Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2003, 16:44
bertjeenhenk
bertjeenhenk is offline
Ik ben gister voor de 2e keer met mn vriendin geweest...zij was voor mij nog maag! De eerste keer had ze veel pijn, maar was er geen bloed...deze keer had ze minder pijn, maar zat er wel (behoorlijk wat) bloed op mn bed....

Nu heb ik 2 vragen

Waarom is er de 2e x wel bloed?
En hoe kunnen we voorkomen dat ze zoveel pijn heeft...het is namelijk niet aangenaam voor haar...

Alvast bedankt!!!
Oud 22-10-2003, 16:48
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Tegen de pijn:

Je zou voorzicht kunnen doen en als je dat al doet dan moet je gewoon niet te lang doorgaan en niks forceren. Je bent tenslotte nog jong en onervaren. Hoe vaker je het doet hoe ervarener je wordt en hoe meer jullie kunnen genieten. Maar als het niet fijn aanvoelt, dan zou ik vooral niet doorgaan.
Oud 22-10-2003, 16:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Hoe oud is ze?

Jij bent 14...?
Als je vriendin 13 ofzo is, kan het wel zijn dat het misschien gewoon niet past...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:03
Verwijderd
ik bloedde alleen de derde keer dat ik seks had. reden daarvoor is waarschijnlijk dat dat de eerste keer was dat ik bovenop zat...

de tweede keer ben je waarschijnlijk gewoon iets dieper gegaan dan de eerste keer.

en over die pijn: wees voorzichtig... besteed héél veel tijd aan het voorspel: strelen, vingeren, beffen: verwen haar écht. zorg dat ze supersupernat is, waardoor je veel gemakkelijker naar binnen kan. ga dan nog héél traag naar binnen en naar buiten. pas na vijf of tien minuten is ze een beetje aan je gewend en kan je misschien een beetje sneller gaan. vraag het altijd eerst! nooit zomaar ineens je tempo versnellen, tenzij ze aangeeft dat het geen pijn meer doet.

succes ermee, en zet 'm op (*) !

xxx

(*) doe het veilig met andere woorden...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:15
bertjeenhenk
bertjeenhenk is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-10-2003 @ 17:54:
Hoe oud is ze?

Jij bent 14...?
Als je vriendin 13 ofzo is, kan het wel zijn dat het misschien gewoon niet past...
Sorry, fout ingevuld:$ ik ben bijna 17 en zij is 16 en een half
Oud 22-10-2003, 17:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
bertjeenhenk schreef op 22-10-2003 @ 18:15:
Sorry, fout ingevuld:$ ik ben bijna 17 en zij is 16 en een half
Ok, kan gebeuren.

Zorgen dat het goed nat is dus.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:09
miss_mistiQue
miss_mistiQue is offline
doe een uitgebreidt voorspel, vinger haar en bef haar. check of ze nat genoeg is en kom in haar (condooms met extra glijmiddel zijn ook handig). begin nu niet als een gek te neuken, maar beweeg voorzichtig het bovenste deel van je penis in haar vagina, zo maak je haar nog iets natter. Kom steeds een stukje diper in haar vagina maar blijf rustig neuken, dus geen " ik-ben--zo-geil-als-een-paard-dus-ik-ga-mn-lul-zo-hard-in-je-kut-stoten-dat-het-je-oren-uit-komt "bewegingen, maar zover was je al neemik aan.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:13
bertjeenhenk
bertjeenhenk is offline
Heel erg bedankt voor jullie reacties
Beide keren was er een behoorlijk voorspel en was ze goed nat...dus ik begrijp het niet helemaal aangezien er ook kinders uit moeten komen...is het misschien omdat ze te gespannen is? D'r eerste keer moest ook helemaal perfect zijn met rozenblaadjes, kaarjes, in-bad-gaan en eten enzo...was wel heel leuk
Oud 22-10-2003, 22:26
juno
juno is offline
Het is bindweefsel, spieren en slijmvliezen. Dat zit daar al 16 jaar potdicht op elkaar te zitten, is hooguit een vingerdikke tampon gewend.

En dan kom jij er even iets in stoppen wat veel dikker is, dus, hoe nat het ook is, en hoe ontspannen ze ook is, het moet oprekken. Er moet weefsel bijgemaakt worden, dat duurt wel een paar maanden. Tot die tijd is het allemaal erg strak, en is er dus vrij veel wrijving langs heel teer weefsel. Dat doet ook al pijn, zelfs zonder bloed. Het gaat branden, schrijnen. En er zit ook nog eens een extra randje weefsel pal achter de ingang dat soms niet oprekt maar inscheurt: het maagdenvlies. Dat kan dus bloeden, zeker als er net een bloedvaatje geraakt word.

Rustig laten genezen, en volgende keer voorzichtig opnieuw proberen volgens de hier bovenbeschreven methodes.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:20
josdebos
josdebos is offline
mm bij mij deed t na een keer of 5 geen pijn meer, maar dat verschilt. Doe voorzichtig met dr!
... had ik maar zo'n 1e keer!! te laat...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:23
Punkygirl
Punkygirl is offline
Voorzichtig doen en zorgen dat ze goed nat is tegen de pijn.. en vraag af en toe of het echt geen pijn doet.
tegen het bloed tja.. je kan van te voren iig een handdoek eronder leggen zodat je geen bloed op je bed krijgt en voor de rest denk ik dat het wel normaal is..
Oud 23-10-2003, 13:29
Verwijderd
Gewoon ff goed rammen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten