![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb serieus bijna precies dezelfde klacht als jouw. Ik heb last in m'n onderrug en in m'n heup. Ik loop nu ook heel raar. Ik ben naar de fysiotherapeut gegaan van mijn voetbalvereniging en hij zei dat ik een ontsteking in m'n dijbeenspier heb en dat m'n rug vast staat. Van hem mocht ik niet meer voetballen, maar ik kreeg wel oefeningen om m'n rug te strekken en m'n dijbeenspier. Ik heb door spelersgebrek afgelopen zaterdag toch gevoetbald. Maar in de tweede helft liep ik alleen nog voor de show door het veld te wandelen want rennen ging echt niet meer. Als je interesse hebt kan ik die oefeningen wel uitleggen. Vanavond moet ik naar het sport medisch centrum
o'ja nu zie ik ook dat het bij hoesten pijn doet, dat heb ik dus ook Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 20:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb geen idee. Maar weet wel dat sommige huisartsen teveel denken en te weinig doen. Ik heb last van mn heup waardoor ik af en toe bijna nie kan lopen en hij denkt dat het door de groei komt. Ik ben 19 en groei dus niet meer maar hij vond het niet nodig om mij naar het ziekenhuis te sturen, want hij kon toch nix voelen dus was er ook nix...de eikel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Pijn en in je onderrug en doorstraling naar je bil c.q. been is vaak een bekenelde zenuw. Ik heb zelf een hernia gehad, hierbij had ik eigenlijk nauwelijks pijn in m'n rug maar wel de zenuwpijn in bil en been. Ik kon toen inderdaad niet op m'n hakken lopen.
Vorig jaar heb ik een blokkade van het SI-gewricht gehad, dat is een gewricht in je bekken wat eigenlijk nagenoeg niet beweegt. Sommige zwangere vrouwen ervaren net zulke pijn maar dan noemen ze het bekkeninstabiliteit. In ieder geval zit je gewricht niet helemaal op z'n plaats met als eventueel gevolg beknelling van zenuwen. Symptonen hiervan uitstraling naar je been (ik denk dat er bij mij een zenuw behoorlijk beschadigd is want tot op de dag van vandaag heb ik in een aantal tenen een heel dof gevoel) en pijn in je heup. Hiervoor ben ik bij de fysiotherapeut behandeld en heb zelf veel oefeningen gedaan om m'n rugspieren te versterken. Oh ja, als de behandelingen bij de fysio nou niet helpen en je ervaart de pijn als een soort kiespijn of net of ze met een hete pook in je vlees zitten te purren, vraag dan doorverwijzing naar een neuroloog aan.
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 18:53. |
![]() |
|
Ik heb dit ook gehad, een hele vervelende en nare pijn. Ik kon niet zitten, liggen, lopen, alles deed zeer. Om gek van te worden, ik kon echt geen houding vinden waarin ik geen pijn had.
Ik had pijn in mijn onderrug, en dit straalde door tot mijn knieholtes. 's Nachts werd ik de hele tijd wakker, ik heb allerlei zware middelen geslikt tegen de pijn en waarvan je ook in slaap zou moeten vallen maar dat hielp allemaal niet. Ik ben niet naar de dokter geweest, ik was op vakantie in Turkije en toen ik terug kwam was het over. Ik heb het later nog weleens gevraagd aan de schoolarts toen ik daar was, volgens haar was het waarschijnlijk een beknelde zenuw.
||
Citaat:
![]() Nouja, ik ga morgen fysio eisen bij huisarts nummer 3
|
... en nog steeds geen verwijzing naar een fysio?
Tis wel leuk die ontstekingremmers, maar je hebt toch echt een fysio nodig om die zenuw enigszins los te krijgen. Mag ik je nog een tip geven? Blijf zoveel mogelijk in beweging (gewoon, niet rennen of springen of zo) en geef niet te veel toe aan de pijn (probeer rechtop te blijven lopen). Klinkt misschien raar maar je bent eerder van je pijn af.
|
De huisarts is van mening dat fysio geen zin had. De zenuw werd voor zover ik het begreep bekneld door de geirriteerde spieren, dus wanneer de spieren zijn genezen moet de zenuw ook vrijkomen.
Ik moet inderdaad in beweging blijven, maar inderdaad niet hardlopen en ook niet volleyballen. Ik moest maar zwemmen/fietsen. Niet de leukste sporten, maargoed. Vandaag lig ik echter al de hele dag op bed omdat ik vreselijk moe ben en gewoon even geen zin had om er uit te komen. Misschhien da ik vanavond een stuk ga wandelen en anders zal ik morgen aan de slag gaan.
|
|