|
|
Bekijk resultaten poll: wat vind je ervan? | |||
slecht |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 23.08% |
matig |
1 | 7.69% |
redelijk |
4 | 30.77% |
goed |
4 | 30.77% |
geweldig |
1 | 7.69% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het op de laatste twee regels na een heerlijk gedicht; ik heb alleen het idee dat de laatste twee regels er niet meer zo bij passen; daar raak ik ineens het ritme kwijt. De woordspeling met herfstweer/herfst - weer vind ik wel erg leuk gevonden. Verder vind ik 'x' een hele goede vondst, staat daar precies goed
![]()
|
![]() |
Één van de honderden waardeloze herfstgedichten...
Herfst: Een gevoel dat niet bepaald, Alleen stuurt maar niet genoeg, Het duwt je richting niets Je keuze niet bepaald.... De kleding is goedkoop, Evenals de sfeer, Goedkope whiskey overal, Een gedimde peer... Op naar bedrijf twee, Gedwongen als zo vaak, Commercie treedt weer op, De klant volgt gedwee... Het dwingt mij tot een braak... Op wat?Op wie? Waarom? Hekel de overgang, Van alles tot op niets... Geef mij alles terug, In ruil voor mij voor mijn verdriet... Ik wil je terug, Om alles warom jij mij verliet... Het vallend blad, Het klinkt als de laatste golf, Euforie in klad, Recuperatie is de dode wolf... ----- Herfst en lente zijn als boodschappers van de twijfel, Tussen alles en niets..... Dus laat ons met rust, Het geluk komt vanzelf... Tataaaaaaaaa Groeten van Vaaaaaaal (en van pizza hawai bakkende Swaen!!!!!!!! ------------
Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 03:54. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Herfstweer-achtig fromBALKAN :D | 5 | 08-03-2007 16:26 | |
Psychologie |
Wat- roept - het - bij - je - op - topic Dreamerfly | 496 | 13-01-2005 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: En dan niets meer.... Ieke | 0 | 15-02-2004 16:02 | |
Muziek |
Radiohead in Ahoy of Gelredome!!!! IEMOW-KOR | 254 | 16-11-2003 22:03 | |
De Kantine |
het weer zwoesj | 37 | 20-09-2003 08:28 |