Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Is er iemand anders die wel weet hoe die capsules heten? En zijn ze ook bij de smartshop verkrijgbaar? alvast bedankt ![]()
|
speed xtc je wordt er alle twee down van duurt meestal de hele dag erna
je kunt after party prepaten sliken, maar beter alle tekorten zo snel mogelijk aanvullen: vitamine c, slaap, kolhydraten. of gewoon weer een beetje speed pakken ![]() xtc: sucks ![]()
||
Citaat:
![]() Bedankt voor jullie advies...! (Ik ga meteen naar de keuken om ff wat vitamine c en andere vitamine preparaten te nuttigen ![]() Joyce
|
je kan ook je ritme houden (byv niet gaan slapen maar pas weer ´s avonds), je kan ook vitamienepillen nemen voor je gaat slapen, j kan ook gewoon vrolijk blijven doen en niet toegeven aan het downe gevoel
![]()
|
na een week intensief snuiven kun je inderdaad beter even een rust pauze inlassen
kijk een beetje uit met je neus dadelijk valt hij er van af ![]() je snuift ook je hersens weg en, je lichaam rot weg van binnen uit.
||
Citaat:
![]() ![]() Maareuhm, m'n neus hangt er overigens gelukkig nog sort of aan ![]() Joyce
||
Citaat:
|
Rustdagen hangen bij mij af van gebruik dagen. Als ik een dag gebruik zal ik na een dag rust ook wel weer fit zijn. Bij meerdere dagen neem ik meerdere dagen rust.
Aan het down gevoel is volgens mij heel weinig te doen behalve het te accepteren en je nog eens te bedenken hoe goed drugs voor je is.
|
Ik wil nou niet zeuren (zul je zeggen: waarom doe je het dan?) maar ik ben nou eenmaal met het lot van mijn medemens begaan
![]() Kijk please uit met het 'snuiven omdat je je down voelt'. Als er nou IETS is wat tot verslaving leid, dan lijkt het me wel dat.
||
Citaat:
dat heb ik vroeger gedaan. en net zoals met de meeste drugs is het niet meer zoals in het begin als je er éénmaal aan verslaafd bent. van speed ben je op den duur niet meer zo sociaal maar word je asociaal en ipv helder te denken ga je chaotisch denken. en ik werd paranoia enz. ik heb zelf nog gehad dat ik na een lijntje speed wou slapen of zin kreeg om iets te eten. dat is niet omdat je geen goeie speed hebt maar omdat je zo gewoon bent aan speed dat je veel meer nodig hebt en ook omdat je zo weinig eet en slaapt.
||
Citaat:
|
![]() |
nou maar ik weet wat speed is:
mijn 1e x meer als 8 lijnen gehad, weet niet waarom, was helemaal niet ons plan om zoveel te nemen... maarjah als je in de warre bent dan wil je alleen nog maar meer in de warre worden. ik weet wel: xtc: 1 dag kut grote pupillen, meer niet. speed: meerdere dagen kut. uitpuilende doppen, grote pupillen, rooie kop krijgen onder het eten (daardoor merkten men ouders het ook, gezegd dat het aan guerana capsules ligt. :-) ) Greetz Eeuwige |
![]() |
||
Citaat:
![]() ....Vandaar dat ikzelf ook een (snuif)pauze wou inlassen... Verder hebben ik en m'n beste vriendin besloten dat we niet meer dan 2× per week hardstuff nemen ![]()
||
Citaat:
![]() Klinkt tamelijk scary overigens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Homeopatische apotheek, is dat een soort van equevalent van de smartshop ![]() ![]() ![]() Doejj, Joyce
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ja, ik eet altijd wel gewoon wat banaantjes en vitamientjes, kan altijd wel te pas komen ![]() Oh ja, en de goeie spelling is volgens mij norepinephrine of bedoelde je die niet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
als we het toch over speed hebben. ik vind het maar kut als de speed an het uitwerken is....maaaar gelukkig heb je daar niet altijd last van
euh en ik zeur niet, ik moest me ei kwijt en ik neem het uitwerken voor lief, net zoals het soms moe worden van blowen, het in slaap vallen van drank, de katers de dag erna, het fout gaan af en toe wajooo drugs is kuuut ![]() |
![]() |
|
|