Advertentie | |
|
![]() |
|
ik blowde zo'n 2 gram per dag, vaak zelfs meer (zeker in het weekend)
blow nu alleen nog maar des weekends, vinnik toch wel beter, ik werd echt helemaal gek van al dat gespace de hele tijd... het was bijna vreemder om nuchter te zijn dan stoned te zijn. dit en tot 5 alcoholconsumpties per dag, met in het weekend flinke uitschieters vind ik geen probleem ![]()
|
Verwijderd
|
Uhmz 2 á 3 keer in de week echt goed bezopen, vind ik dus echt wel een probleem, doe ik nou bijna 3 jaar en ik merk er steeds meer alle nadelen van.
Ik denk dat 1 keer in de maand of desnoods 2 keer zat zijn voldoende is. En blowen bijvoorbeeld alleen in het weekend (= vrijdag t/m zondag). Nou ik hou mij aan allebei niet, omdat ik dat simpelweg niet wil en niet kan (nou blowen zou wel lukken als ik het zou willen). En hard drugs vind ik 1 keer in de maand kunnen ofzo, maarja nog geen ervaring mee, dus misschein als ik gebruik dat ik er dan anders over denk... |
![]() |
|
tja ik blow nu elke dag wel een jointje en in het weekend meer maar wordt er te duf van. Elke morgen kom ik bijna niet uit mijn bed en heb nooit genoeg geld. Ben nu sinds gister ff mijn patroon aan het veranderen. Probeer nu tot het einde van het jaar ongeveer 3 dagen in de week te blowen. Das nu nog ff relax en dan stop ik er maar mee
|
![]() |
|
Veel zuipen heb ik niet zo'n behoefte aan. Drink wel over het algemeen iig 2 drankjes per dag, maar dat is heel beschaaft (zeker naar de maatstaven van dit forum
![]() ![]() Blow wel elke dag (= avond) als ik de kans krijg, maar zorg er voor dat ik meestal geen wiet in huis heb (dan blow ik ook niet, coffeshop hier gaat al om 10 uur dicht en heb meestal toch geen zin er heen te fietsen). Wat blowen betreft zou ik 1 of 2 keer per week netjes vinden, maar ik denk dat het bij mij in de praktijk al lastig genoeg is om 3 keer per week vol te houden.
|
mjah ik vind eigenlijk dat ik maandag dinsdag en woensdag niet mag blowen.. maar ik doe het tog steeds dus ik blowe elke dag..
drinken alleen in ut weekend vind ik dat goed is.. en dat doe ik ook.. harddrugs 1 keer in me maand ofzow.. nja doe ik ook
||
Citaat:
zeg ik dat toch?
|
mja, ik zeg tot 5 alcoholconsumptie per dag, maar meeste dagen zijn et er geen 5 hoor, meestal meer rond de 2-3...
maar tot 5 vind ik redelijk, verschilt ook wel een beetje per persoon natuurlijk...
|
ehm ik heb met mezelf de afspraak dat ik max 6 flesjes op een doordeweekse dag drink, dus niet altijd precies 6 maar iig nooit meer dan 6, nouwja nooit
![]() en qua smoken sja elke dag is wel ok, als je er niet onder lijdt
||
Citaat:
Juist, en ik wil zowiezo minderen omdat ik het wel een beetje zat ben ![]()
|
3 á 4 keer speed/ MDMA/ GHB per maand zou ik in principe een goede richtlijn vinden...
Maar, in praktijk dan uuuuuuhm ![]() ![]() Alcohol drink ik sporadisch; zo'n 1 keer per week. (Ik prefereer speed e.d. boven alcohol) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Meer dan 1 avond in de week bezopen zijn lijkt me niet goed. Zelf doe ik het nog veel minder omdat ik alcohol gewoon niet boeiend vind. Blowen is leuk zolang je het bij het weekend kan houden, daarna wordt het gewoon een nare gewoonte waar je nog maar lastig vanaf komt en je ook veel minder lol van hebt. Harddrugs zou ik niet vaker dan eens in de 3 weken gebruiken. Tripdrugs niet vaker dan eens in de anderhalve maand ofzo.. Over al deze normen zat ik vroeger wel heen maar nu gelukkig niet meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik blow zelf ongeveer 3,5 gram per dag denk ik en ik hoop dat ik over een tijdje het nog een keer per week doe dat vind ik wel een mooie richtlijn alcohol drink ik nooit dat vind ik verder niet echt nodig ik hou daar niet echt van. harddrugs vind ik wel dat je niet vaker dar 1 keer per week mag gebruiken het liefst 1 keer in de 2 weken.
|
![]() |
||
Citaat:
3,5 gram per dag op 15 -jarige leeftijd, of je lult uit je nek of je gaat met de verkeerde mensen om.... 3,5 gram per dag....doet me denken aan lowlands <3
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Is niet echt SUPER veel........... moet je eens gaan uitrekenen hoeveel geld je hebt verbrand..... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |