![]() |
|
Verwijderd
|
Dit doet me denken aan het topic over randjefietsen. Ik denk dat het in feite sowieso allemaal te leren is, maar dat een deel te maken heeft met je fysieke en je geestelijke gesteldheid. Je kan ze beiden gedeeltelijk bijstellen, maar het vergt discipline om wanneer je bijna klaarkomt het licht af te wenden en je gevoel te reduceren tot een aangename aanraking. Het hangt af van de manier waarop ik heen en weer ga of dat snel is of langzaam en van het standje. Ook is het bepalend hoeveel je in je hoofd bezig bent met de sex. Ik ben er weleens mee gekapt na 2 uur en toen was ik nog steeds niet klaargekomen. Ik denk dat het met condoom ook langer duurt.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vriend is er erg erg goed in! Ik weet niet hoe hij het doet, maar hij kan het zo een half uur uitstellen. Niet veel langer dan dat, maar vaak vind ik het na een half uur echt penetratie wel genoeg. Hij kan het trouwens ook in een minuutje als hij wilt.
Ik zelf ben lastig 'klaar te krijgen'. Dus ik wil het niet eens uitstellen vaak ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geen erectie kunnen houden tijdens seks Mangler | 11 | 14-02-2016 15:45 | |
Seksualiteit |
Vriendin komt eerder klaar dan ik. Verwijderd | 17 | 11-12-2013 02:11 | |
Seksualiteit |
Ik kom eerder klaar dan mijn vriend Eve L | 29 | 27-08-2008 22:16 | |
De Kantine |