Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 15:29
radiofreek
radiofreek is offline
ik had gister knallende ruzie met mijn meervoudige persoonlijk heden.
ik kwam er niet meer uit, ik werd helemaal gek van mezelf.
ik zou eigelijk uitgaan maar heb gezegt dat ik dacht dat ik het niet zou halen maar na lang smeken ben ik toch gegaan FOUT
ik werd helemaal gek, mijn vriendin kon me wel schieten en ik mezelf wel in een leeuwenkooi werpen.
nu vandaag (zondag) zakte ik helemaal in ik wist niet meer wat ik moest doen, ik haatte mezelf en ben uit pure wanhoop gaan lopen/ rennen ik wist niet meer waar ik was en waar ik heen ging.
ik was letterlijk en figuurlijk de weg kwijt.
toen ik thuis was heb ik liggen huilen het kwam er ineens allemaal uit. nu is mijn probleem toch wel een beetje ik weet niet precies waar ik mee zit.......
ik het de dood van een klasgenoot of toch mijn levenslange pestgeschiedenis.
ik weet het niet meer en mijn vriendin maar zeggen dat ik het moet oplossen.....ja héhé dat snap ik ook maar wat en hoe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 17:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
radiofreek schreef:
ik had gister knallende ruzie met mijn meervoudige persoonlijk heden.
ik kwam er niet meer uit, ik werd helemaal gek van mezelf.
ik zou eigelijk uitgaan maar heb gezegt dat ik dacht dat ik het niet zou halen maar na lang smeken ben ik toch gegaan FOUT
ik werd helemaal gek, mijn vriendin kon me wel schieten en ik mezelf wel in een leeuwenkooi werpen.
nu vandaag (zondag) zakte ik helemaal in ik wist niet meer wat ik moest doen, ik haatte mezelf en ben uit pure wanhoop gaan lopen/ rennen ik wist niet meer waar ik was en waar ik heen ging.
ik was letterlijk en figuurlijk de weg kwijt.
toen ik thuis was heb ik liggen huilen het kwam er ineens allemaal uit. nu is mijn probleem toch wel een beetje ik weet niet precies waar ik mee zit.......
ik het de dood van een klasgenoot of toch mijn levenslange pestgeschiedenis.
ik weet het niet meer en mijn vriendin maar zeggen dat ik het moet oplossen.....ja héhé dat snap ik ook maar wat en hoe
Vermoed je dat je een meervoudige persoonlijkheidsstoornis hebt of is dat officieel vastgesteld?
Ik weet ook niet waar je mee zit, maar het zou een combinatie van factoren kunnen zijn, dus zowel de dood van je klasgenoot als je levenslange pestgeschiedenis.
Ik denk dat de eerste stap is om te achterhalen waar je precies mee zit en er met anderen over te praten. Mogelijk vind je zo een oplossing. Indien je er met mij over zou willen praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Reageren

Regels voor berichten