Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2003, 10:41
toemba
toemba is offline
Ik heb een Telfort abonnement. Klopt het dat mijn 300 minuten alleen gelden naar O2 telefoons?

Want dan heb ik dus ellende want die 300 minuten moet ik dan naar vast opbellen.

Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 12:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2003, 12:40
Enlightenment
Enlightenment is offline
Die kans zit er dik in. O2 is een beginner op de mobiele markt. Ik heb ook aanbiedingen gezien van 500 minuten, maar die waren alleen voor naar vast bellen en naar O2 zelf.

Ik zou zeggen, bel telfort eens en vraag het ze.

BTW: Lees voortaan eerst de sticky topics, voor je een nieuw topic opent.
Oud 13-11-2003, 14:59
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
O2 een beginner op de mobiel markt?
Hè?

Telfort was ooit begonnen, en later heeft O2 dat zaakje overgenomen. En nu heet het weer Telfort. Blij toe, want ik werd doodziek van die kutreclames van die debielen.
Nog een maand, dan is m'n contract afgelopen, en dan ga ik lekker ergens anders heen (waar ik hier wel betere ontvangst heb, en ook in m'n school verdomme).
Oud 14-11-2003, 02:24
Enlightenment
Enlightenment is offline
O² is idd een beginner op de markt, ondanks dat het groot en kapitaalkrachtig bedrijf is. Hetzelfde gold voor DutchTone, dat het moederbedrijf Orange heeft. Dat was ook een beginner toen ze enkele jaren geleden (2 jaar?) op de Nederlandse markt kwamen.

KPN, Vodaphone zitten aan de top, daarna komt Orange en T-mobile, en daarna komt O²/telfort.
Oud 14-11-2003, 02:42
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
O2 bestaat helemaal niet meer, nouja, niet in Nederland. En ze zijn even lang bezig als Dutchtone zo ongeveer.
Oud 14-11-2003, 15:41
Verwijderd
Het is nu weer Telfort en volledig zelfstandig van o2 (ook gewoon andere eigenaar, andere producten)

Je hebt verschillende abo's bij Telfort
Samenbellen, dat is 500 minuten voor € 12,50 en dat is alleen naar vast of naar telfort klanten

En je hebt de belbundels van 100,200,300 enzovoort minuten, die gelden naar elk mobiel nummer en gewoon naar de vaste lijn
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 16:14
Puta
Puta is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 14-11-2003 @ 03:24:
O² is idd een beginner op de markt, ondanks dat het groot en kapitaalkrachtig bedrijf is. Hetzelfde gold voor DutchTone, dat het moederbedrijf Orange heeft. Dat was ook een beginner toen ze enkele jaren geleden (2 jaar?) op de Nederlandse markt kwamen.

KPN, Vodaphone zitten aan de top, daarna komt Orange en T-mobile, en daarna komt O²/telfort.
Ik vraag me af of dit klopt zowizo heeft telort niets meer met O2 te maken dat staat nu gewoon los van elkaar en vergeet niet dat dutchone nu orange is en ben t-mobile het lijkt dus of ze heel groot zijn maar dat komt puur door het moederbedrijf wat er achter zit in klanten heeft telfort er mee als orange en van tele mobile weet ik het niet precies maat het scheelt niet veel van wat het aantal wat telfort heeft een betere markverdeling zou dus zijn Vodafone-Kpn-telfort/t-mobile orange
Oud 14-11-2003, 18:51
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 14-11-2003 @ 03:24:

Vodafone

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 19:03
Verwijderd
Het is zo volgens mij:
Kpn- Vodafone- T-mobile, en dan Orange/Telfort
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 04:56
Enlightenment
Enlightenment is offline
T-Mobile (Ben) is rond dezelfde tijd als Orange (Dutchtone) in de Nederlandse markt ingetreden. KPN en Vodafone (Libertel) waren al veel langer vertegenwoordigd in Nederland.
Reageren

Regels voor berichten