Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was er echt verslaafd aan. Mijn moeder altijd maar zeggen: "Het is niet goed om al die probleemboeken te lezen, je trekt het je te veel aan en bla bla" -x- |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar zijn boeken lezen lekker weg. Ik vind 'm erg goed. |
![]() |
|
Dat soort boeken vind je vooral op de "puber"afdeling zoals hier boven ook al beweerd werd...
Maar sommige daarvan vind ik ook wel weer tenen krommend, dus zal ik je een paar titels heven die ik erg fijn vond.. Maanmeisje - Kjersti Scheen Florian Niemandsdochter - Claire Hulsenbeck Ik ben de tiltel vergeten, maar de schrijfster was volgens mij Suzanne Koster... Iets met zwart... Verder qua "grote mensen-boeken" De biografie van Anja Meulenbelt, ben alleen even de naam vergeten... Genaaid van Virginie Despentes Die is wel heel grof... maar ik vond m wel heel leuk. De rest van haar oeuvre gaat volgens mij ook over problemen. Sylvia Plath - The Bell Jar (weet niet hoe die in t Nederlands heet)
||
Citaat:
Stille wateren - Jennifer Lauck Ademtocht - Katrina Kittle De geur van honing - Kathy Hepinstall Medusakind - Sylvie Germain Soms is de wereld van mij - ? De moedervlek - Kristien Dielt(i)ens Er zijn redelijk veel van dat soort boeken, tenminste, ik lees vrij veel 'probleemboeken' en kan ze vrij makkelijk vinden.. ![]() onder psyche oid, (met een hoofd), maar goed, weet niet of elke bibliotheek zo is ingedeeld..)
Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 19:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En iedereen bedankt voor de titels ![]() Onze bieb heeft geen jeugdafdeling.. alleen een kinderafdeling en een volwassenenafdeling. De schrijvers staan op alfabetische volgorde, en op de zijkant zitten wel van die stickertjes ja.. Alleen op de een of andere manier kan ik dan alleen moeilijke boeken vinden ![]() ![]() Magoed, *maakt lijstje van titels* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Heey,
Ik weet niet helemaal zeker of het deze schrijfster is, maar haar boeken zijn erg mooi... Caja Cazemier... Bijvoorbeeld met 'Iris', gaat over een meisje die met haar problemen thuis geen kant meer uit kon, en dus in een leefgroephuis zit... Zijn wel c-boeken, maar haar manier van schrijven spreekt me erg aan ... Liefs...
|
Eetstoornissen
Sylvia Antonis - Stille strijd Geneviáeve Brisac - Van gewicht ontdaan Martine de Vries - Door de hel van anorexia Sofie Loots - Honger naar begrip Valérie Valère - Wie niet eten wilt is gek Marya Hornbacher - In het rijk der schimmen Steve Donaldson - Het liefste meisje van de wereld Automutilatie Rebecca Ray - Een zekere leeftijd S. Stoehr - Krassen Borderline Susannah Kayson - Girl, interrupted Marie-Sissi Labrèche - Borderline Mishandeling Dave Pelzer - Ik had geen naam Dave Pelzer - Ik was niemand Manische depressie Kay Redfield Jamison - De onrustige geest Janet Fitch - Witte Oleander Maya Rasker - Met onbekende bestemming Camilla Gibb - Zonder woorden Pam Emmerink - Het bottenpaleis Carry Slee - Moederkruid Carry Slee - Eva's dochter Francoise Sagan - Bonjour Tristesse Susanna Tamaro - Antwoord mij |
![]() |
|
[QUOTE]Masquerade schreef op 04-11-2003 @ 15:16:
Borderline Susannah Kayson - Girl, interrupted Aaah! dies mooi! een echte aanrader! ![]()
|
![]() |
|
|