Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 21:11
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ligt dit nou aan mij of is het écht zo?

Ik kijk regelmatig bij dansscholen hier in de buurt en ik vind het dansniveau zo laag, nie talleen het niveau maar ook de manier van lesgeven is zo......zo onpersoonlijk.

ik heb vaak genoeg gezien dat de dansdocent alleen zichzelf in de spiegel bewonderd en dat de leerlingen daarentegen er maar wat achteraan hobbelen.

er word niks gedaan aan basispassen, je houding, ze staan niet in nette rijen, er word geen individuele aandacht gegeven dat valt mij zo op.

ik vind de manier van lesgeven dus zoo ontzettend slecht.

stel dat er nou mensen zijn die écht door willen naar een dansacademie of dergelike, zo lukt t dan toch nooit.

vanavond was ik weer ergens kijken en dat noemen ze dan een
'gevorderdé' groep. Nou het spijt me wel, maar het is zo slap allemaal, de docent let ook totaal niet op de dans van de leerlingen. Er stond ene leerling achteraan te giebelen en te geinen en deed hele anderd dingen, dat zag ze nie teens die docente. Nou lekker dan.

Maar ik heb bij best veel dansscholen gekeken, en ik vind het nivo en de manier van lesgeven laag.

Ligt dit nu aan mij? de gevorderde groep op zon danssschool bij show/musicaldans is bij mij op de musicalacademie nog niet eens het beginniveau.

Natuurlijk is een academie altijd van hoog niveau, maar zon dansschool zou toch ook niveau moeten hebbne.

Natuurlijk kijk ik kritischer en alles omdat ik op de musicalacademie zit en daar het niveau gewoon hoog is, maar ik snap dat dan niet. Iemand die ook naar zon academie zou willen zou er toch nooit kunnen komen d.m.v zon 'dansschool'.

ligt t aan mij, aan de scholen waar ik kijk, of is het gewoon zo?

groetjes moi
Oud 21-10-2003, 06:58
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik ben het er mee eens... weet ook echt niet waar ik heen moet om echt goed les te krijgen, suggesties ?
Oud 21-10-2003, 10:11
Goede Fee
Goede Fee is offline
Mijn zusje danst (klassiek en jazzballet) maar daar ligt het niveau erg hoog vind ik. Ze worden ingedeeld in verschillende groepen. En als je dat jaar niet beter bent geworden dan moet je nog maar een jaar in die groep blijven. Verder kunnen ze nog ieder jaar een examen doen, maar daar moet je écht heel goed voor zijn want van de 10 kandidaten had er maar één het gehaald... dus ik weet niet hoe het bij andere dansscholen is, maar ik vind dit al best wel hoog niveau voor iemand van 11...
Oud 21-10-2003, 15:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik ben het met je eens dat het niveau op de gemiddelde amateurschool bijzonder laag is. ik zit nu in de vooropleiding van mijn dansacademie. deze is in het weekend waardoor ik doordeweeks niks doe. daarom raden ze mij aan om in mijn buurt wat te zoeken voor doordeweeks, maar er is gewoon simpelweg niets goeds! als ik naar 1 van die amateurschooltjes zou gaan, zou mijn niveau denk ik naar beneden gaan

maar op mijn dansschool hebben ze wel recreatieklassen. deze zijn voor mensen die voor hun lol dansen. deze zijn voor iedereen bestemd, maar zijn wel een goede basis voor als je hogerop wil. dus er zijn wel degelijk plekken waar je je kan verbeteren voor een dansacademie.

en trouwens, als je echt goed genoeg bent voor een dansacademie, dan word je wel aangenomen. ongeacht je ervaring in dans. want die talent kunnen ze er echt wel uithalen. als je meent dit niet te kunnen zonder eerst op een hoog niveau gedanst te hebben, ben je ook niet goed genoeg, vind ik.
Oud 21-10-2003, 16:24
maf fluitketeltje
Citaat:
*RainBow* schreef op 21-10-2003 @ 16:03:
ik ben het met je eens dat het niveau op de gemiddelde amateurschool bijzonder laag is. ik zit nu in de vooropleiding van mijn dansacademie. deze is in het weekend waardoor ik doordeweeks niks doe. daarom raden ze mij aan om in mijn buurt wat te zoeken voor doordeweeks, maar er is gewoon simpelweg niets goeds! als ik naar 1 van die amateurschooltjes zou gaan, zou mijn niveau denk ik naar beneden gaan

maar op mijn dansschool hebben ze wel recreatieklassen. deze zijn voor mensen die voor hun lol dansen. deze zijn voor iedereen bestemd, maar zijn wel een goede basis voor als je hogerop wil. dus er zijn wel degelijk plekken waar je je kan verbeteren voor een dansacademie.

