Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Is mij dus ook gebeurd.
![]() ![]() ![]() *maand geleden...nog steeds in een trauma* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het altijd zoooo fout als jongens dat zeggen. Het lijkt me logisch dat hij met'nog even van mn vrijheid genieten' eigenlijk bedoeld dat ie gewoon nog wil rotzooien met meisjes. Ok, dat kan.Maar dan moet hij niet zeggen dat je het meisje van zn dromen bent enzo. want het meisje van je dromen laat je volgens mij niet lopen? Maarja, misschien dat hij hiermee uit wil zoeken of je echt het meisje van zijn dromen bent. Misschien had hij dat dan beter op die manier kunnen zeggen. En als ik jou was, zou ik niet op hem gaan zitten wachten hoor. Als jullie echt bij elkaar horen dan komt het later vast nog wel eens goed!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz.. niet allemaal de jongens gaan lopen beschulkdigen.. ken een meisje die het om die reden na 3 jaar heeft uitgemaakt met dr vriend. Heel lief meisje verder, niet vreemd gegaan ofzow. Ze hadden elkaar gwoon te vroeg ontmoet zeg maar. En ik kan het me wel voorstellen dat je dat gevoel hebt Maar.. ik denk dan idd dat het niet zo is dat je echt de liefde van zn leven bent want dan moet die liefde het verlangen naar vrijheid toch overheersen lijkt mij..
|
![]() |
||
Citaat:
Er is niet zoiets als 'de ware' of 'liefde van je leven', net zoals dat volledige perfectie niet bestaat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het enige dat ik eruit kan halen is dat hij de ballen neit heeft om je te zeggen dat ie je gewoon niet meer wil. En daarom komt ie met het verhaal van "jij bent het meisje uit mijn dromen, blabla" aanzetten, zodat hij je "niet al teveel pijn doet"
![]() Meer vrijheid betekent voor veel jongens (lees ![]() Maar welke van deze redenen het ook is, zoals hierboven al is gezegd; als die vrijheid de liefde overtreft, was de liefde toch niet zo heel sterk ![]() Een meisje/jongen van je dromen geef je toch niet op? En als je verliefd bent en van elkaar houdt, wil je toch JUIST bij elkaar zijn, en dan is die vrijheid (tot op zekere hoogte) toch juist niet meer zo belangrijk? Ik weet het neit hoor, ik zeg maar wat.. Ik vind het gewoon ongeloofwaardig overkomen dat je het meisje van zijn dromen bent, terwijl ie je wel dumpt.. Kvinnut kut voor je meissie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vurige liefde Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |