![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen,
Lees dit eens. Als ik het goed begrijp heb je hier een telefoon voor € 25 of gratis als je hem naar een jaar terugstuurt. Daarnaast is ie simlockvrij, dus die originele simkaart eruit. Eigen erin. Dan bel je ook niet met dat originele abo en betaal je dus niets. Al met al lijkt me dat hier iets niet klopt. Anders is het wel erg goedkoop. Kan de adder echter niet ontdekken... Reacties? Bvd, Toeter |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja ik denk dat ik er een ga bestellen. Dit zijn CASH BACK acties. KPN probeerd Imode een beetje te promoten met gekke acties. Die telefoon is simlock vrij, dus dan doe ik mijn tmobile sim erin. Heb ik voor 35 een mooie phone. Iemand al ervaring met dit bedrijf. Zijn ze betrouwbaar etc....
en nog wat vragen - Wat als je telefoon voor het eind vd contract jaar stuk gaat, wat moet je er dan mee doen? - En als je hem na die jaar nog houd, moet je dan weer 150eu betalen? hier zijn ook acties. http://www.vtu-telecom.nl/vtu-telecom/imode.asp |
![]() |
|
M'n zus heeft het contract afgesloten. Donderdag op de post gedaan en vandaag een e-mailtje gekregen dat GSMstunter en KPN ermee akkoord gingen; geen mogelijkheid dus dat het bedrijf voor je Cashback failliet gaat.
@CrazY G: Als je het abonnement niet drie maanden te voren afzegt, wordt het contract automatisch met een jaar verlengd, en betaal je dus 12 maanden het abonnementsgeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat hier om een KPN Flexibell Allround abonnement, die biedt volgens mij leukere tarieven dan via prepaid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het feit dat het een goedkopere telefoon is zegt dus geen donder over de constructies en de legaliteit daarvan van de aanbieder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|