Advertentie | |
|
![]() |
|
Die heb ik zonet gehad, jullie ook als jullie naar het volgende kijken:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/milk.php ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
er zijn zoveel gaave momenten:
dat ik met school en een geweldige groep naar Rusland ging dat ik een hele gaave mentorklas heb (1E) en ze geholpen heb bij de toneelweek als ze (m'n lieve kindjes) weer uitbundig naar me gaan zwaaien op school net een uur trampoline gesprongen met een vriendin van mij schooltoneel (elk jaar weer fantastisch, dit jaar laaste x) toneelfeest (met z'n allen bij de regisseur slapen en veeeel lol hebben) naar krezip geweest met een goeie vriendin van me dat ik in de pauze beneden kom en er een hele zooi ontzettend lieve mensen (nlm. mijn vrienden ![]() helemaal in een scheur liggen met een vriendin van mij met wie ik ongeveer dagelijks in een deuk lig. en nog veeeeel meer ik kan echt nog tijden doorgaan zo ![]() |
![]() |
|
De beste twee weken van mijn leven zitten er net op... Of misschien waren die van vorig jaar nog net iets leuker... Maarja, het gaat iig om een theaterproject van school, twee weken lang met Finnen en Italianen (dit jaar alleen met Finnen) een toneelstuk maken. Echt, dat is zo ontzettend geweldig! Helaas was t dit jaar voor mij de laatste keer...
|
de momenten dat je je egt gelukkig voelt vind ik wel de beste momenten en leukste in men leven
bv: als ik bij me vriend ben en gewoon merk hoe erg ik verliefd ben als ik dubbel lig van ut lachen met me beste vriendin heel men familie bij elkaar zien.... op bv sinterklaas of kerst zulk soort dingen zijn mij veel waard |
![]() |
|
Het moment waarop ik hoorde dat pap niks ernstigs had toen hij ineens hals overkop naar het ziekenhuis moest...
Nouja dat is niet echt 'leuk' te noemen, maar het is wel het moment in mijn leven waarop ik niks liever had willen horen dan dat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
je ex en beseffen dat jullie best iets moois hadden... Verwijderd | 23 | 24-02-2005 14:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
De Kantine |
wat vind je van de Naam / Sig / Avatar van de persoon boven je? Kirk22 | 749 | 24-02-2003 17:08 |