![]() |
|
Nu iedereen z'n zelfgemaakte herrie hier post kan ik natuurlijk niet achter blijven
Dit nummer was meer een grap, maar ik vond 'm ook wel redelijk klinken ![]() Dastardly & Mutley VS. SlipKnot Dit is meer wat ik normaal maak: CreepyBeauty Ik maak alleen nooit nummers af. ![]() Als ze het niet doen moet je ff "doel opslaan als.." doen btw het zou wel handig zijn als er 1 sticky topic is waar iedereen z'n muziek in kan posten
|
![]() |
|
Ik weet niet wat dat eerste voor moet stellen, maar volgens mij heb je het als volgt gemaakt:
- men neme *vul hier willekeurige wav in* - men zetten daar *vul hier willekeurige wav in* overheen - men encode het geheel als mp3 klaar... kortom, dat lijkt echt nergens naar... het 2e vind ik eigenlijk ook vrij saai en inspiratieloos... |
![]() |
|
Die eerste was best wel slecht ja...leuk bedacht dat wel, maarruh nee...
Die 2e vonk wel grappig, beetje erg eenvoudig en irritant, maar dat deuntje is redelijk...iets meer instrumenten misschien?
||
Citaat:
De ritmes kloppen ook niet helemaal, of dat moest de bedoeling zijn. Verder vind ik de opbouw ook niet wat, maar dat kan smaak zijn... Eigenlijk was het dus gewoon niet wat...
|
Die eerste zal ik maar niets over zeggen..
Maar die tweede vind ik echt vét ![]() Wat ik me afvroeg: welke programma's heb je gebruikt om die fluiten zo te maken, en was het een omgemixed bestaand fluitsample of anders, namelijk ............. ?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Zelf gemaakt filmpje, advies? DPR | 4 | 13-05-2012 16:25 | |
Muziek |
Hoe belangrijk is muziek voor jou? Sudoku. | 31 | 02-11-2010 21:30 | |
Muziek |
waar is de muziek? Sirenie | 34 | 21-04-2005 09:16 | |
Muziek |
waar kan je zo'n programma vinden waar je muziek zelf kan maken Anetj | 40 | 19-03-2005 11:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Beeldend verhaal drama/muziek Fleur | 5 | 09-12-2002 13:13 |