![]() |
||
Citaat:
wou 'k net zeggen ![]() Maar is voor iedere meid heel persoonlijk. De 1 vind het heerlijk om een beetje geknepen te worden, de ander begint meteen te rammen. Ik vind het bijvoorbeeld best lekker als mijn vent tijdens het beffen als ik opgewonden genoeg ben soms heel zachtjes zijn tandjes op mijn clit toepast ![]() ![]()
||
Citaat:
en als dat te gevoelig is kun je ook in d'r schaamlippen bijten .. veel meisjes kunnen daar wat meer hebben .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al mag ze soms wel een beetje doorbijten ![]()
||
Citaat:
![]()
|
mwa mijn vriendin houd wel van de clitoris knijp truc
gewoon zachtjes knijpen werkt ook bij tepel eerm oortje sabbelen/likken werkt ook wel en een pretcondoom omdoen geil nee maar gek ja dat wordt ze wel [SIZE=0.5](van het lachen dan he)[/SIZE]
||
Citaat:
![]()
|
Recapitulerend:
1) de vinger bef combi 2) de knijp draai truc 3) de vinger bef baf combi 4) de vinger in haar kontje truc 5) de G spot clit combi met een hand. ( twee kan ook) 6) tepels zuigen 7) geile woordjes 8) oortje sabbelen Ik vind het al een aardige lijst. nieuwe: 9) de vinger op clit, vinger in kontje, penis in vagina en mond om tepel combi ( top this!) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Li Theriftir Aelandill | 47 | 06-01-2006 09:20 |