Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben het met je eens, hoor! Het is echt afschuwelijk. |
![]() |
|
![]() -begrafenisondernemer (als ze zo ouderwets voor de wagen uitlopen) -legeroutfit (is daar een naam voor?) -gewoon zakenman, netjes in pak. (maar o wee als de broek te kort is, of de schoenen niet gepoetst ![]() ![]() -politie, bij vrouwen tenminste, zo'n broek die je kont 3 keer groter maakt dan normaal. -supermarkt
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Joma-bedrijfskleding als je in de vriezer werkt; ik heb het opgevouwen. Je draagt dan een badstoffen donkerblauw-met-groene legging en een badstoffen donkergroen-met-blauw soort van pyjamajasje. Daaroverheen een modelloze donkergroene of donkerblauwe broek en een soort donkergroene of donkerblauwe overgooier tot op je knieën.
|
![]() |
|
uniform douane te water mannen
![]() uniformen luchtmacht/marine ![]() goedgesneden donker pak/spierwit overhemd met lange mouwen + stropdas (mag met motief maar geen cartonfiguren of winkelwagentjes) ![]() douane uniform vrouwen ![]() uniformen landmacht ![]() uniformpolitie ![]() supermarktuniformpjes ![]() labpersoneel ziekenhuis ![]() verplegend personeel ![]() goedgesneden donker pak/spierwit overhemd met lange mouwen zonder stropdas ![]() etc. etc.
Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 16:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
-HEMAbroek, HEMAbloes en bijpassend HEMAsjaaltje
![]() -Mensen van de kaaswinkel (groen met geel) ![]() -Mensen van de Xenos (grijs met geel) ![]() -MUN ![]() Wel aardig gekleed zijn de mensen van de: -V&D ![]() -Dat-ene-restaurant-waar-ik-dagelijks-langs-fiets-maar-de-naam-niet-van-ken ![]() -zakenmannen met strakke pakken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De bedrijfskleding van de voetballers van AS Roma is erg mooi. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ook niet mooi: een exsupervisor van mij. Zwarte broek, een te strakke witte bloes met een veel te dikke pens compleet met een portofoon in het borstzakje van die bloes ![]() wel mooi: * goed geklede zakenmannen/vrouwen * mijn eigen werkkleding vond ik ook niet onaardig. Beetje stomme broek though. (De six Flags outfit 2003 bestond uit een zwarte broek met blauwe polo en rode trui. En een heeeeeeele lekkere warme winterjas) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 |