Advertentie | |
|
![]() |
|
jaaaa!! had op een site gelezen waar het fout stond..
maar toen je zei van 12 uur, heb ik even verder gekeken.. en je hebt gelijk!! okee, ik ook weer blij!! dankje!! Nou nog mijn vraag, of de meeste studenten de vrijdagmiddag vrij zijn?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ben vrijdagmiddag dus vrij en maandag ochtend ook, dus ik kan, als ik dat zou willen, gewoon een weekend naar m'n ouders. (Vertrek ik op vrijdag, en ga ik op maandag weer terug.) [edit] even die vrijdag aangepast ![]() Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 18:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet echt een vast rooster, soms ben ik vrijdag smiddags vrij, andere vrijdagen moet ik tot een uurtje of 3 naar school.
Ik pak meestal de trein van 17.00 uur, en ben dan rond 19.00 uur thuis. Waarom wil je per see daar blijven werken dan? Je kan altijd nog doordeweeks een baantje zoeken toch?! Ik heb een week ov, die is toch vrijdagavond de hele avond nog geldig, en ik heb maandag in de ochtend vaak vrij, dus dat is wel makkelijk, dan ga ik weer terug naar mijn kamer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij verschilt dat van project tot project en van week tot week.. dit project ben ik toevallig praktisch elke maandag en vrijdag vrij (
![]() ![]() Als het niet meer lukt om thuis te komen na school kan je trouwens wel geld terugvragen aan de NS.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Kan per opleiding verschillen, maar zover ik weet heeft iedereen dan wel vrij. Maar misschien nu de OV ook na 7 uur geldig is, dat ze daar dan wat minder rekening meehouden. Zelf heb ik een keer tot 5 uur college gehad. Dat was dus geen middag vrij. Citaat:
Nergens voor nodig. De Weekaart is de gehele vrijdag geldig.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar de weekkaart is de gehele vrijdag (en zaterdagochtend) geldig. Dus t heeft op zich weinig nut om de weekendkaart te nemen. Weet niet naar welke stad je gaat. Maar zoiets als Amsterdam is wel handig met openbaar vervoer (wanneer je fiets gejat is, bv. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic, #164 Roosje | 483 | 20-07-2011 15:41 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen terug winnen? Thanatios | 27 | 23-03-2008 11:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 |