Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Herfst
Alle blaadjes gaan verkleuren Net een schilderij Zomer is voorbij Maar daar gaan we niet om treuren Want de herfst hoort erbij En de kikker ziet het niet zo zitten in de modder gaat ie lekker pitten Alle blaadjes gaan verkleuren Net een schilderij Zomer is voorbij Maar daar gaan we niet om treuren Want de herfst hoort erbij En de hamster haalt met vlugge pootjes Voor de winter knolletjes en nootjes Alle blaadjes gaan verkleuren Net een schilderij Zomer is voorbij Maar daar gaan we niet om treuren Want de herfst hoort erbij En de zwaluw zegt ik ga hem smeren In het warme zuiden ga ik logeren Alle blaadjes gaan verkleuren Net een schilderij Zomer is voorbij Maar daar gaan we niet om treuren Want de herfst hoort erbij of; Herfst De herfst gaat gebeuren De blaadjes vallen neer De wind gaat waaien en de zon gaat weg of; Herfst, wat heb je te koop herfst herfst, wat heb je te koop duizend kilo bladeren op een hoop zakken vol met wind, ja mijn kind 'k hoop dat jij dat aardig vindt Herfst, herfst, wat heb je te koop? Dikke zwarte wolken op een hoop Alles in de stad Gooi ik nat Koop jij van mij zo'n regenbad Herfst, herfst, wat heb je te koop Honderd paddestoelen op een hoop Ik zet ze voor je neer Ja mijnheer Dat doe ik alle jaren weer. (je kunt kijken op http://web.inter.nl.net/users/R.Hidd...ds/liedjes.htm daar staan dan ook nog noten bij enzo ![]() Als ik jou was zou ik voor de laatste kiezen, want die vond ik vroeger heel leuk. ![]() succes ermee!
Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 16:25. |
![]() |
|
|