Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de middelbare school zonder meer Frans, maar dat heb ik na de tweede laten vallen. Daarna Engels, geschiedenis en aardrijskunde. En uit m'n examenpakket Engels en handelswetenschappen & recht.
Nu transculturele pedagogiek...als er iets overbodig is... Ik leer daar niks, zit twee uur te luisteren naar dingen die ik al weet...zonde van m'n tijd. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Duits, is duidelijk. Wat een kuttaal is dat...
En dan ook die opdrachten, die grammatica ![]() ![]() |
![]() |
|
*gaat het rijtje af*
aardrijkskunde: stom (door de leraren die ik er voor had vooral, maar ik vond het zoiezo niet echt super) biologie: veel te veel werk, op zich wel interessant, maar het boek is erg onduidelijk duits: niet echt heel stom, maar ook niet super. het klinkt wel stom, de taal. frans is leuker. economie: stom en te veel werk. te grote hoofdstukken en we krijgen te veel huiswerk op. het is niet interessant. engels: dit jaar wel beter dan de vorige jaren, ik vind de taal gewoon niet zo leuk, net zoals bij duits. frans: ja, een leuker vak ertussen ![]() geschiftenis: het woord zegt t al.... grieks: stommer dan vorig jaar, maar niet vreselijk. handvaardigheid: heb ik gelukkig niet meer, ik vond het altijd vreselijk. informatica: was stom door de manier van leskrijgen. natuurkunde: ook wel leuk ![]() nederlands: veel te veel werk en stomme opdrachten. dat samenwerken is ![]() scheikunde: leuk ![]() techniek: stom vak, omdat ik het niet kan/kon. tekenen: stom vak, te veel huiswerk en je moest heel erg je best doen en zo ![]() verzorging: onzinvak, gelukkig maar voor 1 jaar. wat je daarbij leert kan je ook bij biologie leren en voor een deel gebeurt dit al (=twee keer leren). wiskunde: heel erg leuk ![]() conclusie: stomste vakken top 5: 1. geschiedenis 2. handvaardigheid 3. techniek 4. aardrijkskunde 5. economie |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi gefeliciteerd koekje #1819 Macrador | 500 | 25-08-2015 19:26 | |
Algemene schoolzaken |
Vind je geschiedenis leuk of niet? Matthiastuut | 34 | 06-06-2011 11:02 | |
De Kantine |
Christiansaaihug nummer 762 TopDrop | 500 | 08-12-2009 12:35 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |