Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en het ligt ook niet aan (jaar% 4 == 0 && jaar % 100 != 0) ? aantalDagen[2]=29 : aantalDagen[2]=28; (heb het vervangen door if-else maar hij blijft even groot) Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 22:20. |
![]() |
|
![]() |
Zover mij bekent is dat van dll's die worden meegenomen bullshit,tenzij je ergens expliciet vermeld dat ie geen dll's moet gebruiken maar de statische libraries(en dan is het nog maar de vraag).(maar dit kan ik fout hebben omdat ik allang niet meer in windows heb zitten pluizen)
Ik verwacht dat er idd debug symbols worden meegenomen ik ken de IDE niet maar hier zou je eens naar moeten kijken. Ik weet dat in VC++ 6 bij een debug build er veel plaats aan debug symbols opgaat en er worden in de "executable" ook stukken leeg gelaten zodat hier bij kleine veranderingen code rechtstreeks in de executable geplaats kan worden zodat deze niet opnieuw gelinkt moet worden. Een goede C++ compiler hoeft in ieder geval geen groter programma te genereren dan een goede C compiler met een vergelijkbaar programma. Maar ik zou naar de optimalisatie kijken en zorgen dat je geen Debug symbols meenemt. BTW als je in het leer process zit zou ik me niet druk maken over de grootte van een executable
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Dev-C++ gebruikt de MinGW port van de GCC compiler. Als je daarvan in de FAQ kijkt, vind je het volgende:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je beter leren met de MFC of .NET classes om te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
The name C++ (pronounced "see plus plus") was coined by Rick Mascitti in the summer of 1983. The name signifies the evolutionary nature of the changes from C; "++" is the C increment operator.
Bron: The C++ Programming Language SE, Bjarne Stroustrup (The Creator of C++) Die zal het toch wel weten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware Verwijderd | 500 | 17-10-2004 16:21 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
De Kantine |
Attentie: Jdbgmgr.exe virus=hoax Rabbi Daniel | 6 | 19-05-2002 16:18 |