wegen en twijfelen en huilen en studiekeuzetestjes enzovoorts heb ik uiteindelijk toch gekozen voor de opleiding die me eigenlijk al jaren erg aantrok, maar waar ik om verschillende redenen nooit aan begonnen was: SPH =) Nu 8 weken bezig en still having a lot of fun. Ik denk dat dit wel mijn opleiding is. Succes met je studiekeuze in elk geval, hopelijk kom je er een beetje uit
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
FORMS at Club Purple - feat. DJ Switch & MC Dan Stezo FORMSevents | 0 | 20-07-2009 08:54 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Laptop wil niet altijd verbinden Preaper | 7 | 19-01-2005 11:57 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] switch & kabelmodem M@TRIX | 13 | 25-02-2004 14:04 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Het koppelen van 2 switchen D@mien | 19 | 07-01-2004 12:49 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Verschil tussen router en switch? Thompie | 6 | 29-03-2003 10:20 | |
Software & Hardware |
[switch] Digitus Fast Ethernet N-Way Switch, 8 Port niemand | 3 | 19-02-2003 06:46 |