Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 16:52
** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
Heeey,
Ik heb het gevoel dat ik bisexueel ben maar, ik heb geen idee of ik dit nu beter voor me kan houden of is dat niet eerlijk naar mijn vrienden toe???? Wie kan me hier goed advies bij geven.

Alvast heel erg bedankt

xxxx
Phoebe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 17:03
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Kijk, het is iets heel normaals,
en je hoeft er niet over te beginnen,
maar als ze het vragen, kun je best eerlijk antwoord geven;
als je er met iemand over wil praten, kun je dat ook best proberen
heel waarschijnlijk lopen er vrienden van je rond die zich hetzelfde voelen en afvragen en zo kun je nieuwe raakvlakken ontdekken tussen jou en je vrienden en je kunt je vriendschappen testen (als iemand je biseksualiteit niet accepteert, hoeft hij/zij geen vriend meer te zijn)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:03
Verwijderd
Of je dat voor je wil houden voor je vrienden is je eigen keuze. Niets mis mee. Ik vertel anderen ook niet alles. Met zo'n grote kwestie zou ik er alleen een beetje mee zitten dat ik het geheim hou, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Ik denk alleen dat je het niet geheim moet houden voor partners, verder hoeft niemand het te weten als je dat niet wil, al denk ik dat het fijner is als men het weet. Mits je het natuurlijk zeker weet.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:23
louis84
louis84 is offline
Als je erover wilt praten kunnen we altijd via msn doen :

knuffelbeertje_84@hotmail.com

Om te weten of je bi-sexueel is moet je de volgende dingen doen : sorry voor mijn taalgebruik, ook al hoort het niet hier :

wie zoen je liever, een lekkere jongen of een ontzettend lekkere meid, waar je aan d'r borsten mag zitten, en aan d'r kutje mag zitten ???

lees eerst dit, scroll niet gelijk naar beneden :
heb je het antwoord, weet je het, scroll dan naar beneden :
>>>

>>>

>>>

>>>

>>>

>>>

>>>

> je koos voor de jongen : je bent nog 100 % hetero, alleen sommige mensen hebben weleens een gevoeletje van binnen dat ze weleens met hun andere soort geslacht willen experimenteren, omdat vrouwen meer sexier zijn meestal, ze denken dat ze meer bij mekaar horen, omdat ze beiden het zelfde geslacht zijn, en weten wat ze lekker vinden enz.

> je koos voor de ontzettende lekkere meid : je bent waarschijnlijk bi.

je kan indd nog een test doen : bij wie heb je een goed gevoel bij Brad Pitt en Josh hartnett of bij Shakira, Christina en Britney ??
als je voor de mannen keist, ben je nog hetero maar heb je een soort gevoel van bi, maar das niets.
maar als je voor de vrouwen koos, ben je zker voor 75 % bi

groetjes Louis, sorry van die lange tekst en de volgens de meesten die vieze taalgebruik
www.cu2.nl/knuffelbeertje84
Oud 21-04-2002, 19:35
^AmArU^
^AmArU^ is offline
lol Louis, ik vind het echt ontzettend dom die reply van je.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 19:39
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Inderdaad, dat slaat echt helemaal nergens op......
Oud 22-04-2002, 18:14
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
idd juist omdat ze zo'n gevoel hebben gaan ze er juist aan twijfelen,met zo'n domme test valt nou echt niet te zeggen of je bi bent of niet
Oud 22-04-2002, 20:36
girlspider
girlspider is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:

idd juist omdat ze zo'n gevoel hebben gaan ze er juist aan twijfelen,met zo'n domme test valt nou echt niet te zeggen of je bi bent of niet
natuurlijk niet! ik vind het maar stom.