en trouwens, als je echt goed genoeg bent voor een dansacademie, dan word je wel aangenomen. ongeacht je ervaring in dans. want die talent kunnen ze er echt wel uithalen. als je meent dit niet te kunnen zonder eerst op een hoog niveau gedanst te hebben, ben je ook niet goed genoeg, vind ik.
Ik zit op lucia marthas in de recreatiegroep... het probleem hierbij is dat er werkelijk IEDERE week nieuwe mensen komen of mensen weg gaan waardoor je heel erg op 1 niveau blijft hangen...
Oud 21-10-2003, 18:19
alpha
alpha is offline
Misschien is het niveau inderdaad wel laag. Ik weet alleen dat bij ons het absoluut niet is hoe jij het beschrijft!
Okay, we staan niet in rijen maar het gaat ook om de sfeer. Zeer zeker dat onze docente op iedereen let. Ik zit dan niet in een selectiegroep, dus bij ons is het wat lacheriger dan in een selectiegroep, maar onze docente roept dan echt wel om stilte en als we vlak voor een optreden zitten, mag dit echt niet.
Zeker weten dat er dan ook gelet wordt op je houding, mimiek ed. Maar als we gewoon wat aan het dansen zijn, werkt het gewoon niet om in een groep waar ook nieuwe leden komen, alsmaar streng op alle punten te gaan letten en waarschuwen!
Ik zit niet op een dansschool, maar een vereniging waar ook turnen en gym enzo gegeven wordt. Je zal dan ook snel denken 'dat stelt niks voor' Maar dit is absoluut niet waar! De hoogste selectiegroep traint 5 uur in de week, er worden hele lessen alleen maar aandacht aan conditie of lenigheid enzo besteeds (dit trouwens ook in de lagere selectie en in mindere matie bij de gewone groepen) Ik denk dat de selectieleden echt wel op een niveau zijn om goed door te stromen naar een dansacademie. Aangezien zij vaste prik elk jaar meedoen met de Nederlandse Kampioenschappen, en ook enkele keren gewonnen hebben denk ik dat je dat wel mag zeggen.
We dansen trouwens Street Dance.. En misschien dat het daar ook aan ligt, dat je maar getraind word in een soort dans.
Oud 21-10-2003, 18:29
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 21-10-2003 @ 16:03:

hey zit jij bij lucia marthas? heb je ook les van cora ringelberg/ ik krijg les van cora en zangles van Linda rans kan je die ook? ongetwijfeld.

mocht je les hebben van cora dan weet je wat ik bedoel met streng.
Oud 21-10-2003, 18:30
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
oke dan ligt t dus aan de scholen bij mij in de buurt, zo te lezen zijn er ook goede. ik typ volgende keer een wat uitgebreidere reactie moet nu weg, vond t wel ff schappelijk toch wát te reageren. dus doei!
Oud 21-10-2003, 19:43
maf fluitketeltje
Citaat:
HelpMePlease schreef op 21-10-2003 @ 19:29:
hey zit jij bij lucia marthas? heb je ook les van cora ringelberg/ ik krijg les van cora en zangles van Linda rans kan je die ook? ongetwijfeld.

