Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2003, 15:57
Nona
Nona is offline
Ik heb het al meerdere meiden horen zeggen: het is fijn als je vriend even kan wachten met klaarkomen. Tja, het is natuurlijk niet al te geweldig als je vriendje na twee minuten stopt en je vertelt dat dat het wel weer was.

Ik vind het toch knap; ik ben er zelf niet zo'n held in. Ik zou echt even moeten stoppen om te kunnen wachten.

Dus: Kan jij terwijl je bezig bent wachten met klaarkomen? Kan je dat leren? En hoe belangrijk vind je dat je partner het kan?

Mijn vorige vriend kon het bijna op commando, dat zat wel goed.
Oud 09-11-2003, 15:58
Verwijderd
Ja, ik kan er gewoon mee wachten, maar dan juist níét als ik opeens even stop, want kennelijk denkt mijn lichaam dan dat het tijd is voor een orgasme ofzo .
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 15:59
Negrotiator
Negrotiator is offline
Nou, verder dan masturbatie ben ik nog nooit gekomen, maar ik kan je wel zeggen dat ik absoluut zo snel mogelijk wil komen als ik eenmaal in de stemming ben.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:02
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als mn vriend bijna klaarkomt en ik nog niet dan stopt hij heel even en gaan we zoenen of iets anders om dan verder te gaan..
Ook zei hij dat het hielp als hij heel regelmatig ademde.
Oud 09-11-2003, 16:11
Christeke
Christeke is offline
Idd, een rustige ademhaling helpt. Allezja, gewoon "rustig" zijn doet al veel. Maak van seks ook niet meer dan het in feite is. Ook al moet het natuurlijk "speciaal" blijven.

Vroeger had ik daar wel eens "problemen" mee met dat uitstellen, gelukkig beterd het na een tijd. Bewaar je kalmte en verzin namen met alle letters van het alfabet en je houd het zeker langer dan 2 minuten vol
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb daar zelf wat moeite mee bij de '1e ronde'
Maar goed, die zorgen we gewoon dat we die gehad hebben voor we aan het verdere werk gaan want de '2e ronde' houden we relatief makkelijk vol

(tja, die 2e ronde wil soms zelfs voor mij NIET finishen dus dan houd je het helemaal makkelijk vol )
Oud 09-11-2003, 16:14
R-J-N
R-J-N is offline
Ik hoef echt helemaal nix uit te stellen...sterker nog, ik moet eigenlijk zwaar aan m'n conditie werken...
Oud 09-11-2003, 16:27
juno
juno is offline
Ik kan het meestal niet echt tegenhouden, maar ik kom toch al niet zo snel. Hij kan het wel uitstellen tot ik ook kom, meestal door aan iets anders te denken of te knijpen in zijn ballen, maar door mijn reactie en de samentrekkingen komt hij ook binnen tien tellen. Dat vergt jarenlange training, maar dan heb je ook wat he...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:28
Big Brother
Big Brother is offline
meestal geen last van, en anders hou ik het gewoon binnen :ö
Oud 09-11-2003, 16:35
Go
Go is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 09-11-2003 @ 16:57:
Kan je dat leren?
Ik weet niet hoe dat bij vrouwen is, maar mannen kunnen wachten met klaarkomen door hun bekkenspieren goed aan te spannen. Dus bekkenspieren goed trainen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:40
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 09-11-2003 @ 17:27:
(...) maar door mijn reactie en de samentrekkingen komt hij ook binnen tien tellen. Dat vergt jarenlange training, maar dan heb je ook wat he...
Drie weken en een dag ook goed?
Oud 09-11-2003, 16:45
juno
juno is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 09-11-2003 @ 17:40:
Drie weken en een dag ook goed?
Maar die van jou had voor jou al wat meer geoefend dan de mijne.

( Echt, twee tot tien tellen? Of toch nog tien tot 30?)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 09-11-2003 @ 17:45:
Praktisch tegelijk. Als het 30 seconden later is lijkt me dat het effect een beetje weg is ofniet?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:03
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-11-2003 @ 17:50:
Praktisch tegelijk. Als het 30 seconden later is lijkt me dat het effect een beetje weg is ofniet?
En jij klaagde hier altijd maar dat je zo moeilijk klaarkwam...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:22
STP
STP is offline
als ik de eerste keer dat ik er tegen aan zit heel eventjes pauzeer, dan gaat het daarna behoorlijk lang mee

Dat is vast wel te trainen, maar je moet ook niet pauzeren onder het mom van pauzeren. Gewoon ineens heel rustig, en als het weer 'veilig' is het tempo weer opvoeren!

