Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 18:06
koekiemonsteres
koekiemonsteres is offline
hoihoi,
ik wil heel erg graag iets met toneel gaan doen, maar ik weet niet waar ik moet beginnen! ik woon in eindhoven en ik heb me al 2x ingeschreven bij de infocursus van cke, maar daar waren elk jaar te weinig inschrijvingen voor.
weet iemand misschien iets over de andere cursussen bij cke of toneelverenigingen in de buurt van eindhoven?
Advertentie
Oud 23-04-2002, 18:49
Gothic Candlelight
Gothic Candlelight is offline
haj haj
ik zit zelf op jeugdtheater hofplein maar k weet nie tof da ook in eindhoven zit..anders meot je ff op de site kkijken www.jeugdtheaterhofplein.nl
blessings!
Oud 24-04-2002, 14:29
koekiemonsteres
nee, ik heb ff gekeken en dr zit er geen in de buurt toch bedankt voor je reactie!!!!!!!
weet iemand anders misschien nog iets?
Oud 25-04-2002, 14:52
koekiemonsteres
pliieees??
Oud 25-04-2002, 15:55
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Kijk hier eens :

http://home.iae.nl/users/fritsr/toneel/index.htm
Oud 08-06-2002, 15:06
alpha
alpha is offline
Tip: ga ook kijken of ze bij muziekscholen geen toneel geven, bij ons wel, vandaar. (nu heet het dan ook niet meer de muziekschool maar eerder wel en toen werden er ook al andere dingen gegeven dan muziekles)

Daarnaast: hebben jullie op school geen schooltoneelgroep? Anders kun je daar bij gaan kan best leuk zijn. de docent die het dan geeft weet anders ook vast wel wat adresjes.

Zoek vooral verder, toneelspelen is te gek!
Oud 15-06-2002, 18:31
E-quesss
E-quesss is offline
Citaat:
Gothic Candlelight schreef:
haj haj
ik zit zelf op jeugdtheater hofplein maar k weet nie tof da ook in eindhoven zit..anders meot je ff op de site kkijken www.jeugdtheaterhofplein.nl
blessings!
Ik zoek ook een goede jeugdtheaterschool. Iedereen heeft het altijd over jeugdtheater hofplein. Waarom is het daar zo leuk? ik ben waarschijnlijk anders toneel gewent dan anderen, omdat het nogal veel improviseren was enzow en je heel vrij wordt gelaten in mijn school. Is dat bij hofplein anders??
Oud 15-06-2002, 19:00
Balance
Balance is offline
als er niks in eindhoven is, kan je toch kijken of er in de buurt wat is? ik zit ook niet in m'n eigen plaats op een theaterschool... die is d'r namelijk niet. maar ik wilde d'r tóch iets mee gaan doen, dus ben gewoon naar een plaats in de buurt gegaan! (in zuid-holland, dus heeft voor jou dan weinig zin, maar bij eindhoven in de buurt moet vast wel iets zitten!)
Oud 25-06-2002, 13:55
liesbeestje
liesbeestje is offline
hey hey,

Uhm allereerst zijn er op de meeste scholen idd ook een toneel groep of dans groep. Verder heb je in eindhoven het zuidhollands toneel... Stichting theaterplan en ga zo maar even door. Maar dit zijn de wat professionelere groepen.
Verder lopen er bij cke een hele hoop cursussen maar ik weet niet of deze ook een uitvoering hebben aan het eind van het seizoen...
En verder weet ik alleen dat er in Aalst een toneel groep zit 'kinderspel'. Die hebben meerdere uitvoeirngen en heb ik hele goede dingen over gehoord...

Ik hoop dat je er iets aan hebt

liefs lies
Oud 28-06-2002, 16:04
She_me
She_me is offline
Citaat:
E-quesss schreef:

Ik zoek ook een goede jeugdtheaterschool. Iedereen heeft het altijd over jeugdtheater hofplein. Waarom is het daar zo leuk? ik ben waarschijnlijk anders toneel gewent dan anderen, omdat het nogal veel improviseren was enzow en je heel vrij wordt gelaten in mijn school. Is dat bij hofplein anders??
Dat is bij hofplein wel wat anders denk ik. Wij worden niet vrij gelaten in die zin dat we wel echt naar iets toe moeten werken. Ze verwachten behoorlijk wat inzet van je. Die 'serieusheid' staat me soms een beetje tegen.
Je krijgt wel de drie disciplines spel, dans en zang, bovendien kun je als je door de audities komt, na het derde leerjaar mee doen in producties.

Ik weet niet of hofplein nou zo bijzonder is. Ik heb het er hartstikke naar mijn zin.

Ik zou zeggen probeer het gewoon, maar ja, daar is het misschien beetje duur voor.

Nja, misschien heb je er wat aan. Succes ermee

Regels voor berichten