Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nu kun je je ook gaan afvragen wat gezelliger is.... Veel of weinig man.
Bij ons in de groep vind ik het vaak leuker om met wat minder man op stap te gaan 5-6 ofzo. Bij onze vriendenclub zitten ook een aantal mensen die ik wat minder mag (aanhang en dergelijke) en ik vind het leuker als die thuis blijven. Verder vind ik het irritant om met grote groepen in een stad te gaan stappen. Teveel gezeik over waar we naartoe gaan en grote verantwoordelijkheid. Met z'n 3-en is het dan veel makkelijker om gewoon wat kroegen af te lopen.
||
Citaat:
Met weinig mensen krijg je geen heibel. Je kunt je inderdaad afvragen wat gezelliger is. Ligt maar net aan je humeur. Bovendien zien mensen hier volgens mij over het hoofd dat de mensen waarmee je op stap bent niet persé vrienden hoeven te zijn natuurlijk. Ik ben blij dat al mijn bekenden gewoon bekenden zijn en geen vrienden zijn, maar dat neemt niet weg dat het best leuk is om een avondje te gaan stappen met bekenden. Als je elkaars telefoonnummer hebt, weet hoe de vriendin van de bekende heet, weet waar iemand woont, wat voor een werk hij/zij doet en hoe deze persoon zijn of haar koffie drinkt wil dat nog niet zeggen dat je bevriend hoeft te zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 |