Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 12:25
-Meisje-
-Meisje- is offline
Wat doe je als je ex waarmee je 2 jaar bent samen geweest je vertelt dat je de liefde van zijn leven bent, de persoon met wie hij/zij oud wilt worden, maar het toch heeft uitgemaakt omdat hij/zij nog wou genieten van zijn/haar jonge leven, nog vrijheid wou proeven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 12:28
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Je indenken dat je ex nog niet klaar is voor zo'n verbintenis en hem nog even in de kast zetten, tot jullie elkaar misschien weder ontmoeten!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:29
Sithan
Sithan is offline
Dan zeg ik : "leuk voor je...maar dat zien we dan nog wel!"
Oud 21-04-2002, 12:31
miro
miro is offline
Ik zou niet op hem gaan zitten wachten. Misschien is het idd zo dat jullie elkaar later nog ns tegenkomen, maar voorlopig kunnen jullie ieder genieten van je eigen leven (das wat hij wil).
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:49
-Meisje-
-Meisje- is offline
Hij weet goe genoeg da'k ni op hem ga wachten... Maar dan vraag ik me af: "Ben ik dan echt zijn droommeisje?" Want als IK de gast van mijn dromen zou tegenkomen, kzou em ni laten schieten voor 'vrijheid en blablabla' (ook al heb je daar wel eens behoefte aan). Of is da weer het duizendste verschil tussen jongens en meisjes
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:01
Dark Angel
Dark Angel is offline
Hoe kan je nou nu weten of iemand de liefde van je leven is?
Volgens mij kan je dat pas zeggen net voor je doodgaat.
Oud 21-04-2002, 13:23
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Hoe kan je nou nu weten of iemand de liefde van je leven is?
Volgens mij kan je dat pas zeggen net voor je doodgaat.
Nou, je hebt dat gevoel toch? Dat gevoel van "Dit is hem! Met hem ga ik trouwen, hij is perfect voor me".... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:35
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Nou, je hebt dat gevoel toch? Dat gevoel van "Dit is hem! Met hem ga ik trouwen, hij is perfect voor me".... *zucht*
Yup. En 9 van de 10 keer kom je er na een bepaalde tijd achter dat het misschien toch niet zo perfect is.

Ik geloof niet in de ware, en ook niet in 'de liefde van je leven'. Liefde is een compromis tussen twee verschillende persoonlijkheden, en tenzij een van de partners zich volkomen ondergeschikt maakt, zal er altijd conflict zijn.
De kunst van een relatie is om op de goede manier met die conflicten op te gaan.
Oud 21-04-2002, 13:51
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

Yup. En 9 van de 10 keer kom je er na een bepaalde tijd achter dat het misschien toch niet zo perfect is.

Ja da's waar... Maar als je op een moment wel dat gevoel hebt, ga je het toch niet uitmaken omdat je vrijheid wilt he
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:05
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:

Ja da's waar... Maar als je op een moment wel dat gevoel hebt, ga je het toch niet uitmaken omdat je vrijheid wilt he
idd dat snap ik nou ook niet
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:07
Verwijderd
Als je echt de liefde van zijn leven zou zijn, zou hij niet vrijheid willen. Klinkt hard maar is wel waar.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:17
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als je echt de liefde van zijn leven zou zijn, zou hij niet vrijheid willen. Klinkt hard maar is wel waar.
Dacht ik dus ook
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:29
Verwijderd
Is mij dus ook gebeurd. Maar dan na 3 (extreem intense) jaren. Maar toen ontdekte ze salsadansen, ging ze opeens bijna dagelijks tot vroeg in de morgen uit met slicke gebruinde gasten en vertelde ze me op een gegeven moment dat ze me niet echt trouw was geweest.

*maand geleden...nog steeds in een trauma*
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:39
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
KontraDix schreef:
Is mij dus ook gebeurd. Maar dan na 3 (extreem intense) jaren. Maar toen ontdekte ze salsadansen, ging ze opeens bijna dagelijks tot vroeg in de morgen uit met slicke gebruinde gasten en vertelde ze me op een gegeven moment dat ze me niet echt trouw was geweest.

*maand geleden...nog steeds in een trauma*
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:14
barwijfie
barwijfie is offline
Ik vind het altijd zoooo fout als jongens dat zeggen. Het lijkt me logisch dat hij met'nog even van mn vrijheid genieten' eigenlijk bedoeld dat ie gewoon nog wil rotzooien met meisjes. Ok, dat kan.Maar dan moet hij niet zeggen dat je het meisje van zn dromen bent enzo. want het meisje van je dromen laat je volgens mij niet lopen? Maarja, misschien dat hij hiermee uit wil zoeken of je echt het meisje van zijn dromen bent. Misschien had hij dat dan beter op die manier kunnen zeggen. En als ik jou was, zou ik niet op hem gaan zitten wachten hoor. Als jullie echt bij elkaar horen dan komt het later vast nog wel eens goed!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:57
Verwijderd
Hmz.. niet allemaal de jongens gaan lopen beschulkdigen.. ken een meisje die het om die reden na 3 jaar heeft uitgemaakt met dr vriend. Heel lief meisje verder, niet vreemd gegaan ofzow. Ze hadden elkaar gwoon te vroeg ontmoet zeg maar. En ik kan het me wel voorstellen dat je dat gevoel hebt Maar.. ik denk dan idd dat het niet zo is dat je echt de liefde van zn leven bent want dan moet die liefde het verlangen naar vrijheid toch overheersen lijkt mij..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 19:07
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik geloof niet in de ware, en ook niet in 'de liefde van je leven'. Liefde is een compromis tussen twee verschillende persoonlijkheden, en tenzij een van de partners zich volkomen ondergeschikt maakt, zal er altijd conflict zijn.
De kunst van een relatie is om op de goede manier met die conflicten op te gaan.
Agree.

Er is niet zoiets als 'de ware' of 'liefde van je leven', net zoals dat volledige perfectie niet bestaat.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:33
Verwijderd
Het enige dat ik eruit kan halen is dat hij de ballen neit heeft om je te zeggen dat ie je gewoon niet meer wil. En daarom komt ie met het verhaal van "jij bent het meisje uit mijn dromen, blabla" aanzetten, zodat hij je "niet al teveel pijn doet"

Meer vrijheid betekent voor veel jongens (leesiet alle jongens) dat rond willen neuken (cru gezegd)... Of meer interesse willen tonen in andere meisjes. Of dat ze gewoon niet genoeg interesse en tijd in jou willen steken.. Zo kunnen er nog meer redenen zijn.
Maar welke van deze redenen het ook is, zoals hierboven al is gezegd; als die vrijheid de liefde overtreft, was de liefde toch niet zo heel sterk

Een meisje/jongen van je dromen geef je toch niet op? En als je verliefd bent en van elkaar houdt, wil je toch JUIST bij elkaar zijn, en dan is die vrijheid (tot op zekere hoogte) toch juist niet meer zo belangrijk?

Ik weet het neit hoor, ik zeg maar wat..

Ik vind het gewoon ongeloofwaardig overkomen dat je het meisje van zijn dromen bent, terwijl ie je wel dumpt..

Kvinnut kut voor je meissie Sterkte..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten