![]() |
|
![]() |
Al een aantal maanden heb ik op mijn website e-cards staan, en deze werkten ook prima, tot gisteren. Wat ik echt onverklaarbaar vind aangezien ik echt niets veranderd heb aan de bestanden.........
Dit is de url waar het om draait : e-cards als iemand nu een e-card wilt versturen krijgt hij/zij de volgende melding : ------ From:... List:; syntax illegal for recipient addresses De kaart kon niet verstuurd worden! ------ Hierna krijgt de user waar de kaart voor bestemd is wel een mail dat er een kaart voor hem/haar klaar ligt, met een link erin en username+password. Deze mail word ook naar MIJ gestuurd ( wat dus niet de bedoeling is ), maar zodra je deze kaart wilt bekijken blijkt dat er dus geen kaart is. Als ik in de map kijk waar de kaarten worden opgeslagen blijkt ook dat daar geen kaarten staan. Ook krijg IK nog een 2e mail, afzender: Mail Delivery Subsystem, met daarin het volgende : ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- From: ----- Transcript of session follows ----- 553 5.1.3 From:... List:; syntax illegal for recipient addresses Mijn vermoeden is dus dat er bij het 'from' gedeelte ergens iets fout moet staan, maar wat......? Code:
$sender = "From: $JouwNaam <$JouwMail>"; $GoMail = mail($DegeneMail,"U heeft een digitale kaart van $JouwNaam ontvangen!","Beste $DegeneNaam, U heeft een digitale kaart van $JouwNaam ontvangen! Klik of dubbelklik op de volgende link om de kaart te bekijken: $VolledigeURL?actie=kaartlezen&id=$bestandsnaam1&wachtwoord=$bestandsnaam2 Lukt dat niet, ga dan naar $VolledigeURL en vul daar deze gegevens in: ID: $bestandsnaam1 Wachtwoord: $bestandsnaam2 Druk vervolgens op de knop en u krijgt de kaart te zien! Deze digitale kaart is verstuurd op $JouwWebsiteNaam, $JouwWebsiteURL","From: $JouwWebsiteNaam <$JouwMail>",$sender); ![]() alvast bedankt!! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|