Luister, als je bi bent, dan is dat toch absoluut niets om je over te schamen, ik heb ook homo's en bisexuelen in mijn vriendenkring, en als je vrienden echte vrienden zijn, dan zullen ze het aanvaarden en je nog steeds even graag zien.

veel succes

GS
Oud 23-04-2002, 03:03
acid-star
acid-star is offline
Louis84> Dat slaat echt helemaal nergens op!
Oud 23-04-2002, 07:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
** Phoebe ** schreef:
Heeey,
Ik heb het gevoel dat ik bisexueel ben maar, ik heb geen idee of ik dit nu beter voor me kan houden of is dat niet eerlijk naar mijn vrienden toe???? Wie kan me hier goed advies bij geven.

Alvast heel erg bedankt

xxxx
Phoebe
Ik ben ook bi en ik heb het mijn vriendinnen niet verteld; ze hebben het wel gemerkt want ik praat er gewoon over. Mijn ouders hoeven dit niet te weten iig. Je moet zelf weten aan wie je het vertelt en aan wie niet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Ik ben ook bi en ik heb het mijn vriendinnen niet verteld; ze hebben het wel gemerkt want ik praat er gewoon over. Mijn ouders hoeven dit niet te weten iig. Je moet zelf weten aan wie je het vertelt en aan wie niet.
inderdaad,... gewoon alleen vertellen aan mensen waarvan je weet dat ze het niet zo boeiend zullen vinden en je er niet anders door gaan behandelen, ,maar niet geheim houden...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:28
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Je vrienden hoeven echt niet alles te weten. Als je er gewoon niet over wilt praten, dan lul je eromheen als ze er iets over vragen. En als je vind dat ze het moeten weten, dan praat je er een keer over. Ik weet sinds 2,5 jaar ook meer over mijn gevoelens, maar nog niet alle vriendinnen van me weten het en van mij hoeven ze het voorlopig niet te weten. Bij sommigen hou ik het gewoon nog liever voor me.
Oud 24-04-2002, 15:10
Black Reina
Black Reina is offline
als jij ze t nog niet wil/kan vertellen dan doe je dat gewoon niet, maar heb er zelf vrede mee dat je bi bent en accepteer t, je voelt vanzelf wel wanneer je dr klaar voor bent en je t ze kan vertellen
xxx
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 12:35
Verwijderd
Het is altijd fijn om er met een goede vriend of vriendin over te praten. Het lucht vast erg op en je komt er al pratend beter achter waar je nu wel en niet van houdt. Je kunt natuurlijk ook gewoon wachten tot je met een (eventuele) vriendin ten tonele verschijnt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:23
RED
RED is offline
Ik ben ook bisexueel en als je er vanaf het begin af aan gewoon voor uitkomt doet niemand raar tegen je (tenminste zo ging het bij mij )
Oud 25-04-2002, 17:27
lieve
lieve is offline
Hey Phoebe,
als je er niet zeker van bent zou ik wachten met me te Outen!!
Bij ons in België is er een groep voor HOLEBI's en die heet Verkeerd Geparkeerd!(echt waar, niet om mee te lachen!) We hebben zo al eens iemand op bezoek gehad en die heeft ons verschillende dingen uitgelegt over ZIJN homo zijn en over die groep!!
Zelfs al ben je Homo Lesbi of Bi, en zelfs al ben je er niet zeker van kan je die altijd contacteren! Je leert er kennis maken met andere HOLEBI's en je kan daar ontdekken door praten of je nu echt een bent... ze gaan dan ook naar de cinema, schaatsen,bowling,.... alsof ze een hechte groep vrienden zijn...

Ik weet niet of je van België of Nederland bent, maar mocht je van België zijn zou ik proberen die groep te contacteren(voor info, of voor naar zo'n afspraak te gaan!), en ben je van Nederland zoek dan zo'n groep op!!
Dit kan je misschien helpen!
Maar maak dat je ZEKER weet dat je BI bent, ben je het niet gaan veel mensen je niet geloven over je geaardheid... en gaan ze zich vragen stellen!

GOOD LUCK
Reageren

Regels voor berichten