Advertentie | |
|
![]() |
|
Marylin Monroe is nu echt waanzinnig hip, cool, maar niet echt artyfarty te noemen.
Het meisje van de Sexed up clip van Robbie is idd ![]() |
![]() |
|
Als ijskonining wilde ik eerst zelf gaan met een feest, maar mijn geld liet het even niet toe, maar ik vind het wel een geweldig iedee ( als je het echt goed doet dus he, compleet met witte jurk en idd pruik...)
Of als iemand uit de renaissance, ook hier geldt dan weer; wel goed uitgevoerd, anders lijkt het nergens op. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Mysterons schreef op 12-11-2003 @ 21:33:
[B]het meisje uit de Sexed Up video van Robbie Williams. Zwart suikerspin haar, roze poppenlipjes, lange wimpers, petticoat, witte panty met zwarte opgenaaide stukken enz Idd. Haar getoupeert rose make-up. Misschien een hoed. En zo'n lang sigarettenpijpje. a la cruela de vil. |(nouja audrey hepburn ook ![]() |
![]() |
|
Je kunt ook denken aan een iets wat niet hoeft te bestaan, zoasl een zeemeermin (alleen staart is lastig). Pruik in lichtblauw met heel dunne kleine lange krullen, blauwe make-up en een zeemeerminnen kostuum?
Ff nog wat foto's wat ook kan: ![]() Elf...? Moeilijk te doen, dat wel. ![]() Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 14:50. |
![]() |
|
Ik zou, als ik mezelf was, een dag in Episode doorbrengen en daar dus mijn outfit samenstellen.
Als ik jou was, zou ik inderdaad voor het getoupeerde meisje gaan, dat klinkt leuk, al heb ik geen idee waar het over gaat. Maar dat is misschien wel een beetje overdreven. In dat geval lijkt me een cruella-sigaret een beter idee, al heb ik geen idee wat je met een cleopatra-peepshow bedoelt. |
![]() |
||
Citaat:
Divine? Hahaha, dat is dat ene mens wat in de jaren 80 had met dat ene liedje "Shoot Your Shot".. Ik heb wel eens de clip gezien, zo'n heel erg dikke, met veels te veel make-up, travestiet in van die glitterkleertjes.. Geweldig nummer trouwens. Ik zou voor Bowie gaan, z'n Labyrynth outfitje.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Deed me denken aan Tatum als Isolde in Fort Alpha, altijd minirokjes met kniebeschermers & rolschaatsen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja zij was zoo vet ![]()
||
Citaat:
pikzwarte glanzende pruik van een vriendin, heel mooi model: halflang met veel volume en pony, met daarin een vlinderzonnebril gestoken heel lange poppetjeswimpers (nep natuurlijk) rode lippenstift een glanzend bleek gezicht met roze ronde wangen een heel oud cabaret-corset met paars/wit/groene puzzelstukjes en - belangrijk! - puntborsten (dus wat dat betreft leek ik wel op madonna) een donkere wijd uitstaande tutu een getailleerd glittervestje hele hoge laklaarzen waar ik met felgroene tape lijnen op heb getrokken felgroene lange handschoenen met kant bovenaan vraag me niet wat ik voorstelde, maar de reacties waren wel positief. Als ik een foto vind zal ik hem es posten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik zou zelf ooit nog wel is naar een feestje willen gaan in zo'n ouwerwetse jurk (bijv a la Keira Knightley in Pirates of teh Caribbean)...lijkt me geweldig, met opgestoken haar een mooie make up.. |
![]() |
|
De kunst van het weglaten
![]() Kajagoogoo is natuurlijk ook über Kies maar een chicko uit... ![]() nee, ik denk niet eens dat ik dat zou durven... *respect* Nah, ik kan weinig met mijn uiterlijk. Ik ga wel als de vieze man ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|