|
|
Bekijk resultaten poll: Moet er in Nederland een betaalde voetbaldivisie bijkomen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 27.27% |
Nee |
24 | 72.73% |
Geen mening |
0 | 0% |
Ik weet het niet |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools
![]() |
Zoek in deze topic
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en welke omroep wil dat uitzenden? TMF??
||
Citaat:
||
Citaat:
Baronie komt overgens uit Breda en is dat veel groter dan Venlo of Maastricht? Denk dat dat verschil niet zo groot is. Kerkrade, Heerenveen en Roosendaal zijn ook niet zo groot zou het dan betekenen omdat die plaatsen klein zijn geen betaaltvoetbalclub mogen hebben? Slaat nergens op vind ik. Wie het zou moeten gaan uitzenden? V8 denk ik onder naam van SBS6. Ik denk dat SBS6 over een x aantal jaren van veel sporten de uitzendrechten heeft gekocht dus die ook wel. Voor reclame van een stad/dorp zou het trouwens wel goed zijn voor sommige plaatsen. Dan komen ze op de kaart en ze krijgen bekendheid, er gaan dan meer mensen naar toe. Ik denk dat veel gemeenten staan te springen om het plan van een 3de competitie.
|
ok, ze krijgen dus betaald..maar wat verandert er verder? volgens mij weinig..de naam van de competitie veranderd misschien..maar dezelfde clubs blijver erin spelen
en wat te zeggen van doorstroming..lijkt mij ook geen goed plan, straks degradeert bijvoorbeeld Dordrecht..die spelers gaan dus ineens voetballen in de Hoofdklasse, krijgen dus niet meer betaald en raken zo hun baan kwijt! lijkt mij dus geen goed plan
|
Verwijderd
|
Zoals eerder al gezegd is, is dit op dit moment financieel niet haalbaar. Maar ik vind het een leuk idee. De GG-divisie is op dit moment niet spannend. Het gaat alleen om periodetitels/kampioenschap, maar er zijn geen degradatiewedstrijden. De wedstrijden van de nummers 12 t/m 19 zijn 'vanzelfsprekend' niet meer spannend en ook niet interessant om naar te kijken.
Wat misschien wel zou kunnen is dat de laatste in de GG-divisie een playoffwedstrijd speelt met de amateur kampioen van dat jaar, zodat een ploeg degradeert en eentje promoveert. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ff over de GG-divisie, wat zouden jullie ervan vinden als de periodetitel wordt afgeschaft.
Dargon zei dat hij het niet spannend vind. Ik denk dat als je periodetitels zou afschaffen dat het een stuk spannender zou zijn. Als een club nu bijvoorbeeld de 2de periodetitel zou pakken doen ze het de rest van de competitie rustiger aan omdat ze toch al kansen hebben op promovatie. Of een 3de nacompetitepoule erbij met een de nummer 15 van de HC-divisie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gaat om het idee verder niet ![]()
||
Citaat:
Is geen optie dus. En een heleboel spelers van GG-Divisie spelen al op amateurbasis
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee dat lijkt me echt geen goed plan. Dan komen er steeds meer clubs in de problemen, ook de amateurs want zoals ookal eerder aangegeven kunnen amateur clubs niet volgens de FIFA regels promoveren ivm. met stadion veiligheid enz.. Clubs uit mijn stad Assen (ACV/Achilles '94) doen het beide goed in de Hoofdklasse maar de GG kunnen ze niet in gewoon omdat het stadion en alles niet goed genoeg is volgens de regels om er profvoetbal in te spelen, en dit zijn maar 2clubs bij mij uit de regio ik weet vrijwel zeker dat heel veel clubs er niet aan toe zijn.
|
|