Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Verdwijnen tot alle problemen weg zijn,als dat eens moest kunnen...
Ze zeggen wel dat het allemaal niks helpt als je wegloopt voor je problemen,maar van erin te blijven zitten word ik alsmaar depressiever... Wat moet ik dan doen??? Ik weet het allemaal niet meer,ik weet zelfs niet meer wie of wat ik ben. Zal er ooit wel terug achter komen hoop ik,als het nog niet te laat is... Kus, BadAngel |
![]() |
|
Zoiets bedenk ik me elke dag. Gewoon op mijn fiets springen, ergens naar toe fietsen, nog verder fietsen, op kerkhoven en in bossen slapen. En dan na een lange tijd, weer gewoon terug komen. Lekker rustig verder gaan, ik weet precies hoe het gaat voelen als ik 's Ochtends zal ontwaken op een kerkhof, dan zal er echt zo'n kick door me heen gaan van :' Ik heb dan wel niets, maar dít (ikzelf) kan me niet ontnomen worden!'
Echt zin in gewoon.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelfde hier. ![]() Ik heb zelfs al een heel plan... heb ook allemaal kampeerspullen klaar liggen, wat geld, m'n id-kaart. En in Duitsland kan je in het weekend extra goedkoop met de trein (€28 voor alle regionaaltreinen in het hele land; max. 5 personen op één kaart: Schönes-Wochenende-Ticket; fiets mee voor €3.) Wil dan naar Zwitserland, en daar met de fiets wat rond trekken. Gewoon m'n tentje in het bos zetten, of ergens op een pas. Lukt best, ik heb de kennis en de spullen ervoor. M'n geld bewaar ik zoveel mogelijk voor in noodgevallen. Dat gevoel heb ik ook ja... ik heb een soort van band met de bergen daar, het is gewoon alsof ik met ze kan praten. Als ik maar daar kan zijn, dan is alles goed, daar voel ik me thuis. Zou best een berghutje willen hebben, en daar voor altijd blijven wonen. De bergen zijn mijn vriend. De Piz Muragl, de Piz Kesch, de Bernina, de Piz Lagalb... en verderop, in Italia, de Paganella. |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me echt zo tof he... (als het kon, vertrok ik morgenochtend... maar ja, kan nu gewoon echt niet... 'k zat te denken aan in de zomer ergens ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar in Frankrijk kun je maar heel moeilijk je fiets meenemen in de trein, alleen in een déél van de stoptreinen. Terwijl je in Duitsland je fiets in bijna alle treinen mee kan nemen, en het is nog goedkoop ook. Voordeel dan is nl. dat je, als er iets fout gaat, altijd snel weer terug kan: gewoon naar het station fietsen en de trein nemen. In Frankrijk gaat dat niet, daar zul je terug moeten fietsen naar Nederland... Bovendien is Frankrijk algemeen een vrij fiets-onvriendelijk land, al zijn die Duitse 'fiets-stooepen' ook ![]() Ik heb er nog een reden voor: Frans kan ik drie woorden, Duits (en Engels) aardig goed. ![]() ![]() Een weekje (of langer...) zonder het eeuwige gezeur van m'n ouders... wat een droom. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saairdappelen #1511 Verwijderd | 500 | 28-09-2011 23:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #5!!! Daantje_0705 | 500 | 02-06-2004 22:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor Altijd Verwijderd | 1 | 29-03-2002 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |