![]() |
|
Verwijderd
|
Er zit toch een boekje bij met instructies, als het goed is...?
In elk geval, met huidtype 1 (kind met blanke huid, blond of rood haar en lichte of bruine ogen, of volwassene met blanke huid, rood of lichtblond haar en lichte ogen, die niet gauw bruin wordt en wel snel verbrandt) mag je geloof ik de eerste keer vijf minuten, en dan steeds de volgende keer twee minuten langer tot je er een kwartier onder ligt, en dan moet het een kwartier blijven en mag het niet vaker dan twee keer per week. Maar dat weet ik niet zeker ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf ook heel wit, huidtype 1 of 2. Ik doe zelf meestal een kuurtje, dat is dan 1x 10 dagen achter elkaar. Ik begin heel kort, 3 min en ga tot 8/9 min. Anders krijg ik echt last van rode vlekken op met name mijn bovenbenen.
Als je echt wit bent, en je hebt net een nieuwe zonnebank, dus felle lampen, zou ik de eerste keer echt niet langer dan 5 min gaan. Ik gebruik zelf van biodermal Sun Tan Extra, die beschermt je huid tegen uitdroging, zoiets zou ik wel gebruiken als ik jou was. |
![]() |
||
Citaat:
Net zoals dat je door gewoon zonnen al iets bruin bent en dan op vakantie gaat naar eh iets warms. Dan kun je er toch ook wat beter tegen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat-roept-het-bij-je-op-topic #16 Verwijderd | 500 | 19-02-2008 22:07 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie Verwijderd | 188 | 04-04-2007 10:05 | |
De Kantine |
Lig jij vaak onder de zonnebank? Subbie | 82 | 20-05-2005 09:30 | |