Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Da's trouwens niet helemaal waar, Machiavelli, want ik geloof dat er 13 'Islamitische' maanden zijn, en dus is de ramadan om de 13 maanden, en dus is het suikerfeest om de 13 maanden, en dus komt het ook wel eens voor dat er een jaar geen suikerfeest is... maar dat weet ik niet zeker.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik dacht juist dat een islamistisch jaar 12 maanden had en dat de maanden van de maan afhingen waardoor het elk jaar verschuift. ik weet alleen dat het suikerfeest na de ramadan komt. dus als de ramadan is afgelopen heb je suikerfeest. maar aangezien de ramadan al op verschillende data begon zullen er voor het suikerfeest ook wel meerdere data zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar bij mij op school zijn ze af en toe beetje slim, ze plannen gewoon studiedag erop...dus hele school vrij
||
![]() |
Citaat:
![]() Een beetje slimme school plant die dag gewoon een studiedag ofzo iets waardoor iedereen vrij is, of eerder uit is ofzo en zo erg is t nou ook weer niet dat ze 1 dag meer vrij hebben, damn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oftwel je hebt in je hele leven nog geen fuck met buitenlandsche mensen te maken gehad, en dan wel oordelen over andere die er (meer als genoeg)mee te maken hebben(gehad)...
|
Verwijderd
|
Het is gewoon dinsdag de 25e, maar het duurt meerdere dagen. Verder moet je niet zo zeiken dat de moslims af en toe een dagje meer hebben, want joden op niet-joodse scholen krijgen gemiddeld 10 dagen jaar extra vrij. Ik heb daar erg veel van geprofiteerd
![]() bovendien leer je niet alles op school |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het joodse jaar duurt normaal gesproken ook 12 maanden en werkt hetzelfde, als een nieuwe maan ontstaat is het de eerste van de maand en op de 15e is het volle maan, net als bij de islamitische kalender, alleen hebben de joden 7 keer in de 19 jaar een dertiende maand, die ervoor zorgt dat de joodse maanden altijd in een bepaalde periode vallen en zo valt het lentefeest van de maand Nissan altijd in de lente, als is dat soms eind maart en soms begin april. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bioscopen ontruimt tijdens Suikerfeest Verwijderd | 203 | 17-10-2009 20:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Fijn Suikerfeest toegewenst. Verwijderd | 9 | 22-09-2009 16:26 | |
Scholen vrijgeven voor suikerfeest Upke | 452 | 09-12-2003 20:33 | |
STELLING..SUIKERFEEST..!!EID..!!BAYRAM..!!een keertje een leuk onderwerp..:) <<~TüRKLaDy~>> | 36 | 26-11-2003 13:00 | |
De Kantine |
Suikerfeest Verwijderd | 5 | 25-11-2003 20:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Basisscholen verschuiven Sinterklaas voor suikerfeest Gatara | 111 | 07-12-2002 13:20 |