Huh, sinds wanneer heb je les van Linda?? Je staat in mijn msn en we weten nieteens dat we dezelfde docente hebben .
Oud 21-10-2003, 19:50
maf fluitketeltje
nu we het er toch een beetje over hebben... ik kan wel wat advies gebruiken... Ik wil hierna dus conservatorium richting musical gaan doen. Het probleem is alleen dat ik bijna geen danservaring heb. Ik heb dus bij LM recreatief les maar ik heb niet echt het idee dat het hard genoeg op schiet. Ik wil sowoieso de volgende drie maanden twee keer perweek gaan maar goed, suggesties zijn dus welkom.
Oud 21-10-2003, 20:39
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 21-10-2003 @ 20:50:
nu we het er toch een beetje over hebben... ik kan wel wat advies gebruiken... Ik wil hierna dus conservatorium richting musical gaan doen. Het probleem is alleen dat ik bijna geen danservaring heb. Ik heb dus bij LM recreatief les maar ik heb niet echt het idee dat het hard genoeg op schiet. Ik wil sowoieso de volgende drie maanden twee keer perweek gaan maar goed, suggesties zijn dus welkom.
Kben vorig jaar aangenomen op het Conservatorium in Alkmaar Richting Musical.
Hier word wel gevraagd Prof. les te hebben gehad zodat je in idd een goeie (klasieke) basis hebt.
en ik ben het eens metw at hier voor al is gezegd...Als je egt het talent hebt wordt je wel aangenomen...dan trekken ze wel uit je !
Oud 21-10-2003, 21:33
maf fluitketeltje
Citaat:
Moonboy schreef op 21-10-2003 @ 21:39:
Kben vorig jaar aangenomen op het Conservatorium in Alkmaar Richting Musical.
Hier word wel gevraagd Prof. les te hebben gehad zodat je in idd een goeie (klasieke) basis hebt.
en ik ben het eens metw at hier voor al is gezegd...Als je egt het talent hebt wordt je wel aangenomen...dan trekken ze wel uit je !
Ja maar wat verstaat men onder professionele les en waar krijg ik dat?
Oud 22-10-2003, 14:20
Verwijderd
Mnou, ik vind dat ik wel redelijk goed dansles krijg hoor. Er word veel aan houding gedaan en je huppelt niet alleen maar een beetje achter de docent aan.
Oud 22-10-2003, 17:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 21-10-2003 @ 18:29:

ik heb 2 jaar van cora gehad. ik ken veel strengere docenten hoor. zij was juist nog lief.

ik ken linda wel trouwens, maar heb nu zangles van iemand anders. maar over 2 weken krijg ik haar als inval heb gehoord dat t een lieve vrouw is.

Citaat:
Ik zit op lucia marthas in de recreatiegroep... het probleem hierbij is dat er werkelijk IEDERE week nieuwe mensen komen of mensen weg gaan waardoor je heel erg op 1 niveau blijft hangen...
hm, dan zit je niet in de goede groep een meisje uit mijn klas volgt een extra les op dinsdag bij lucia zelf (klassiek) en zij heeft niets te klagen geloof ik. enkel alleen dat ze soms van die rare oefeningen heeft
Oud 23-10-2003, 12:01
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 22-10-2003 @ 18:57:
ik heb 2 jaar van cora gehad. ik ken veel strengere docenten hoor. zij was juist nog lief.

ik ken linda wel trouwens, maar heb nu zangles van iemand anders. maar over 2 weken krijg ik haar als inval heb gehoord dat t een lieve vrouw is.

hm, dan zit je niet in de goede groep een meisje uit mijn klas volgt een extra les op dinsdag bij lucia zelf (klassiek) en zij heeft niets te klagen geloof ik. enkel alleen dat ze soms van die rare oefeningen heeft

hey ik weet niet hoe cora dan bij jullie was, maar wij vinden haar écht wel streng. Iemand danst van mijn school ook op LM en die vind haar echt strenger dan andere docenten daar.

cora kan ook heel lief zijn maar ze 'scheld' best vaak met stommerd, sufferd, doe niet zo dom, en flippie flink uit bosbessenland haha. Maar wij vinden haar eht wel streng, tenminste bij ons is ze heel streng.

ken je james john van der velden ook? krijg ik ook les van.

en linda is zeker lief hoor! ze prat alleen wel altijd engels tegen mij haah.

doei !!
Oud 23-10-2003, 13:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 23-10-2003 @ 12:01:
hey ik weet niet hoe cora dan bij jullie was, maar wij vinden haar écht wel streng. Iemand danst van mijn school ook op LM en die vind haar echt strenger dan andere docenten daar.

cora kan ook heel lief zijn maar ze 'scheld' best vaak met stommerd, sufferd, doe niet zo dom, en flippie flink uit bosbessenland haha. Maar wij vinden haar eht wel streng, tenminste bij ons is ze heel streng.

ken je james john van der velden ook? krijg ik ook les van.

