Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dat in mn vorige relatie gehad, dat is idd echt een klote dilemma. (ik heb t overigens uitgemaakt )
Wat je je moet bedenken is dat je nu iig niet gelukkig bent en dat zul je zo ook niet worden. Maar aan de andere kant, als je t uitmaakt raak je een lieve meid kwijt die je waarschijnlijk niet later nog een 2e kans gaat geven. Iets om te overwegen dus. Maar t zijn wel 2 uitersten. Probeer afsrpaken te maken met je vriendin of iig duidelijk maken dat je t zo niet prettig vindt. Misschien komen jullie dr zo samen wel uit! |
![]() |
|
![]() |
*is die vriendin*
@koekiemonsteres: ja, hij houdt van me en ik zou inderdaad niet blij worden van een break van een paar jaar ![]() ![]() @tampert: we hebben er al over gepraat ja, en we willen allebei niet zonder elkaar, dus we komen er zeker wel uit ![]() @fujitsu: op beide vragen ja ![]() ![]() Zelf heb ik het gevoel totaal niet.. @sarahbressers: Hij heeft zat vrijheid, we zien elkaar ongeveer eens in de twee weken. Alleen hij nam niet genoeg vrijheid, verschoof afspraken om 's avonds maar met mij te kunnen msn-en. en als ik dat had geweten, had ik tegen em gezegt dat dat niet goed was.. magoed, dat gaat ie nu veranderen ![]() @de rest: bedankt ![]() En we gaan er samen gewoon uitkomen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|