Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het vorige maand ook voor het eerst gedaan, en het was
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn 1e keer heb ik niet eens bij nagedacht of info over gezocht... Gewoon in mijn eentje op mijn kamer (ik sliep toen nog in een apart huisje, weg van mijn ouders dus). En het is een aanrader. Erna heb ik het wel eens in hele drukke omgevingen gedaan en dat kan zwaar tegenvallen, zeker als je de amper weet wat je overkomt.
Ik had iig ook altijd een potje vitamine c bij de hand (was het enige wat ik ervan wist, met vitamine c kun je het afremmen ![]() |
![]() |
|
heel veel suiker werkt toch ook, als je het wilt afremmen?
maar stel, je flipt dus echt helemaal... en er is iemand bij die nuchter is; ben je dan nog wel in staat om anderen te horen en ook daadwerkelijk doen wat ze zeggen (dat je je dus wel gaar gedraagd, maar dat je wel helder kunt nadenken --> net als blowen dus)? want het lijkt mij dat als je dus helemaal tript, je je helemaal afsluit van de rest en je in je eigen wereld zit te trippen. en als mensen je dan probeert te helpen je dan HELEMAAL gek wordt ![]()
|
owkee, ik heb het nog nooit gedaan, maar heb me wel laten informeren
heb suiker bij de hand (cola/chocola); wanneer je een bad trip hebt/ stoppen wilt neem je dit en de trip gaat weg begin er alleen aan als je het wilt (dus niet bang zijn) heb ook niet al te grote verwachtingen, het is bij iedereen anders blowen zorgt ervoor dat de trip langer duurt en dan heb je iets te doen, maar als je normaal niet blowt zal ik het laten have fun ![]()
||
Citaat:
Zolang je weet dat er niks ernstigs kan gebeuren gebeurt er ook niks. Je moet je gewoon geen zorgen maken over bad gaan, je voelt je hooguit een paar uurtjes kut. Zolang je dat in gedachten houdt gaat het zeker weten goed. Mochten je gedachten toch in een neerwaardse spiraal belanden haal je gewoon diep adem en stel je je een of andere zonsopgang voor en analyseer de situatie (je zit op een bank met een paar paddestoelen in je mik, geniet ervan zolang het duurt ![]() En tja, afremmen met suiker en vitamine C is volgens mij vooral psychologisch. Een vriend van mij wilde een keer uit zijn trip komen en heeft een vitamine C pil en een hele boel suikerwater gedronken, maar was nog steeds gigantisch aan het trippen... En ook blowen is vooral psychologisch. Het zorgt ervoor dat je je ontspant, maar echt stoned wordt ik er in ieder geval niet van. Ik ben persoonlijk tegen een sitter (een nuchter iemand erbij), want die verstoord het sfeertje meestal nogal. Zeker als ie alleen in een hoekje gaat zitten om zich er niet mee te bemoeien. Een sitter is gewoon... te nuchter ![]()
|
Verwijderd
|
Die Vitamine c of die werkt of niet, in de shop hadden ze het me aangeraden en ik had ook zo'n briefje met gebruiksaanwijzing waar het op stond
![]() Ik had wel altijd het idee dat het minder werd, maar ik vrat dan ook meteen zo'n halve pot van het kruidvat leeg. En wat betreft contact met de rest, ja je krijgt nog mee wat er gebeurt, maar bij mij waren de verbanden vaak weg. Ik snapte de volgorde niet meer. En ik begon ook gesprekken die voor mij logisch waren, maar ik liet de helft weg omdat het voor mij overduidelijk was dat ze dat wel zouden begrijpen (niet dus ![]() |
![]() |
|
vitamine c en suiker duurt veel te lang voordat het effect heeft.
gewoon op gezond verstand leuk gaan trippen. best vreemd. je kunt wel lopen en normaal praten (dat laatste denk je eigenlijk) maar je trui aantrekken ho maar ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
of knoop uit een touw halen, niet te doen |
![]() |
|
hehe, echt een vreemde drug
ik citeer even een vriend van mij op paddo's "ik ben best normaal nu, ik zou naar de stad kunnen gaan om meer te halen.(2 seconden verstrijken) Huh!? ik snap nergens geen flikker meer van" het is een drug die alle logica wegneemt..... geen idee of dit met andere hallucinerende drugs ook zo is...
||
Citaat:
Ik ga het zaterdag voor het eerst proberen, maar heb dit topic maar ff doorgelezen voor de zekerheid. Heb er wel zin in, alleen ben er wel wat zenuwachtig voor ![]() Gelukkig doe ik het met lui die het al vaker hebben gedaan. ![]()
|
Verwijderd
|
Dude, die VitamineC werkt inderdaad te langzaam, je moet dus eigenlijk gewoon goed gaan
![]() Het is wel leuk als je dextro bij de hand hebt en 'r is duidelijk sprake van loss of ego bij de participanten. Zinsnedes als "Raak ik nou uit m'n trip omdat jij aan de dextro zit?" zijn natuurlijk erg leuk voor 't nageslacht. Potloden e.d. zijn ook erg goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ik krijg er weer helemaal zin in ![]()
||
Citaat:
![]() ...
|
Laat je helemaal lekker meegaan, zorg ervoor dat je of redelijk alleen bent en de boel rustig kan overzien, zodat je geen mensen hebt die je heel vreemd aanstaren, als je maf doet.
Geniet. Heb suiker en vitamine C bij de hand, zodat je nog een soort van remmer hebt. Ook moet je de kracht van het uberlogische redeneren niet onderschatten. De meeste mensen met een redelijke dosis achterdocht, paranoia en logica, kunnen zichzelf helemaal nuchter redeneren. Dat is ook handig. ![]() en je moet niet teveel eten, en de smaak negeren, zodat je niet gaat kokhalzen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
oooow....vanavond weer paddo's kanen. Ik heb zonet met een goeie vriend twee porties verse mexicaanse gehaald. Ik heb er weer zin in...lekker in chocoladevla anders is het niet te eten.
En ff om op die bad trips in te gaan, je kan er beter wel een nuchter iemand bij hebben, want stel dat het verkeerd gaat dan kan de persoon die bad gaat zien, dat het door de drugs komt. Het klinkt nu wel suf, maar ik kan uit ervaring vertellen, dat dit wel verstandig is als je het voor de eerste keer doet. En doe het met goeie vrienden en in vertrouwde omgeving....geniet ervan kerel ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|