![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nog beter ga je gewoon aan je spreekbeurt ik kom niet morgen voor de kat zn kut een dubbeluur naar nederlands, ik verwacht wel wat... |
![]() |
||
Citaat:
![]() en mijn spreekbeurt wordt toch wel grandioos, wacht maar af |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En ik knap niet zo heel snel af op dingetjes in bed, wel als ie hevig geluid gaat maken oid.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als het idd ruikt onder de dekens en als ze idd passief is is ook niet leuk, maargoed, dat zijn niet direct afknappers, want ze zijn allebei op te lossen opzich...
Ik vinnet namelijk ook altijd fijn om het liefst voor én na sex te douchen, dan gaat ze maar mee ![]()
|
Verwijderd
|
Uhm, als hij me pijn zou doen, dingen zou doen die ik niet wil.
Pijn doen kan bijv. ook niet zo bedoeld zijn, maar dat hij gewoon te grof met me omgaat zeg maar. Als hij heel erg ranzig zou zijn of er extreem vreemd uit zou zien (ja weetikveel ![]() Uhm.. als hij 1 of andere stomme opmerking zou maken, over m'n lichaam, of gewoon iets waarvan ik vind dat het niet toepasselijk is enzo. Als hij niet echt aandacht voor mij en mijn lichaam zou hebben, zodat ik me een opblaaspop zou voelen. Als hij z'n aandacht er niet echt bij zou hebben. Als ik het idee zou hebben dat hij niet echt opgewonden van me wordt. Nah, ik kan zo nog wel ff doorgaan geloof ik ![]() En: deze hoort op sexualiteit. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik geef toe, het is vreselijk irritant als je vriendin tijdens de seks ineens begint te praten dat ze iets vind. ja want mannen/jongens kunnen niet aan/met 2 dingen tegelijk denken/doen ![]() bijvoorbeeld : joop is aan het sexen met anja en anja zegt dat ze een hele mooie kerst kaartje had gemaakt ... joop denk : WHAT THE HELL ?? anja's linker hersen helft en rechter kunnen samen werken joop : kan maar 1 ding tegelijk..als hij aan het sexen is dan is dat wat hij aan het doen is , als hij op anja's vraag antwoordt dan sext ie niet meer of sext ie erg verstoord... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
geen sex voor het huwelijk? dat zal met geloof te maken hebben en daar moet je respect voor hebben, maar aangezien jij ongelovig bent en dus gedurende je leven het met honderden mannen gedaan kunt hebben, heb je blijkbaar een eigenschap van dieren. Die paren en gaan weer op zoek naar andere, maaar goed, na de dood zien we wel verder weer................. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Als Anja tijdens de sex begint over haar kerstkaartjes, dan is Joop toch wel echt heel erg slecht in bed, want anders zou ze toch niet in staat zijn om dat soort zinnen uit haar mond te krijgen... en dat heeft met hersenhelften niets te maken.
O ja wel !! heeft er allez me te maken... k heb het in veel boeken gelezen ! voorbeeld : boek titel : Waarom mannen maar aan 1 ding tegelijk kunnen En vrouwen aan een stuk door praten je kunt het kopen bij de boekhandel een goed koop boekje ongeveer voor € 5 Euro schrijvers : Allan & Barabara Pease het boek is Engels en is in het Nederlands vertaald En dat hersen gezeur vind je op blz:31 t/m 33 Maar ja je hebt wel gelijk want mijn voorbeeld was ook een beetje overdreven sex-kerstkaartje.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als Joop heel slecht in bed is komt dat toch echt niet door hersenhelften
![]() Maar ehm... zulke boekjes die uitgebreid alle vooroordelen over mannen en vrouwen bevestigen... die zijn doorgaanms niet echt geloofwaardig. Vrouwen hebben inderdaad meer verbindingen tussen de hersenhelften, en kunnen daardoor beter dingen uit de ene hersenhelft (zoals 'praten') gebruiken in combinatie met een andere (zoals 'gevoelens')... voor zover ik heb begrepen... maar daardoor kunnen ze echt niet meer dingen tegelijk doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar knappen jullie op af? Verwijderd | 186 | 18-11-2015 14:07 | |