Advertentie | |
|
![]() |
|
Vaseline intensive care 'dry skin' met multi-vitamine complex vind ik ontzettend lekker ruiken. Als ik echt droge plekjes heb gebruik ik Intensive body milk (droge huid) van Dove. Ik heb van allebei een 400 ml fles
![]()
|
ehm.. na het wassen wat bodylotion in nat haar en dan nog even rauzen met een handdoek dus ik spoel het niet echt uit maar ik doe er ook niet echt veel in. wax gebruik ik nooit dus ik weet ook niet hoe je dat dan zou gebruiken ehm.....
![]() nou ja ik smeer het er dus gewoon in. (is dit duidelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Na het douchen natuurlijk! Tegen droge huid, het hydrateert, beschermt, je huid voelt zacht aan, je huid verfrist, het verstevigt je huid (ik noem maar even wat dingen op die bodylotions altijd beweren dat ze doen)
Ik heb zelf altijd, heel goedkoop, aloe vera van Mallorca (of zoiets) uit de kruidvat...maar gebruik momenteel een bodylotion uit de HEMA met hele sterke zoete amandel geur (yuck) mn moeder vond m niet lekker ruiken en dus kreeg ik m...mja hijs wel okee alleen die geur is een beetje ranzig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik krijg op een of andere manier ook altijd minstens 3 flessen bodylotion voor mijn verjaardag, ik gebruik het zelden. Het is wel lekker om het in je haar te doen na het wassen, als het nog nat is. Dat gaat echt super lekker ruiken en het wordt zacht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fijne bodylotion gezocht Daantje_0705 | 7 | 29-08-2014 14:14 | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Lifestyle |
Verzorgingsproducten. Stevill | 44 | 09-04-2004 20:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
beetje betaalbare creme/bodylotion zonder parfum en alcohol? ellebelle1986 | 6 | 03-06-2003 17:43 | |
Muziek |
hardcore mixes Verwijderd | 18 | 17-02-2003 19:50 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |