Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2003, 19:24
sui
sui is offline
vorig weekend kwam ik iets tegen waar ik nog niet goed van ben... theeft met zowel wiet als emoties te maken denk ik...
ik ging dus voor het weekend bij mijn lief gaan logeren en toen ik toekwam moest hij mij iets vertellen... hij wist dus niet meer goed wat hij voelde voor mij... als hij dat zei ben ik ongelooflijk beginnen wenen en de hele avond niet meer gestopt... na een uur of zes wenen en proberen praten en snikken en weglopen en woedeuitbarstingen krijgen stelde hij voor om wat te gaan blowen.... ik krijg bijna altijd lachkicks dus zei ik maar ja... het huilen stopte na de eerste maar kwas nog niet helemaal weg... dus stelde ik een tweede voor. na die tweede ging het eventjes niet goed, ik voelde me door de vloer zakken maar mn hoofd bleef zogezegd hangen, mijn armen zwaaiden maar ze lagen stil, en alles was enorm wazig.. vrij normaal als ik veel geblowd heb maar dan was t in extreme mate. (en khad ook nog niet gegeten, vergeten door al dat geween of zo...)
vijf minuutjes later zitten we in de zetel, hij had me helemaal ingedekt met dekentje en kussens en was heel bezorgd naar mij aant kijken omdat hij wel zag dat er iets fout was.. kzal ongeveer beschrijven wat ik voelde
mijn maag en darmen plakten samen en ik voelde ze borrelen
de waas was enorm en mijn ogen kleefden
hij stelde voor dat ik even naar t toilet ging of zo... ik stond op en raakte nog net tot in de keuken, tot achter de tafel aan de gangdeur, waar hij me niet meer zag. dan was de deur ineens weg, de tafel ook, dan al het geluid en tenslotte de vloer... kben dus gevallen en beginnen zweten en beven van de koude vloer tegelijk, ik zag flitsen van vanalles dus ik dacht wel dat ik doodging of zo... ik wou roepen maar tlukte niet, blijkbaar kon ik enkel nog het geluid erghhhh uitbrengen en heeft mijn vriend daarop gereageerd en kwam hij naar mij. verder herinner ik me enkel een hoop geroep van mijn naam, flitsen beelden van ons samen, enorme pijn en kou, hitte en draaierigheig. eerst heeft hij me op een stoel proberen zetten en toen ik er niet meer van viel is hij om cola gelopen, er de bruis uit gedaan en mij proberen geven (bijna 1.5 liter cola over mijn kleren en mss enkele slokjes binnen) en enkele seconden later herinner ik me alles weer, ik was enorm aant kotsen, wat niet lukte want mijn maag was leeg. gevolg : pijnscheuten in mn hele lijf... dan weer kou en warm en tenslotte de paar colaslokjes en wat maagzuur die toch tussen de cola belandden... hij was druk aant opkuisen voor zijn ouders thuiskwamen en ik ben dan beginnen hyperventileren, maar dat wist ik dan niet wat dat was dus maakte ik het alleen maar erger door dieper in te ademen. daarbij was ik nog eens helemaal verkrampt, mijn vingers waren verder uitgestrekt dan ooit, bijna inde verkeerde richting geplooid.... en dat voor bijna een kwartier... daarna ben ik terug gaan liggen, even in slaap gevallen, wakker geworden om naar huis te gaan en weer beginnen hyperventileren, en snachts door het wenen nog eens gehyperventileerd plus het verkrampen...
ooit al iemand zoiets meegemaakt? khoop van wel anders moet ik naar de dokter en dat zie ik niet zitten aangezien ik niet kan vertellen dat ik gesmoord had...
zou het mss door al die emoties kunnen zijn ook?
en die flitsen? en het verkrampen? en het schokken?
echt ik besefte niet wat er gebeurde en ik was zooo bang...

