Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je erover wilt praten kunnen we altijd via msn doen :
knuffelbeertje_84@hotmail.com Om te weten of je bi-sexueel is moet je de volgende dingen doen : sorry voor mijn taalgebruik, ook al hoort het niet hier : wie zoen je liever, een lekkere jongen of een ontzettend lekkere meid, waar je aan d'r borsten mag zitten, en aan d'r kutje mag zitten ??? lees eerst dit, scroll niet gelijk naar beneden : heb je het antwoord, weet je het, scroll dan naar beneden : >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> > je koos voor de jongen : je bent nog 100 % hetero, alleen sommige mensen hebben weleens een gevoeletje van binnen dat ze weleens met hun andere soort geslacht willen experimenteren, omdat vrouwen meer sexier zijn meestal, ze denken dat ze meer bij mekaar horen, omdat ze beiden het zelfde geslacht zijn, en weten wat ze lekker vinden enz. > je koos voor de ontzettende lekkere meid : je bent waarschijnlijk bi. je kan indd nog een test doen : bij wie heb je een goed gevoel bij Brad Pitt en Josh hartnett of bij Shakira, Christina en Britney ?? als je voor de mannen keist, ben je nog hetero maar heb je een soort gevoel van bi, maar das niets. maar als je voor de vrouwen koos, ben je zker voor 75 % bi groetjes Louis, sorry van die lange tekst en de volgens de meesten die vieze taalgebruik www.cu2.nl/knuffelbeertje84
||
Citaat:
Luister, als je bi bent, dan is dat toch absoluut niets om je over te schamen, ik heb ook homo's en bisexuelen in mijn vriendenkring, en als je vrienden echte vrienden zijn, dan zullen ze het aanvaarden en je nog steeds even graag zien. veel succes GS
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je vrienden hoeven echt niet alles te weten. Als je er gewoon niet over wilt praten, dan lul je eromheen als ze er iets over vragen. En als je vind dat ze het moeten weten, dan praat je er een keer over. Ik weet sinds 2,5 jaar ook meer over mijn gevoelens, maar nog niet alle vriendinnen van me weten het en van mij hoeven ze het voorlopig niet te weten. Bij sommigen hou ik het gewoon nog liever voor me.
|
![]() |
Hey Phoebe,
als je er niet zeker van bent zou ik wachten met me te Outen!! Bij ons in België is er een groep voor HOLEBI's en die heet Verkeerd Geparkeerd!(echt waar, niet om mee te lachen!) We hebben zo al eens iemand op bezoek gehad en die heeft ons verschillende dingen uitgelegt over ZIJN homo zijn en over die groep!! Zelfs al ben je Homo Lesbi of Bi, en zelfs al ben je er niet zeker van kan je die altijd contacteren! Je leert er kennis maken met andere HOLEBI's en je kan daar ontdekken door praten of je nu echt een bent... ze gaan dan ook naar de cinema, schaatsen,bowling,.... alsof ze een hechte groep vrienden zijn... Ik weet niet of je van België of Nederland bent, maar mocht je van België zijn zou ik proberen die groep te contacteren(voor info, of voor naar zo'n afspraak te gaan!), en ben je van Nederland zoek dan zo'n groep op!! Dit kan je misschien helpen! Maar maak dat je ZEKER weet dat je BI bent, ben je het niet gaan veel mensen je niet geloven over je geaardheid... en gaan ze zich vragen stellen! GOOD LUCK ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bisexueel Indy | 38 | 20-05-2010 12:19 | |
Liefde & Relatie |
Bisexueel Verwijderd | 63 | 21-09-2006 21:49 | |
Liefde & Relatie |