|
|
|
|
Te koop: A7N8X
- Asus moederbord met nForce2 chipset. - 5 maanden en 2 weken ![]() - Er zit nog 7 maanden garantie op bij MyCom - Revisie 2.00 In a nutshell: nForce 2 chipset 5x PCI 1x AGP 8X ATA133 Dual Channel DDR T/M 400 Audio + LAN onboard Maar als het zo'n super1337 moederbord is, waarom doe je 'm dan weg? Ik kan via me werk goedkoop aan een beter moederbord komen; die koop ik van het geld wat deze opbrengt ![]() Jaja, zeker wat kapot aan ofso. Voor zover ik weet doet alles het, ik ben nog nooit tegen iets aangelopen. ![]() Kosta? In de T.net pricewatch heb ik 'm al voor €74! €70. De goedkoopste winkel uit de pricewatch heeft het bord niet meer. En de winkel daaronder ook niet. En de winkel dááronder ook niet. ![]() Ik breng 'm 't liefste langs, maar dan wel tot aan het station van je woonplaats (ivm OV etc etc ). Opsturen kan opzich wel, maar dat kost wel iets meer duur geld.DUUR!!!!11 ![]() Gefeliciteerd. ![]() Ik hoop/verwacht wel tegen iemand anders aan te lopen die 'm koopt. ![]() Ik weet dat dit op V&A hoort, maar zo bereik ik de doelgroep 20x beter.
| Advertentie | |
|
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|