ok sorry dat dit zo een uitvoerige beschrijving werd maar ik ben er dus echt door geschrokken en kga enkele weken de wiet maar laten denk ik (en tis dus af met mn lief ook maakt het hele gebeuren nog zoveel erger)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2003, 19:25
sui
sui is offline
damn tis langer uitgevallen dan ik dacht... thanx to the ones who have the courage to start reading...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 19:40
Verwijderd
Kan gebeuren.. zeker als je je al klote voelde op dat moment. 'gewoon' een bad trip gehad, verder niks ernstigs ook al was het klote.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 19:44
sui
sui is offline
ah zo voelen die dus... in dat geval klinken ze wel heel erg veel leuker dan ze aanvoelen...
een keer had ik ook nog niets gegeten en voelde ik me even slecht maar na wat cola en even rusten ging dat al over.... en ik dacht dat dat een bad trip was...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 20:04
shifty
shifty is offline
jemig dat is wel erg.. ik ben wel een keer heel erg bang geweest toen ik stoned was, maar dit is wel wat erger denk ik!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 20:12
coopergirl
coopergirl is offline
Wiet kan je gevoelens ook versterken.. Als jij je dus al klote voelt, wordt dat door de wiet enkel versterkt... (Niet altijd, je gevoel kan van 'somber' ook naar 'ontzettend vrolijk' omslaan)..

Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was.. Ikzelf heb ook enkele keren een badtrip van wiet gehad.. Tis even super eng, maar ik heb er iig niks blijvends aan over gehouden...

Sterkte!!
Oud 22-10-2003, 20:32
Footprint
Footprint is offline
klinkt eigenlijk gewoon als out gaan
niets ernstigs aan de hand denk ik
maare hehe het kan wel vrij vervelend zijn
wel een lang verhaal ja
Oud 22-10-2003, 21:19
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Pfoe klinkt erg indrukwekkend.. Ik heb zelf (gelukkig..) nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik kan me best voorstellen dat het fout kan gaan als je je al kut voelt. En dat nog niet gegeten hebben heeft waarschijnlijk wel meegespeeld.. Wat ga je er nu mee doen?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:21
concito
concito is offline
Erg kut, heb wel een keer zoeits gehad.
Was met carnaval hier in het oosten...geen flikker aan, was met vrienden, hadden allemaal een hekel aan carnaval...zijn we maar gaan blowen.
En dat is dus ook fout gegaan, ik werd helemaal paranoia en alles begon te schokken. Ik dacht telkens dat iedereen ons aankeek en het over ons had. Ik dacht ook telkens ruzie te zien en dan was het weer niks. Was echt een kut avond, ik geloofde mijn vrienden ook niet meer enzo, dacht dat ze alles logen
Toen het wat beter ging ben ik via een omweg naar huis gefietst (omweg om een beetje normaal te kunnen worden)

Maar ik heb het daarna nooit meer gehad en ook niet zo erg als jij. Waarschijnlijk een eenmalige ervaring, zou in ieder geval niet meer blowen als je heftige emoties hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:36
Footprint
Footprint is offline
volgens mij heeft het niets met emoties te maken
maar heb je gewoon teveel geblowt dan dat je aan kan/kon
Oud 23-10-2003, 17:24
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
blowen vergroot je emoties. daarom is het ook niet slim om te blowen als je emotioneel gezien je niet goed voelt. (heb k gehoord en gelezen)
Oud 23-10-2003, 17:59
Verwijderd
wow wtf das zekerz kut
Heb ook een bad trip gehad en ook behoorlijk heftig, maar toch nog niet zo heftig als die van jou
Je hoeft niet naar de dokter hoor, want die kan hier toch niks aan doen en je hebt er geen blijvende schade aan ofzo, hoogstens dat je nog steeds onder de indruk bent.

zijn trouwens wel veel mensen die de laatste tijd zeer flippen op wiet. tis net hard drugs
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:34
freakieflower
freakieflower is offline
hier is al een post over...
Oud 24-10-2003, 18:21
Hulk
Hulk is offline
ook een post met HAAR verhaal?

vaag, ik wist niet dat je met alleen weed zo'n slechte ervaring kon krijgen
Oud 24-10-2003, 21:22
sui
sui is offline
Citaat:
Barbapappa schreef op 22-10-2003 @ 22:19:
...... Wat ga je er nu mee doen?
nix, denk ik...
erop letten toch iets te eten voor ik blow en me niet overal zo druk om te maken... daar was ik toen mee bezig(dat druk doen) en het was dus mn bedoeling even te relaxen...
en volgende week terug naar mn vriend gaan om eens te praten en mss nog te blowen... anderhalve week geleden dan, tzal wel lukken zeker
bedankt om me gerust te stellen, twas blijkbaar niet echt zo erg want kben niet de enige
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 09:32
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Daster schreef op 24-10-2003 @ 19:21:
ook een post met HAAR verhaal?

vaag, ik wist niet dat je met alleen weed zo'n slechte ervaring kon krijgen

ja dat kan je daar dan toch bijzetten....doh
Reageren

Regels voor berichten