en linda is zeker lief hoor! ze prat alleen wel altijd engels tegen mij haah.

doei !!
james? die homo? haha, ik bedoel er niks mee, maar dan weet ik tenminste zeker dat k de goede voor me heb heb ook 1 jaar les van hem gehad. ik vond hem niet zo, hij was nooit echt positief ofzo.

hoe cora is hangt heel erg van je groep af. maar ze kan zeker een verkeerd humeu hebben. maar ik vond dr altijd heel erg lief .maar misschien dat ze de laatste tijd wat negatiever is geworden ofzo. maar ze is 1 van de beste docenten van mn school vind ik. heel ervaren.

maar laten we maar weer ontopic gaan
Oud 23-10-2003, 17:15
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 23-10-2003 @ 14:57:
james? die homo? haha, ik bedoel er niks mee, maar dan weet ik tenminste zeker dat k de goede voor me heb heb ook 1 jaar les van hem gehad. ik vond hem niet zo, hij was nooit echt positief ofzo.

hoe cora is hangt heel erg van je groep af. maar ze kan zeker een verkeerd humeu hebben. maar ik vond dr altijd heel erg lief .maar misschien dat ze de laatste tijd wat negatiever is geworden ofzo. maar ze is 1 van de beste docenten van mn school vind ik. heel ervaren.

maar laten we maar weer ontopic gaan
ja die homo ja haha, ik vind hem normaal, niet streng ofzo inderdaad niet echt positief nee. Cora is zeker onwijs goed. maar ontopic gaan we weer.....
Oud 23-10-2003, 21:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 21-10-2003 @ 17:24:
maar ik vind eigenlijk dat dat ook zo moet zijn. Zo'n recreatiegroep moet niet een hoger niveau krijgen waardoor het niet meer toegankelijk is voor nieuwe leden. Iedereen moet er kunnen dansen, of hij of zij er nou goed in is of niet. Het gaat bij een recreatiegroep om het plezier. Dat kan iemand die totaal niet kan dansen ook hebben! (zie verder mijn eerste post)
Als je beter wil zou ik naar een professionelere groep gaan (ik ken LM niet, maar aan de term 'recreatiegroep' te horen is er ook nog een ander soort groep?)
En als je echt goed bent dan wordt je d'r echt wel uitgepikt voor een hogere groep. Zo ging dat bij ons tenminste.
Oud 25-10-2003, 11:09
skip
skip is offline
zelf doe ik al heel wat jaartjes aan klassiek ballet. ik kan absoluut niet zeggen dat het niveau bij ons laag is!

ik heb tot en met mijn 16de op een balletschool bij mij in de stad gezeten, daarna ben ik naar een school in dordrecht gegaan. ik volg les volgens het engelse RAD-systeem en ben inmiddels doorgestoomd tot het eennalaatste examen in de beroepsrichting. vele audities heb ik gedaan om professioneel te gaan, maar of ik was te oud (als ik op dat niveau stond en mijn geboortedatum was twee jaar later geweest, had ik in den haag kunnen instromen) of ik had te weinig techniek voor mijn leeftijdsgroep. op aanraden van een examinatrice heb ik ook auditie gedaan in duitsland, maar daar vonden ze me te dik!!! (stonden ook alleen maar bottenzakjes in die les...en sorry dat ik het zo oneerbiedig noem, maar het is toch wel belangrijk dat je ontbijt....meiden daar werden beloond als ze niet ontbeten en het liefst mochten ze dan ook nog geen lunch hebben )...

nu zit ik nog steeds bij mijn balletschool in dordrecht en ik kan niet zeggen dat het niveau laag is. ook niet van de andere lessen. we hebben een les voor volwassenen, maar die wordt vaak ook gebruikt als een instroomles voor beginnende (oudere) tieners. daarnaast hebben we nog een les met een aantal 10 t/m 12 jarigen en daar komen nu ook een paar meiden van 18 bij, gewoon omdat het een fijn niveau is om in te stromen.

mijn docente is dan ook niet meteen heel streng bij die nieuwe mensen, maar kan het niet hebben als iedereen staat te lachen / giebelen / geinen / kletsen. ze kan dat ook best een beetje pissig worden. de lessen zijn enorm geordend (er is natuurlijk wel tijd voor een lolletje en soms doet onze docente net zo hard mee).

van onze jongere kinderen op de school stromen er best ewl een aantal door naar de dansacademie in rotterdam. ze beginnen vaak met de opstapklas en jongerengroep om daarna door te stromen naar de danshavo.

jammergenoeg heb ik gisteren voorlopig mijn laatste les daar gehad, omdat ik volgende week naar frankrijk vertrek (in principe voor een jaar).......en ga ik kijken of ik in frankrijk een leuke school kan vinden.

