Advertentie | |
|
![]() |
|
boswachter niet leuk....
![]() ![]() ![]() misschien kun je een hondenuitlaatservice opstarten of idd op de dierenambulance, in een dierentuin werken biologie gaan studeren (en dan veldonderzoek gaan doen) veearts (in een boerengebied dus waar je steeds naar andere boerderijen gaat) postbode (lekker buiten en constant honden aan je broek) ik heb eigenlijk geen idee....
|
dierenverzorger in de dierentuin
dierentemmer dierenpensionhouder docent dierkunde dierhouderij (met wat voor beest dan ook) dierenviller ![]() dierenverzorg proefdierverblijven dierenfysioloog dierenpsycholoog kinderboerderij wetenschappelijk onderzoeker dieren dierentehuis dierenhandelaar dierensteward dierenkweker (vissen, schaaldieren) keuringsdierenarts Keurmeester Beheerder bos en natuurterreinen bosbouwkundige milieuonderzoeker |
![]() |
|
Ik wil ook graag iets met dieren (Paarden) gaan doen.
Het liefst zou ik natuurlijk mijn eigen Dressuur/Springstal hebben, met wat goede dekhengsten, maar omdat we daar simpelweg het geld niet voor hebben zal het wat anders moeten worden. Ik zit nu te denken om op Deurne "De Sportklas" te gaan doen (als ik word toegelaten), maar ik weet niet of ik daar genoeg mee verdien om later rond te komen (het is iig wel wat ik leuk vind) en die opleiding is ook heel duur. Veredr lijkt paarden-fysio (of iets in die richting) mij wel leuk. Misschien kun je proberen een baantje in bijv. de Apenheul te krijgen? lijkt me ook best leuk werk.
||
Citaat:
tering heey dies goed!!!! ![]()
|
Bedankt voor de reacties, mensen!
![]() ![]() ![]() Nogmaals bedankt! ![]() Groetjes, Ripper ![]()
|
![]() |
|
Komt allen naar Leeuwarden opleiding Diermanagement
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|