Het is voor een meisje vast niet geweldig als het na 2 minuten al klaar is, maar dat heb ik ook wel eens gehad, en voor een jongen is dat ook geen leuk gevoel. Ja, het orgasme wel, maar je voelt je toch een beetje 'lullig' dat alleen jij er dan van geniet in de optimale zin van het woord zeg maar...
Oud 09-11-2003, 17:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
het is voornamelijk een mental issue, dus aan iets anders denken werkt vaak, maar dan moet het niet telaat zijn
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:59
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik kan makkelijk wachten. heel raar als ik dan een spier span dan hoef ik helemaal niet klaar te komen
Oud 09-11-2003, 19:49
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 09-11-2003 @ 17:45:
Maar die van jou had voor jou al wat meer geoefend dan de mijne.

We hebben er over het algemeen geen stopwatch bij. En volgens mij maakt dat geeneens zo veel uit. Ieder meisje is anders.
Oud 09-11-2003, 22:10
Verwijderd
Juh, zowel onbewust als bewust.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 00:47
Verwijderd
Dit doet me denken aan het topic over randjefietsen. Ik denk dat het in feite sowieso allemaal te leren is, maar dat een deel te maken heeft met je fysieke en je geestelijke gesteldheid. Je kan ze beiden gedeeltelijk bijstellen, maar het vergt discipline om wanneer je bijna klaarkomt het licht af te wenden en je gevoel te reduceren tot een aangename aanraking. Het hangt af van de manier waarop ik heen en weer ga of dat snel is of langzaam en van het standje. Ook is het bepalend hoeveel je in je hoofd bezig bent met de sex. Ik ben er weleens mee gekapt na 2 uur en toen was ik nog steeds niet klaargekomen. Ik denk dat het met condoom ook langer duurt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 11:31
Qimm
Qimm is offline
Ik kan wachten tot ik er dood bij neerval, ook niet naar keus en hij kan het ook behoorlijk lang uitstellen.
Oud 10-11-2003, 17:51
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik heb 't wel goed onder controle eigenlijk, ook de eerste keer had ik geen last van een vroegtijdig einde van 't feestje.
Oefening baart kunst wordt vaak gezegd, ik denk dat die stelling hier ook op van toepassing is.
Oud 11-11-2003, 08:27
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ja, ik kan het tegenhouden. Oefening baart kunst zeg ik maar..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 19:55
pure_evil
pure_evil is offline
Mijn vriend houd het de eerste keer niet echt lang vol, maar de tweede keer kan het wel 20 minuten duren...dus dat maakt het weer goed
Oud 17-11-2003, 20:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
tja...? schreef op 11-11-2003 @ 09:27:
Ja, ik kan het tegenhouden. Oefening baart kunst zeg ik maar..
oefening baart kinderen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 21:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 17-11-2003 @ 19:55:
Mijn vriend houd het de eerste keer niet echt lang vol, maar de tweede keer kan het wel 20 minuten duren...dus dat maakt het weer goed
wél 20 minuten....
Oud 17-11-2003, 23:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 17-11-2003 @ 20:55:
Och arme onwetende ziel....
Oud 18-11-2003, 14:51
Lady Jane
Lady Jane is offline
Mijn vriend moet meestal even wachten, langzaam gaan, dan kan hij het wel weer even volhouden.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:05
metalgirl
metalgirl is offline
Mijn vriend is er erg erg goed in! Ik weet niet hoe hij het doet, maar hij kan het zo een half uur uitstellen. Niet veel langer dan dat, maar vaak vind ik het na een half uur echt penetratie wel genoeg. Hij kan het trouwens ook in een minuutje als hij wilt.

Ik zelf ben lastig 'klaar te krijgen'. Dus ik wil het niet eens uitstellen vaak . Met mezelf, randjesfietsen, gaat het niet zo denderend... Als het komt, dan kan ik het nauwelijks tegenhouden.

Regels voor berichten