~SKIP~
Oud 25-10-2003, 17:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
linda85 schreef op 23-10-2003 @ 21:46:
Als je beter wil zou ik naar een professionelere groep gaan (ik ken LM niet, maar aan de term 'recreatiegroep' te horen is er ook nog een ander soort groep?)
En als je echt goed bent dan wordt je d'r echt wel uitgepikt voor een hogere groep. Zo ging dat bij ons tenminste.
ja klopt, daarnaast hebben ze de selectie en vooropleiding, voor deze twee moet je dus wel auditie doen. selectie is een groep voor mensen die een kans krijgen of voor bepaalde vakken te veel techniek missen (de slechtere groep dus) en vooropleiding zijn de mensen van wie ze verwachten dat, als ze zo doorgaan, naar de vakopleiding kunnen.
als je in de recreatie gespot wordt en ze denken dat je het aan zou kunnen, mag je door naar de selectie of zelfs naar de vooropleiding. zo van: 'zie jij het niet zitten om...' je weet wel. er zijn er zat die er doorstromen.
Oud 25-10-2003, 17:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
skip schreef op 25-10-2003 @ 11:09:
*verhaal*
ik vraag me af hoe oud jij bent...?? en is dat wat je nu doet nou wel of niet professioneel? ik denk van niet, maar waarom blij je volhouden dat je genoeg talent hebt om professioneel te kunnen terwijl je nergens aangenomen wordt??? want als dat van je leeftijd er echt aan toe doet, moet je iets van 25 zijn?
Oud 26-10-2003, 14:26
skip
skip is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 25-10-2003 @ 18:40:
ik vraag me af hoe oud jij bent...?? en is dat wat je nu doet nou wel of niet professioneel? ik denk van niet, maar waarom blij je volhouden dat je genoeg talent hebt om professioneel te kunnen terwijl je nergens aangenomen wordt??? want als dat van je leeftijd er echt aan toe doet, moet je iets van 25 zijn?
ik ben nu 19. wat ik nu doe is in principe wel bedoeld voor mensen die professioneel willen gaan, maar je kan ze ook op 'recreatieve' wijze nog doen. als je 16 bent en je haalt het examen waar ik nu tot ben doorgestroomd, dan heb je zeker een goede kans om pro te gaan. zelf is mijn lesaantal sinds 2 jaar ontzettend gekelderd en ik moet nu maar even gaan kijken hoe ik het in frankrijk ga doen.

ik heb nergens gezegd dat ik talent heb (ik heb misschien wel qua uitstraling talent) en ik heb mij erbij neergelegd dat het zo gelopen is zoals het gelopen is. als ik nou modern / jazz ook leuk had gevonden, had ik misschien een kans gehad in r'dam / arnhem / tilburg....het is alleen dat ik die richtingen niet op wil. ik heb, op aanraden van een ex-danser nog gekeken voor scholen in engeland, maar dat was op financieel gebied niet haalbaar.....het is gewoon iets dat met meerdere factoren te maken heeft.

ondertussen stop ik niet, maar wil ik wel nog proberen over een paar jaar het volgende examen te doen.

~SKIP~
Oud 29-10-2003, 17:23
MeiSs
MeiSs is offline
Ja het is wel zo, ik heb zelf ook 2 jaar op een dansacademie gezeten, alles was veel strenger (je kwam altijd, had altijd je spullen bij je, praatte niet tijdens een les enz.) ook kreeg je idd veel persoonlijke aandacht, ze verbeterde en deed je iets niet goed moet het over (totdat het lukt)
Nu ben ik gestopt met die academie en zit ik gewoon op een dansschool hier in de buurt (ze zijn veel makkelijker, of je komt of niet, mag gewoon praten, is gewoon gezellig onder een les.)
Ook krijg je geen persoonlijke aandacht, je doet je dansje en daar blijft het bij..(de dans is opzich niet makkelijker, qua snelheid enzo en iedereen doet het op z'n eigen manier) maar ze verbeteren je niet.

