Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik moet altijd kotsen van nostalgie. We leven in het heden en niet in het verleden! Ik hoop dat het binnenkort de truitjes met de grote merknamen er op gedrukt worden weer hip worden! |
![]() |
|
![]() |
was net op het journaal, iets over het leger des heils wat nu een modelijn voor jongeren heeft opgezet met tweedehands kleren. dat noemden ze daar ook vintage.
oh well, sommige dingen waren wel leuk. maar om nou een broek te kopen, in elkaar gezet van tweedehands dingen, voor 100 euro.. gaat me iets te ver. origineel is het iig wel.
|
Ik dacht dat dit een geupte topic was ofzo.
Een jaar geleden zag ik ook al zoiets op tv. Alleen is vintage niet het synoniem voor ouwe kleding weer opnieuw gaan dragen, maar voor het dragen van (heel) dure merkkleding van minstens 10 jaar geleden. Dus designerjurken enzo uit de jaren "lang geleden". Magoed, sbs6 komt ermee, tijd om er dus weer mee op te houden. Laatst ook een programma over kleding op sbs6 over kleding gezien en dat was echt te schlemielig voor woorden. "En natuurlijk geen witte sokken onder je italiaanse maatpak". Like doh. "En het mag tegenwoordig allemaal wat ruiger qua kleding, stoppelbaardje, met een leuk shirtje en een stoere jeansbroek" Pfff, kom op zeg.
|
Verwijderd
|
Tja.. op zich lijkt het me wel wat, het is toch de manier om aan een mooi kledingstuk te komen dat niet iedereen heeft. (ok je kan het ook zelf maken). Als de kwaliteit goed is... waarom niet.
Weet iemand adressen (in de randstad) waar je een beetje kwaliteit spullen kan kopen? Ik zoek namelijk nog een nieuwe winterjas... ik zoek een beetje een nette jas maar waar je je toch een beetje mee kan onderscheiden... |
![]() |
|
![]() |
ik vind 2e-hands wel leuk, mn budget is niet zo groot en ik koop bijna elke week wel nieuwe kleding als het even kan.
& hier vind ik dat ze wel leuke jurkjes enzo hebben. maar helaas is t ook redelijk duur. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het idee wel leuk, vintage is gewoon wel okee, maar ik zou het zelf niet dragen.
Het hele idee dat het weer hip gaat worden vind ik ook een beetje jammer, heel cliché maar het is een beetje jammer dat iedereen er dan mee gaat lopen. Dan wordt het denk ik weer zo uitgekauwd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik verkoop die shit in t winkeltje waar ik werk
magazijnuitverkoop gekkenwerk als je t mij vraagt... jassen die in de jaren 50 €250,- waren gaan nou weg voor €25,- mja, ik vind t wel hip staan meestal...
|
ik vind het leuk zolang ieder zn eigen ding doet en niet alleen maar anderen volgt (loop rond op vrijdag/zaterdag avond en probeer de verschillen te ontdekken tussen de gemiddelde persoon
![]()
||
Citaat:
Ik heb echt een jaren 50-obsessie.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt een hele coole stijl maar zou het zelf niet dragen, past niet bij me. Het staat me gewoon niet zo. Rokjes en jurkjes zijn alleen leuk als ze kort of echt lang zijn, anders staat het supertuttig (niet leuk tuttig) en ik heb het hoofd en figuur er gewoon niet voor, zeg maar. Kweetniet.
Maar vind het bij mensen die het staat altijd heel erg leuk ![]() (dat winkeltje is in Alkmaar, Fnidsen 91.. The Circle Center, te lopen vanaf het station (zelf geprobeerd zaterdag) om iedereen maar alvast uit spanning te halen voor mneer epd weer online is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |