![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Plotselinge gewichtsverandering zonder duidelijke oorzaak: ik zou gewoon even naar de huisarts gaan
![]() Misschien zijn je darmen een beetje van streek, dat zou ook een reden kunnen zijn van de diarree. De pil heeft natuurlijk ook invloed op je gewicht, dus dat zou ook kunnen ![]()
||
Citaat:
je weet haar lengte niet en bovendien is ze veel aagekomen in een zeer korte tijd. en daar komt natuurlijk bij dat niet ieder meisje zit te wachten op 8 kilo extra
||
![]() |
Citaat:
ik vind die beredenering van sarahbresser wel goed klinken (van je stofwisseling). ga eens naar de huisarts? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat van die diarree klink tidd niet gezond, Ik ben sinds ik met de pil ben begonnen zo'n 7kilo aangekomen (weeg nu 66
![]() ![]() Dunkt me dat het slim is om ff naar je doc te gaan en te vragen wat hij zegt, klinkt niet echt leuk allemaal. |
![]() |
|
![]() |
kben sinds beginnen met de pil ook wat veranderd:
ik was eerst 5 kg aangekomen (ook pas na een paar maanden) maar die ben ik vanzelf weer verloren. okee, ik heb wat snoepjes en andere tussendoortjes laten liggen. ik ben ook best emotioneel, ik heb echt dagen dat ik gewoon down ben. mijn buik ziet er op sommige dagen uit alsof ik al een paar maandjes in verwachting ben, vooral als ik wat drukke dagen achter de rug heb. ik hoop voor je dat je klachten vanzelf gaan afnemen, en anders zou ik toch maar een andere pil vragen bij de huisarts. ik slik zelf stediril 30. liefs buffy
|
Ik denk dat het niet (alleen) door de pil komt. Ik denk dat je last hebt van opstipatie (vastzittende poep grof gezegt).
Je krijgt daardoor heel erg last van buikpijn, en bovendien "blaast" je buik zich een beetje op. Doordat alles vast zit in je darmen, kan alleen je diaree erdoor. Vandaar dus die diaree.... Maar ik zou toch nog even langs de dokter gaan, is misschien wel beter.... Succes! kusje Steph
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De wereld van glas Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Meisje van gedachten Ieke | 0 | 02-08-2005 09:45 | |
Verhalen & Gedichten |
De ondraaglijke lichtheid van Zwart Reynaert | 7 | 01-03-2005 21:57 | |
Verhalen & Gedichten |