Bij die dansschool heb ik nog nooit een oefening gehad (spotten, sprongen, draaien, gewoon over het midden enzo) Je doet alleen warming up en die dansjes die je leert.
Bij me academie deden we alleen op het laatste van de les een hele dans, de rest was oefenen met dingen (spieren, lenigheid en die oefeningen over het midden enz.)
Oud 29-10-2003, 19:41
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Tjah, soms is het gewoon afzien als je niet de juiste lengte of gewicht hebt. =/

Maar was het niet zo dat ballerina's vaak zo vroeg mogelijk gedraft worden? Jaartje of 10/11 ofzo? Hoe doen ze dat eigenlijk met jongetjes ? Komen die allemaal door de auditie ofzo
Oud 30-10-2003, 15:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MeiSs schreef op 29-10-2003 @ 17:23:
Ja het is wel zo, ik heb zelf ook 2 jaar op een dansacademie gezeten, alles was veel strenger (je kwam altijd, had altijd je spullen bij je, praatte niet tijdens een les enz.) ook kreeg je idd veel persoonlijke aandacht, ze verbeterde en deed je iets niet goed moet het over (totdat het lukt)
Nu ben ik gestopt met die academie en zit ik gewoon op een dansschool hier in de buurt (ze zijn veel makkelijker, of je komt of niet, mag gewoon praten, is gewoon gezellig onder een les.)
Ook krijg je geen persoonlijke aandacht, je doet je dansje en daar blijft het bij..(de dans is opzich niet makkelijker, qua snelheid enzo en iedereen doet het op z'n eigen manier) maar ze verbeteren je niet.

Bij die dansschool heb ik nog nooit een oefening gehad (spotten, sprongen, draaien, gewoon over het midden enzo) Je doet alleen warming up en die dansjes die je leert.
Bij me academie deden we alleen op het laatste van de les een hele dans, de rest was oefenen met dingen (spieren, lenigheid en die oefeningen over het midden enz.)
ja maar is dit wat jij nu allemaal verteld niet ontzettend logisch? op amateurscholen komen de meeste mensen om te dansen voor hun plezier! straffen is daar gewoon niet bij en echt veel leren gaat ook niet, want zo serieus staan sommige mensen gewoon niet in de les. het is gewoon zo anders, en zo hoort t ook!
Advertentie
Oud 18-11-2003, 16:35
Pla
Pla is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 30-10-2003 @ 16:13:
ja maar is dit wat jij nu allemaal verteld niet ontzettend logisch? op amateurscholen komen de meeste mensen om te dansen voor hun plezier! straffen is daar gewoon niet bij en echt veel leren gaat ook niet, want zo serieus staan sommige mensen gewoon niet in de les. het is gewoon zo anders, en zo hoort t ook!
Precies
Oud 02-12-2003, 13:15
Verwijderd
dat is niet waar. waar ik op dansles zit is het heel persoonlijk. je wordt gewoon persoonlijk geholpen als je het niet kan, de leraar maakt grapjes, doet vaag, praat tegen iedereen en bewonderd zichzelf niet in de spiegel. en het nivo ligt redelijk hoog
Oud 02-12-2003, 14:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef op 02-12-2003 @ 13:15:
dat is niet waar. waar ik op dansles zit is het heel persoonlijk. je wordt gewoon persoonlijk geholpen als je het niet kan, de leraar maakt grapjes, doet vaag, praat tegen iedereen en bewonderd zichzelf niet in de spiegel. en het nivo ligt redelijk hoog
dat beoordeel jij. maar k heb mensen dat vaker horen zeggen terwijl ik het er dan toch echt niet uit vond zien.
Oud 20-12-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 02-12-2003 @ 15:55:
dat beoordeel jij. maar k heb mensen dat vaker horen zeggen terwijl ik het er dan toch echt niet uit vond zien.
ik vind dat er bij mij op de dansschool zeer profesioneel gedanst wordt, en het nivo ook hoog is. er zijn formatieteams er wordt meegedaan aan kampioenschappen en ook sowieso in de lessen vindt ik het nivo redelijk hoog maar het kan zijn dat het een uitzondering is ofzo
Advertentie

Regels voor berichten