![]() |
|
Te koop: A7N8X
- Asus moederbord met nForce2 chipset. - 5 maanden en 2 weken ![]() - Er zit nog 7 maanden garantie op bij MyCom - Revisie 2.00 In a nutshell: nForce 2 chipset 5x PCI 1x AGP 8X ATA133 Dual Channel DDR T/M 400 Audio + LAN onboard Maar als het zo'n super1337 moederbord is, waarom doe je 'm dan weg? Ik kan via me werk goedkoop aan een beter moederbord komen; die koop ik van het geld wat deze opbrengt ![]() Jaja, zeker wat kapot aan ofso. Voor zover ik weet doet alles het, ik ben nog nooit tegen iets aangelopen. ![]() Kosta? In de T.net pricewatch heb ik 'm al voor €74! €70. De goedkoopste winkel uit de pricewatch heeft het bord niet meer. En de winkel daaronder ook niet. En de winkel dááronder ook niet. ![]() Ik breng 'm 't liefste langs, maar dan wel tot aan het station van je woonplaats (ivm OV etc etc ![]() DUUR!!!!11 ![]() Gefeliciteerd. ![]() Ik hoop/verwacht wel tegen iemand anders aan te lopen die 'm koopt. ![]() Ik weet dat dit op V&A hoort, maar zo bereik ik de doelgroep 20x beter. ![]()
|
Advertentie |
|
|
|