Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
voor een familie pc een leuk ding, voor een game pc wat aan de krappe kant.. en zoals koen al zij.. ik zou liever zelf wat samenstellen (of zelf bouwen in mijn geval). -de postbode-
|
Zoals al eerder is gezegd vind ik de harde schijf niet echt aan de grote kant, ook zou ik er zelf iets meer geheugen in prikken meer richting 512mb, maar dat ligt er natuurlijk aan wat je er mee doet.
Ik gebruikt namelijk zelf een aantal (3d) tekenprogramma's als autoCAD en SolidWorks en deze vragen een aantal mb's Op zich wel een leuk systeempje voor die prijs
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-de p0stb0de-
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, dat mobo word dan een K7S6A, met 3x DDR. ( 15,00 extra)
Maar dan die videokaart. Ik weet echt niet wat ik zal doen. Die gozer raadde mij deze dus juist wel aan voor gamen etc. Welke kaart kan ik volgens jullie dan ipv van deze nemen? Zoals gezegd wil ik CS, RTCW etc gaan spelen, en wil ik op zich wel ff enige tijd vooruit kunnen. (Ik ga liever niet een maand wachten, want zo kan je IMHO wel bezig blijven... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Allright, ff rondgekeken, bleek dat er ook nog een computerzaak dichtbij mijn huis zat verstoppeld en die ook niet zo duur was, op hun website knutselde ik het volgende in elkaar:
Zoals eerder genoemd, khoef geen ethernetkaart, geen SB, en een muis heb ik ook nog wel. Wat is dan jullie mening over dit systeem? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch zou ik kijken voor een GF3Tix00, in plaats van een GF2. Verder ziet 't er prima uit! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Periodiek systeem Suptop | 3 | 28-05-2008 12:01 | |
Software & Hardware |
systeem check, +-600 euro ]{ing | 8 | 15-04-2007 14:14 | |